mekane Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 Beste , gtaforum de laatste tijd ben ik actief op youtube alleen merk ik dat m'n filmpjes niet worden bekeken bijna niet. Nu zou ik jullie graag willen gebruiksmethode wille weten qua youtube tags. Welke tags gebruiken jullie voor vele views? mvg , mekane Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 Ik gebruik gewoon tags die te maken hebben met wat er in de video voorkomt. Bijvoorbeeld op mijn video genaamd: "Megadreams Stunts at Skrillex v1" gebruik ik onderstaande tags. Grand Theft Auto San Andreas Ultimate AIR Gamers UAG GTA SA Gaming Mega Dreams MD Megadreams Maps MTA Multi Map Editor Mapping Servers Deathmatch Teamwork Skrillex All Know Volume1 Cars Infernus Driving Bouncing stunting Reageren
Mrkwark Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2012 ik gebruik alles echt alles van 18+ teksten tot teletubies en dusdavid etc Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 ik gebruik alles echt alles van 18+ teksten tot teletubies en dusdavid etc Ik denk niet dat als iemand op teletubies zoekt, op filmpjes die jij hebt gemaakt staan te wachten... Gebruik tags die er wat met je filmpje te doen hebben, iemand gaat niet voor 2 zoeken terwijl ie 1 wilt zien, zoals Megadreams je al uitlegde. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 ik gebruik alles echt alles van 18+ teksten tot teletubies en dusdavid etc Naar mijn weten is het niet toegestaan om misleidende tags te hebben. (zelfde geld voor titels, thumbnails, descriptions ect) Mensen kunnen je video hiervoor flaggen en met een beetje pech neemt haalt Youtube van de site. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet hoe streng ze hierin zijn. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Best wel streng, of nouja ze halen vaak net dat misleidende weg. Ik zou gewoon zoals MD al zegt tags nemen die ermee te maken hebben, maar dan ook echt veel. Heb je een trailer van bv. Lord of The Rings, doe dan ook wat acteur-namen erin of namen van de regiseur en de characters. Heb je zo weer een hele boel erbij. Als mensen dan zoeken op Elijah Wood, kunnen ze ook zoiets erbij krijgen Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Gewoon tags gebruiken die te maken hebben met wat er in het filmpje te zien is zoals MegaDreams ook al zei. Ik wil er aan toevoegen dat als je misleidende tags gaat gebruiken mensen helemaal niet jou filmpje gaan bekijken. Bijvoorbeeld: jij zoekt op YouTube ''GTA V Trailer'' op en jij ziet opeens een filmpje van een gebruiksaanwijzing van een magnetron. Dan ga jij echt niet dat filmpje van die magnetron zitten te kijken omdat jij daar dus niet naar aan het zoeken was. Simpel gezegd, niet doen dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.