sjenkyh Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 hey iedereen! ik ben nieuw hier... (zat af en toe wel eens te kijken hier en daar) maar nu heb ik een vraag: ik heb mijn rockstar folder wel (C:\Program Files (x86)\Rockstar Games) alleen daar staat de "Gta San Andreas" map niet in... dus kan ik geen SA-MP meer spelen omdat die daarin moet... weet iemand hoe ik deze map weer terug krijgt of kan iemand die map naar mij sturen? alvast bedankt! gr Sjenk Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 1) hier op GTAforum doen we niet aan het illegale versies van games. 2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas 3) GTA SA is echt niet duur nu 4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een op Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 1) hier op GTAforum doen we niet aan het illegale versies van games. 2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas 3) GTA SA is echt niet duur nu 4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een op ? Jouw GTA SA map staat hier, C:/Program Files(x86)/Rockstar Games/GTA SA Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 (bewerkt) 1) hier op GTAforum doen we niet aan het illegale versies van games. 2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas 3) GTA SA is echt niet duur nu 4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een op Gast, hoe weet jij nou weer dat hij GTA illegaal heeft... @Topicstarter: Daar zijn 2 opties voor, of je hebt San Andreas ergens anders Geinstalleerd. Of je hebt het niet goed gelezen en hebt San Andreas voor de PC niet. (Die moet je wel hebben) Bewerkt: 13 augustus 2012 door BiglifeRPG Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 1) hier op GTAforum doen we niet aan het illegale versies van games. 2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas 3) GTA SA is echt niet duur nu 4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een op ? Jouw GTA SA map staat hier, C:/Program Files(x86)/Rockstar Games/GTA SA Nuttenloze reply van je, dat weet hij ook wel zijn folder zal wel verwijderd zijn ofzo? - Jelle Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 als je die map niet kan vinden dan is het spel niet geinstalleerd en dat van die illegale versie zei ik omdat hij vroeg of iemand zijn SA map wilde uploaden zodat hij die kan downloaden(dit is illegaal) Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 1) hier op GTAforum doen we niet aan het illegale versies van games. 2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas 3) GTA SA is echt niet duur nu 4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een op Gast, hoe weet jij nou weer dat hij GTA illegaal heeft... @Topicstarter: Daar zijn 2 opties voor, of je hebt San Andreas ergens anders Geinstalleerd. Of je hebt het niet goed gelezen en hebt San Andreas voor de PC niet. (Die moet je wel hebben) Omdat hij vraagt of iemand een Kopie van zijn folder kan geven, dus dat is illigaal. Je moet de originele file's van de CD hebben, snap je? - Jelle Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Het aanvragen van een complete map, in dit geval dat van GTA San Andreas dat in de Program Files thuis hoort, is op dit forum tegen de regels en dus verboden. Heb je al geprobeerd om een simpele herinstallatie uit te voeren, zodat de map weer zal verschijnen? Overigens hoort dit onderwerp niet thuis in dit forum, maar in SA: General. >>> Door Dutchy3010: Inderdaad! Verplaatst!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.