Jump to content

Gta san andreas probleem kijk!!

Recommended Posts

Geplaatst:

:schater::schater::schater: ik heb een probleem kijk ik ben bij een missie og loc life is a beach

dan moet je dansen met een vrouw(dj) als ik ga dansen springt hij er uit en zegt hij fout bij sa_ee kan iemand me daar bij helpen en dat heb ik ook bij het basketballen.

IcEbOx

Geplaatst:
:schater::schater::schater: ik heb een probleem kijk ik ben bij een missie og loc life is a beach

dan moet je dansen met een vrouw(dj) als ik ga dansen springt hij er uit en zegt hij fout bij sa_ee kan iemand me daar bij helpen en dat heb ik ook bij het basketballen.

IcEbOx

Maak daarvoor even een nieuw topic aan.

@gtadude

Anders post ik het niet

Geplaatst:
me pc komt niet van de aldi. me vader heeft hem gekocht ergens in alkmaar

maar waar kan je de warmte van je pc checke

Dat kan met everest

http://www.xs4all.nl/~robertw7/everesthome.zip

welke temperatuur is het beste? tsjah ik weet dat niet

nu ist

moederbord => 56graden ongeveer

CPU => 36graden

aux 36graden

maxtor 124graden

is dat normale of goed?

Geplaatst:

je moederbord is wat aan de warme kant maar op zich moet dit geen problemen opleveren.. van mn oude pc was de processorkoeler stuk en toen werd ie op een gegeven moment 80 graden ofzo (ik had ingesteld dat de pc-speaker moest flippen bij 80 graden), maar hij deed het wel nog gewoon zonder problemen

ook toen ik een nieuwe koeler erin had gezet deed (en doet) de processor het nog dus volgens mij kan het niet aan een te hoge temperatuur liggen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...