Jump to content

Echte screen van The Killer???


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    11

  • W3sl3y

    8

  • eggie123

    5

  • BeatboxGamer

    5

Ik was gisteren in penoptican, waar die zou moeten zijn en na een tijdje spawnde daar idd een man, maar zonder kettingzaag ofzo. Hij was wel in dat gebouw waar die hoorde te zijn, dus bij die kettingzaag.

Link to comment
Delen op andere websites

nu ik zo kijk zou het natuurlijk ook CJ kunnen zijn maar wie hebt die foto dan gemaakt.

Daar lopen geen homies.

2 player mode voor playstation 2 heh ;)

Dit is hoe hij er uit zou zien:

Leatherface

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

1.Het kan een echte screen zijn.

2.Degene die de foto heeft gemaakt heeft een homie meegenomen en dan een foto laten nemen met een kettingzaag in zijn handen.

EDIT - Ik zit nogal tijd met iets:

De easter egg was verzonnen door Chironu,hoe kan dan dat hij echt bestaat? :huh:

EDIT2 - Bekijk eens de link van Keepertje8, de panopticon killer bestaat dus WEL.Er staan diverse manieren op die site dat je hem kan zien.

Bewerkt: door Dragonmaster
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik vind het raar. Chironu had hem verzonnen. Maar hoe verzonnen? Gewoon uit ze hoofd of had hij hem op een andere site gezien?

Anders ga ik ook maar is kijken. Kijken of ik een foto kan nemen van die vent.

Offtopic: Het is easter egg dag vandaag. Eerst Alcatraz en nu dit. :lol:

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik vind het raar. Chironu had hem verzonnen. Maar hoe verzonnen? Gewoon uit ze hoofd of had hij hem op een andere site gezien?

Anders ga ik ook maar is kijken. Kijken of ik een foto kan nemen van die vent.

Offtopic: Het is easter egg dag vandaag. Eerst Alcatraz en nu dit. :lol:

Naja, Chironu zag kettingzaag, had waarschijnlijk net die film gezien waar het op gebaseerd is, en heeft toen ff gesoept en klaar :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar het moet wel heel toevallig zijn als hij iets heeft verzonnen en daarna nog echt bestaat ook. Dus misschien dachten wij dat het nep was maar dat het toch echt was. Ik weet het niet. Begin er nu toch een beetje aan te twijfelen.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT2 - Bekijk eens de link van Keepertje8, de panopticon killer bestaat dus WEL.Er staan diverse manieren op die site dat je hem kan zien.

Ik betwijfel het ten zeerste, want hetgeen wat hij zou zeggen (pigsy, i'm going to kill you) heb ik al vaak genoeg gehoort in het spel, dat wordt gewoon gezegt door domme boer, waar ik ook filmpje van heb trouwes. Maja, you never know :ph34r:

Edit

En het feit dat al die foto's zo vaag zijn, druk gwoon op escape, pak je camera, laat de replay lope en film dat.

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

Goku heeft hem gezien aan Fishers Lagoon.

Zijn theorie:

Bij fisher lagoon heb je een rolstoel en een Huisje daar achter is een begraafplaats.Je hebt er verschillende dooden.Daar is ook een soort van doodskist maar dan van steen.DIE IS OPEN. dus denk ik dat het een soort van zombie is .Dat is mijn theorie

Hij heeft een screen gemaakt,alleen heb ik die nog niet.

En op die ene site denk ik wel dat alles duidelijk is hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Goku heeft hem gezien aan Fishers Lagoon.

Zijn theorie:

Bij fisher lagoon heb je een rolstoel en een Huisje daar achter is een begraafplaats.Je hebt er verschillende dooden.Daar is ook een soort van doodskist maar dan van steen.DIE IS OPEN. dus denk ik dat het een soort van zombie is .Dat is mijn theorie

Hij heeft een screen gemaakt,alleen heb ik die nog niet.

En op die ene site denk ik wel dat alles duidelijk is hoor.

Ja, maar waarom is het dan zo zeldzaam om hem te zien. Gezien het feit dat "random events" (dat iets eigenlijk op zomaar kan gebeuren) eigenlijk onmogelijk zijn, moeten ze het wel vast hebben gezet aan een bepaald weer, bepaalde tijd, bepaalde dag. Waarom zet hij dat er niet bij dan? En waar blijfen de pc movies? Maja, die rolstoel is daar natuurlijk ook nie voor niets, miss heeft iemand daar wel zelfmoord gepleegt, en komt daar soms een zombie verschijnen in die stoel. Het zou kunnen, maar de kans dat het waar is, is heel heel erg klein

Link to comment
Delen op andere websites

ik sta nou al een hele dag (san an tijd) te w8te maar nog steeds geen boer moet een ketting zaag. en het feit dat het zou moeten regenen???? dat doet het door de regencode ook al de hele dag. als je het mij vraagtis het gwoon allemaal verzonne.

Link to comment
Delen op andere websites

ik sta nou al een hele dag (san an tijd) te w8te maar nog steeds geen boer moet een ketting zaag. en het feit dat het zou moeten regenen???? dat doet het door de regencode ook al de hele dag. als je het mij vraagtis het gwoon allemaal verzonne.

Dit is hetgeen ik gister tegenkwam daar:

Leatherface

een heleboel hebben ook bevestigt dat je daar wel eens een boer rond ziet lopen, maar die zie je overal. En kettingzaag is waarschijnlijk gewoon verzonnen

Link to comment
Delen op andere websites

ik sta nou al een hele dag (san an tijd) te w8te maar nog steeds geen boer moet een ketting zaag. en het feit dat het zou moeten regenen???? dat doet het door de regencode ook al de hele dag. als je het mij vraagtis het gwoon allemaal verzonne.

Dit is hetgeen ik gister tegenkwam daar:

Leatherface

een heleboel hebben ook bevestigt dat je daar wel eens een boer rond ziet lopen, maar die zie je overal. En kettingzaag is waarschijnlijk gewoon verzonnen

vertel me is wat je allemaal hebt gedaan om hem te kunnen zien. ik heb op die gtasecrets gekeke en heb precies gedaan wat er stond mar geen killer. wat heb jij gedaan om hem te kunnen zien?

Link to comment
Delen op andere websites

ik sta nou al een hele dag (san an tijd) te w8te maar nog steeds geen boer moet een ketting zaag. en het feit dat het zou moeten regenen???? dat doet het door de regencode ook al de hele dag. als je het mij vraagtis het gwoon allemaal verzonne.

Dit is hetgeen ik gister tegenkwam daar:

Leatherface

een heleboel hebben ook bevestigt dat je daar wel eens een boer rond ziet lopen, maar die zie je overal. En kettingzaag is waarschijnlijk gewoon verzonnen

vertel me is wat je allemaal hebt gedaan om hem te kunnen zien. ik heb op die gtasecrets gekeke en heb precies gedaan wat er stond mar geen killer. wat heb jij gedaan om hem te kunnen zien?

Heel simpel, er was een botsing, die vent kwam uit zen kar, en liep daar gestoord in. Het is geen killer, en die killer bestaat ook waarschijnlijk niet. Want ik heb daar ook alle 7 dingen al geprobeert en geen 1 werkt. Dus, waarschijnlijk geen killer. Ik zou graag hebben dat R* nou eens zou zeggen dat alles al is ontdekt, of dat er nog een bigfoot, of een penoptican killer, of een alien is, dat zou een hoop legendes de wereld uit helpen :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...