CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Naja, kijk Als ik die auto een rondje moet laten driften. Dan kan ik wel gas geven enzo, maar ik kan niet een rondje draaien. Welke controls zijn dit? Kan je ze even posten voor je auto naar Link en Rechts te laten slippen zodat ie een staand rondje draait. Thx. - Jelle
Hanneswasco Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Als ik het me goed herinner moet je gas geven (pijltje naar voor), tegelijkertijd remmen (pijltje naar achter) en dan naar links of rechts rijden (met de corresponderende pijltjes).
CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Als ik het me goed herinner moet je gas geven (pijltje naar voor), tegelijkertijd remmen (pijltje naar achter) en dan naar links of rechts rijden (met de corresponderende pijltjes). Thx maar ik kan gwn niet draaien? Ze werken niet en ik kan nergens de fix vinden. En mijn PC is gecrashd daarstraks toen ik een andere versie van Windows 7 wou downloaden. Kan je hier ook iets mee doen? Het was een illigale versie van Kat.ph torrent site x,x - Jelle
NandroDavids Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Het was een illigale versie van Kat.ph torrent site x,x Tja, dan houdt het op. Gewoon even kopen en dan doet 'ie het vast naar behoren. Illegale GTA's bespreken we hier niet.
Recommended Posts