Jump to content

Driving school

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Was al begonnen met de driving school, maar ik loop vast bij het onderdeel burn & lap. En wat ik ook probeer, ik kom maar niet onder die 40 seconden.

Dus vandaar een aanvraag.

Missie: Back to school

Versie: 2.0

Cheaten: nee

Opmerking: paar onderdelen al gedaan

laatst gesaved bij het huis recht tegenover de rijschool.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

GTASAsf2.b

Bewerkt: door candesco
Geplaatst:

Was al begonnen met de driving school, maar ik loop vast bij het onderdeel burn & lap. En wat ik ook probeer, ik kom maar niet onder die 40 seconden.

Dus vandaar een aanvraag.

Missie: Back to school

Versie: 2.0

Cheaten: nee

Opmerking: paar onderdelen al gedaan

laatst gesaved bij het huis recht tegenover de rijschool.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

Hmmm... Kan je even een screenie posten van waar je zit?

Ik zit namelijk daar ook ergens vast.

Zien of ik je dan kan helpen.

- Jelle :tu:

Geplaatst:

je moet gewoon de bochten kort nemen, zonder handrem, alleen tegensturen, misschien beetje gas los. dan zou het moeten lukken. als dit niet werkt, kruip ik morgen achter mijn PS2 om het zelf nog even te checken, om ervoor te zorgen dat het je echt lukt.

Geplaatst:

je moet gewoon de bochten kort nemen, zonder handrem, alleen tegensturen, misschien beetje gas los. dan zou het moeten lukken. als dit niet werkt, kruip ik morgen achter mijn PS2 om het zelf nog even te checken, om ervoor te zorgen dat het je echt lukt.

Dat is aardig aangeboden, echter is dit de pc versie.

Ik speel voornamelijk op de pc.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je start is het wel handig om enige ervaring te hebben met een Banshee: hoe deze op de weg ligt en reageert op de rem en/of de handrem. Je moet de handrem of de gewone rem gebruiken om snel om de pionnen te kunnen draaien. Voor de bochten moet je een buitenbocht nemen zodat je je snelheid kan behouden, dus van buiten naar binnen sturen, en op tijd remmen. Ga niet te snel want dan loop je het risico om buiten de baan te raken. Raak geen enkele pion om geen schade op te lopen en focus je op het rondjes rijden en niet op de klok.

Bron: Wikigta

Wat ik deed is met de handrem (ik gebruik hiervoor de spatie omdat die lekker breed is) door de bochten heen glijden. Ik stuurde een beetje de bocht en met de pijltjes en handrem gleed ik er door heen.

Zo ziet het er dan uit:

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Dat is aardig aangeboden, echter is dit de pc versie.

Ik speel voornamelijk op de pc.

maakt dat iets uit? echt? volgens mij niet, maar als jij het zegt....

Geplaatst:

Tuurlijk kan ik je ermee helpen! Wow, wat duurde dat lang in tegenstelling tot vroeger, ben het helemaal verleerd, haha. Maar ik heb Burn & Lap voor je gehaald en alles goud gemaakt tot op dat punt. Die daarna heb ik bewust niet voor je gedaan; het is veel leuker om dat zelf eerst te proberen, nietwaar? Als het die niet lukt, dan kan je hem altijd nog aanvragen. Uiteraard geen cheats gebruikt en je savegame zit in de bijlage!!

GTASAsf2.b

Geplaatst:

Bedankt. Naja, zal wel eerst kijken hoever ik geraak na burn & lap. Als het inderdaad niet lukt zal ik hier wel weer reageren.

Daarom liever nog niet op slot gooien.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...