icebox Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb een probleem kijk ik ben bij een missie og loc life is a beach dan moet je dansen met een vrouw(dj) als ik ga dansen springt hij er uit en zegt hij fout bij sa_ee kan iemand me daar bij helpen en dat heb ik ook bij het basketballen. IcEbOx Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb een probleem kijk ik ben bij een missie og loc life is a beach dan moet je dansen met een vrouw(dj) als ik ga dansen springt hij er uit en zegt hij fout bij sa_ee kan iemand me daar bij helpen en dat heb ik ook bij het basketballen. IcEbOx Maak daarvoor even een nieuw topic aan. @gtadude Anders post ik het niet Reageren
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 me pc komt niet van de aldi. me vader heeft hem gekocht ergens in alkmaarmaar waar kan je de warmte van je pc checke Dat kan met everest http://www.xs4all.nl/~robertw7/everesthome.zip welke temperatuur is het beste? tsjah ik weet dat niet nu ist moederbord => 56graden ongeveer CPU => 36graden aux 36graden maxtor 124graden is dat normale of goed? Reageren
flash_8209 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 je moederbord is wat aan de warme kant maar op zich moet dit geen problemen opleveren.. van mn oude pc was de processorkoeler stuk en toen werd ie op een gegeven moment 80 graden ofzo (ik had ingesteld dat de pc-speaker moest flippen bij 80 graden), maar hij deed het wel nog gewoon zonder problemen ook toen ik een nieuwe koeler erin had gezet deed (en doet) de processor het nog dus volgens mij kan het niet aan een te hoge temperatuur liggen.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Anders moet je je modem misschien eens draaien ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.