Jump to content

Screenshots


Sir_Ballas

Recommended Posts

Screenshots maken met een Playstation 2 wordt gedaan met behulp van een TV kaart. Met een TV kaart leidt je de beelden door je PC en zo kun je screenshots en filmpjes maken. Deze zijn meestal zo rond de vijftig euro, maar deze kunnen duurder zijn mocht je naar een TV kaart zoeken met betere kwaliteit. Je kan het ook met een videokaart doen, maar die zijn ook vaak wat duurder dan een TV kaart. Meer informatie kan je in dit topic vinden.

Overigens had je je onderwerp beter in één van deze fora kunnen posten. Dit subforum is meer bedoelt voor vragen en op- of aanmerkingen over GTAforum zelf. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

een vraagje he, ik heb een ps2, nou wil ik weten waarmee jullie screenshots maken, en, nog belangrijker, hoeveel kost dat?

Je kan ook je PS2 op je PC aansluiten met de Rode Witte en Gele kabel.

Zo kan je ook je beeldscherm opnemen!

Hier een tuturial.

Dit kost wel wat geld en een hele hoop kabels!

Succes :)

Sorry voor de Engelse video, ik hoop dat je wat engels kan ;p .

- Jelle :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Screenshots maken met een Playstation 2 wordt gedaan met behulp van een TV kaart. Met een TV kaart leidt je de beelden door je PC en zo kun je screenshots en filmpjes maken. Deze zijn meestal zo rond de vijftig euro, maar deze kunnen duurder zijn mocht je naar een TV kaart zoeken met betere kwaliteit. Je kan het ook met een videokaart doen, maar die zijn ook vaak wat duurder dan een TV kaart. Meer informatie kan je in dit topic vinden.

Overigens had je je onderwerp beter in één van deze fora kunnen posten. Dit subforum is meer bedoelt voor vragen en op- of aanmerkingen over GTAforum zelf. ;)

oh, sorry, ik ben pas sinds vandaag lid

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...