Nebuk Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 hey! ik heb een probleem.. als ik gta sa speel en ik druk op new game valt de computer uit?!?!! ik heb al een virusscan gedaan maar weer valt de pc uit!! weet iemand hier wat op?!?! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 hey!ik heb een probleem.. als ik gta sa speel en ik druk op new game valt de computer uit?!?!! ik heb al een virusscan gedaan maar weer valt de pc uit!! weet iemand hier wat op?!?! heb je soms een kopie? Reageren
Joriz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Kan je iets meer vertellen over je probleem en over je pc + OS. Krijg je nog kort een foutmelding te zien? Herstart je PC of staat hij echt helemaal uit. Zo kunnen we je iedergeval niet helpen. Reageren
Nebuk Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 de pc start dan opnieuw op en geeft dan aan de de systeem hersteld is van een ernstige fout Reageren
Synchro Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Het kan dus zijn zoals mij (soms) Dan krijg je in een keer zo een Blauw beeld. Dan start hij opnieuw.Dit heb ik. -AMD Athlon 64 processor 3000+ -15,4" WXGA wide TFT LCD -NVIDIA GeForce FX Go 5700 , 64MB -60GB HDD -DVD-Dual drive -512 MB DDR RAM -802,11 b/g wireless LAN -10/100/1000 Gigabit Ethernet -Card Reader (MMC/SD/SM/MS) Of te wel kan je PC het aantal °C graden niet aan. Mogen we graag je PC specs zien. Bv hoeveel GB en GHz heb je? Reageren
Max-X Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Blauwe scherm "Blue Screen Off Death" Ik krijg dat blauwe scherm als mijn PC iets absoluut niet aan kan.. Had ik vooral met mn oude grafische kaart. Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Configuratiescherm > Prestatie & Onderhoud > Informatie over de computer weergeven. of Start > Uitvoeren > DXDIAG Reageren
gtadude Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) ik heb ook een probleem als hij klaar is met laden en ik loop me huis uit sta ik daar 4 seconde en dan start me pc opnieuw op, ik heb het ook met andere spellen. soms heb ik het ook als ik iets anders doe weet iemand hier iets op? <_< en ik heb de legaale versie Bewerkt: 19 juli 2005 door gtadude Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 hey gta dude zo aan jouw specs te zien heb je dezelfde pc als mij van de ALDI! dat probleem wat jij hebt het ik niet misschien een bug? Reageren
Masterspee Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 of mischien moet je echt eens het aantal graden van je pc nakijken dat kan in bijv. je bios..want ipp moet ie perfect draaien hij draaide bij mij zelfs goed op een AMD Athlon XP 1800+ dus aan je specs zal t niet liggen. maarja in ieder geval suc6 ermee Reageren
gtadude Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 me pc komt niet van de aldi. me vader heeft hem gekocht ergens in alkmaar maar waar kan je de warmte van je pc checke Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 dat weet ik niet maar moet je is proberen met een vantilator op je pc richten en je kast open houden. veel succes Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 me pc komt niet van de aldi. me vader heeft hem gekocht ergens in alkmaarmaar waar kan je de warmte van je pc checke Dat kan met everest http://www.xs4all.nl/~robertw7/everesthome.zip Reageren
gtadude Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 me pc komt niet van de aldi. me vader heeft hem gekocht ergens in alkmaarmaar waar kan je de warmte van je pc checke Dat kan met everest http://www.xs4all.nl/~robertw7/everesthome.zip heeft dit programmaatje geen ernstege geovolgen aan me pc?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.