Jump to content

GTA SA rockstar folder?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen!

ik ben nieuw hier... (zat af en toe wel eens te kijken hier en daar)

maar nu heb ik een vraag:

ik heb mijn rockstar folder wel (C:\Program Files (x86)\Rockstar Games)

alleen daar staat de "Gta San Andreas" map niet in... dus kan ik geen SA-MP meer spelen omdat die daarin moet...

weet iemand hoe ik deze map weer terug krijgt of kan iemand die map naar mij sturen?

alvast bedankt!

gr Sjenk

Geplaatst:

1) hier op GTAforum doen we niet aan het illegale versies van games.

2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas

3) GTA SA is echt niet duur nu

4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een :slotje: op

Geplaatst:

2) Het is een mod voor GTA san andreas, dacht je echt dat je dit kon spelen zonder GTA san andreas

4)omdat wij hier geen illegale versies supporten en jij het spel niet hebt kan hier een :slotje: op

?

Jouw GTA SA map staat hier, C:/Program Files(x86)/Rockstar Games/GTA SA

Geplaatst: (bewerkt)

Gast, hoe weet jij nou weer dat hij GTA illegaal heeft...

@Topicstarter: Daar zijn 2 opties voor, of je hebt San Andreas ergens anders Geinstalleerd. Of je hebt het niet goed gelezen en hebt San Andreas voor de PC niet. (Die moet je wel hebben)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

?

Jouw GTA SA map staat hier, C:/Program Files(x86)/Rockstar Games/GTA SA

Nuttenloze reply van je, dat weet hij ook wel zijn folder zal wel verwijderd zijn ofzo?

- Jelle :tu:

Geplaatst:

als je die map niet kan vinden dan is het spel niet geinstalleerd en dat van die illegale versie zei ik omdat hij vroeg of iemand zijn SA map wilde uploaden zodat hij die kan downloaden(dit is illegaal)

Geplaatst:

Gast, hoe weet jij nou weer dat hij GTA illegaal heeft...

@Topicstarter: Daar zijn 2 opties voor, of je hebt San Andreas ergens anders Geinstalleerd. Of je hebt het niet goed gelezen en hebt San Andreas voor de PC niet. (Die moet je wel hebben)

Omdat hij vraagt of iemand een Kopie van zijn folder kan geven, dus dat is illigaal.

Je moet de originele file's van de CD hebben, snap je?

- Jelle :tu:

Geplaatst:

Het aanvragen van een complete map, in dit geval dat van GTA San Andreas dat in de Program Files thuis hoort, is op dit forum tegen de regels en dus verboden. Heb je al geprobeerd om een simpele herinstallatie uit te voeren, zodat de map weer zal verschijnen?

Overigens hoort dit onderwerp niet thuis in dit forum, maar in SA: General.

>>> Door Dutchy3010: Inderdaad! Verplaatst!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...