Jump to content

Echte screen van The Killer???

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem wel al eens gezien, ik heb er wel spijtig genoeg geen screen van.

Het was ergens op een verlaten boerderij ergens in het bos. Ik heb er een quad gevonden en ik ging er wat mee rijden in het bos, plots kwam ik die boerderij tegen.

Ik ging in een van die silo's(er stonden er 3) en aan de achterkant van de silo was een opening, ik ging door die opening en daar stond zo een oude boer met een kettingzaag en zo een witte schort zo als op die foto's.

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Keepertje8

11

• W3sl3y

8

• eggie123

5

• BeatboxGamer

5

Geplaatst:
Ik heb hem wel al eens gezien, ik heb er wel spijtig genoeg geen screen van.

Het was ergens op een verlaten boerderij ergens in het bos. Ik heb er een quad gevonden en ik ging er wat mee rijden in het bos, plots kwam ik die boerderij tegen.

Ik ging in een van die silo's(er stonden er 3) en aan de achterkant van de silo was een opening, ik ging door die opening en daar stond zo een oude boer met een kettingzaag en zo een witte schort zo als op die foto's.

ik zou je wel willen geloven, maja, zonder bewijs doe ik dat niet :(

Geplaatst:

Maar...Jullie zeggen dus bij de The panoticon moet hij zitten. Ik heb er fftjes gestaan maar niks gevonden. Wel een kettingzaag gehoord. Maar toen ik me omdraaide was het geluid weg.

Geplaatst:
Maar...Jullie zeggen dus bij de The panoticon moet hij zitten. Ik heb er fftjes gestaan maar niks gevonden. Wel een kettingzaag gehoord. Maar toen ik me omdraaide was het geluid weg.

Die kettingzaag is een geluid om de sfeer te versterken, dat is bevestigt, net zoals die misthoorn in dat andere topic, ook iets om het meer echt te laten aanvoelen

Geplaatst:

Ik heb die gast nog nooit gezien. :huh:

Ik wil die gast ook wel eens zien.

Een boer met een ketting zaag dus?

Ik heb heel sanandreas al gezien maar dat is me nog niet opgevallen.

Lijkt me wel grappig zo'n boer met een kettingzaag. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn alle manieren hoe je hem volgens de site kan zien.

1. Go to the Panoptigon between 16:00 and 05:00 when it is raining and go in the shack with the chainsaw outside it. Wait and Leatherface will appear. He will say "I'm going to kill you Piggy!" and slowly walk towards you. He then kills you with one blow of his chainsaw.

2. Go to the Shady Cabin when it is raining at night and wait inside with a chainsaw. Leatherface will chase you out and kill you with one blow of his chainsaw.

3. Go to the Fisher's Lagoon when it is raining (day or night) and walk to the end of the jetty. Leatherface will be sitting in the wheelchair. If you disturb him he will chase you.

4. Go to the cabin in the Fisher's Lagoon when it is raining and wait inside. You will hear someone say "Piggy" outside. If you go outside he is walking towards you, clutching his chainsaw.

5. At night, go and get the Ghost Glendale that rols down the hill by the horseshoe rocks. Drive it to the Shady Cabin and reverse it into the leen-to at the side of the cabin. Get on the quadbike and drive it carefully to Leafy Hollow. Wait inside one of the small cabins and you should hear someone say "Pigsy". He then runs at you with his chainsaw and kills you.

6. Go into the Shady Cabin and wait for two hours (game time) then go and get the chainsaw in the Panoptigon. Go back to the Shady Cabin and wait another two hours (game time). Then go outside and you should hear a chainsaw idling (not yours). Turn right and corcle the cabin once. When you reach the entrence, Leatherface will walk out and then chase you untill you are out of the Shady Creeks area.

7. Try leaving your PS2 running with CJ standing in Shady Cabin or The Panoptigon. Redcord it for a couple of hours (real-time) and if you end up outside the hospital, you have either starved to death (so it's a good idea to use the never get hungry cheat) or Leatherface has killed you. So play the tape back and watch how you died!

Deze screen lijkt wel echt.

http://webzoom.freewebs.com/san-andreas-se...eatherface3.bmp

Bewerkt: door Dragonmaster
Geplaatst:

Ik zal dinsdag wel kijken tussen de textures ofdat er zo'n skin tussen zit (want dan ben ik namelijk thuis, ben logeren)

Geplaatst:

Volgens Dragonmaster, heeft Goku hem gezien.

Als hij zijn screen nou ff post, weten we of hij echt bestaat!

Geplaatst:

Waarom?

Hij kan ook een fake-screen plaatsen.

Geplaatst:

ik heb hem nog nooit gezien en op die site staat dat het tussen 16.00 en 05.00 komt ik was daar hele nacht en de regen regende ook dus ik denk dat panoptican killer niet bestaat. B)

Geplaatst:

Hij had hem niet gezien,hij had wel iemand gezien die zogezecht die killer was.

En die liep rond op de plaats van een van de beschrijvingen van die site.

Geplaatst: (bewerkt)

De BeGraafplaats.

De man die er net uitkwam.

untitled13hy.gif

?

untitled34bs.gif

De man die achter de boom stond.

untitled46or.gif

De rolstoel.

rolstoel1pl.gif

Cabine van de killer.

cabin4uq.gif

Dat is wat ik van hem vond! :)

Bewerkt: door GoKu
Geplaatst:

De foto's van Goku wijst degene aan die vaak als de panoptican killer wordt gezien, maar dat is ie niet, maar deze gast schreewt idd wel altijd iets over pigsy. En de echte killer bestaat gewoon niet ;)

Geplaatst:

das wel jammer, maarja.. mysterie opgelost :D

nu nog Alcatraz of is dat ook al klaar?

Geplaatst:

echt jmmr dat die fake is.. maar wat is nouw dat ene geheim dat r* niet wil verklappen.. en onvind baar is :puh: ze houden ons wel aan het spelen :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...