michael50000 Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 (bewerkt) The Last Guardian Ontwikkelaar: Team Ico Uitgever: SCEJ (Sony Computer Entertainment Japan) Genre: Action/adventure Platforms: PS3 Aantal spelers: 1 Release: Onbekend Demo: Onbekend Website: Geen officiële website bekend momenteel Als het spel al komt, zal het exclusief voor PS3 zijn. Want dat is het net ... zal het spel wel komen? Er zijn verontrustende berichten hierover. 10 augustus 2012 14:23: "Sony verlaat handelsmerk van The Last Guardian, Sony zou dit mogelijk per ongeluk kunnen hebben gedaan en als dit het geval is, hebben ze twee maanden om het handelsmerk terug binnen te halen." 06 juni 2012 14:11: "E3 2012: The Last Guardian kampt met 'technische problemen'" 07 december 2011: "The Last Guardian verliest executive producer"[/size] BRON: www.9lives.be Zijn er nog mensen die uitkijken naar deze game? Of er nog nooit van gehoord hebben? Wat vinden jullie van de trailer? Als hij ooit uitkomt of een releasedatum krijgt zal ik de post uiteraard updaten! Als ze op 10 oktober het handelsmerk niet terug in handen nemen zal het waarschijnlijk voor nooit meer zijn. http://www.youtube.com/watch?v=EHzHoMT5eRg Bewerkt: 13 augustus 2012 door michael50000 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Er zijn zoveel PS3-exclusives die ik zo enorm graag wil spelen... inclusief deze. Maar ik heb geen PS3, en er ook geen geld voor, dus helaas. Reageren
michael50000 Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 Er zijn zoveel PS3-exclusives die ik zo enorm graag wil spelen... inclusief deze. Maar ik heb geen PS3, en er ook geen geld voor, dus helaas. Heb je momenteel een pc waarmee je kan gamen of een andere console dan? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 The Last Guardian is evenals Agent een belofte die niet word nagekomen naar de PS3 bezitters toe, ik kijk daarom al een tijdje niet meer uit naar deze titel. Toen The Last Guardian werd aangekondigd wat jaren geleden was ik net als vele andere PS3 bezitters hellemaal weggeblazen, hopelijk komt de game nog ooit eens uit. Maar ik ben bang van niet, of het moet voor de nextgen komen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Er zijn zoveel PS3-exclusives die ik zo enorm graag wil spelen... inclusief deze. Maar ik heb geen PS3, en er ook geen geld voor, dus helaas. Heb je momenteel een pc waarmee je kan gamen of een andere console dan? Geen hardcore console maar wel een pc. Reageren
michael50000 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 (bewerkt) Er zijn zoveel PS3-exclusives die ik zo enorm graag wil spelen... inclusief deze. Maar ik heb geen PS3, en er ook geen geld voor, dus helaas. Heb je momenteel een pc waarmee je kan gamen of een andere console dan? Geen hardcore console maar wel een pc. Ah is wel zonde natuurlijk The Last Guardian is evenals Agent een belofte die niet word nagekomen naar de PS3 bezitters toe, ik kijk daarom al een tijdje niet meer uit naar deze titel. Toen The Last Guardian werd aangekondigd wat jaren geleden was ik net als vele andere PS3 bezitters hellemaal weggeblazen, hopelijk komt de game nog ooit eens uit. Maar ik ben bang van niet, of het moet voor de nextgen komen. Is Agent dan ook al gedumpt? Ik dacht dat Rockstar daar gewoon ging aan werken na GTA. Op L.A. Noire hebben we ook zeer lang moeten wachten he. Bewerkt: 13 augustus 2012 door michael50000 Reageren
michael50000 Geplaatst: 15 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 (bewerkt) Even een bumpje met een belangrijke update! GC 2012: The Last Guardian is nog niet dood Tijdens een interview van Eurogamer met Shuhei Yoshida van Sony bleek dat The Last Guardian nog steeds in ontwikkeling is: "Het team is er nog steeds druk mee bezig. Er zijn een aantal technische problemen geweest die ze hebben moeten wegwerken. In die tijdspanne lijkt de game geen vooruitgang te boeken, maar feitelijk wordt er erg veel werk in de game gestoken." vertelde Yoshida. Ook tijdens de Gamescom-persconferentie van Sony gisteren deed The Last Guardian geen opkomst. Samen met de afwezigheid van de titel tijdens de E3 en de Tokyo Game Show leek het er fel op dat de game het daglicht niet meer zou zien. Yoshida gaf tevens een verklaring waarom het zo lang duurt voor we wat te zien krijgen van de game: "We hadden de game speelbaar. Maar toen we plots te kampen kregen met die technische problemen, moesten we een groot deel van het werk opnieuw doen. Hier heeft erg veel tijd in gestoken." Er is ook geen sprake van een uitstel naar volgende generatie. The Last Guardian is en blijft een PlayStation 3-game. BRON: http://www.9lives.be/games/the-last-guardian/nieuws/gc-2012-the-last-guardian-is-nog-niet-dood @mod: is het toegestaan om zoals nu een double post te maken om even duidelijk te maken dat er iets nieuw is? Bewerkt: 15 augustus 2012 door michael50000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.