wesley-CJ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 volgens mij houd R* ons gewoon voor de gek, ze laten ons rot zoeken naar iets wat er waarscheinlijk niet eens is, ik heb ook gezogt naar die boer met die kettingzaag, maar ik kon hem nergens vinden jammer genoeg, wel zat boeren, maar geen met een kettingzaag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 IK blijf zoeken tot ik hem vind als ik hem dan daarna niet vind dan bestaat hij niet. Dragonmaster zoekt ook hard mee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) kwist niet dat er een rol stoel is sa zat.. ene eerst geloofde ik het ook niet maare nu ik al deze screens zie denk ik dat ik leatherface nog maar is een keer ga zoeken ene dat van die ufo's is volgens rockstar fals Bewerkt: 12 juli 2005 door Mr. Vriecetti Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kvrees dat je van een koude kermis gaat thuis komen... hij bestaat niet! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 kvrees dat je van een koude kermis gaat thuis komen... hij bestaat niet! nou volgens rockstargames bestaat hij wel!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 mag ik dan weten waar je dat vandaan hebt?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Toch eigenlijk heel raar.... Bijna nog nooit heeft iemand wat gezien of gehoord.. maar nu we er naar op zoek gaan vinden we oppeens allemaal aanwijzingen en rare en mysterieuze dingen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) en toch word het hoofdstuk niet gevonden :huh: maarjah toch blijven zoeken Bewerkt: 12 juli 2005 door eggie123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch Bewerkt: 12 juli 2005 door chaos-power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch Waarom hebt ie jou dan niet vermoord. En als je lang genoeg zaagt ontploft je auto. Lijkt me sterk hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch Waarom hebt ie jou dan niet vermoord. En als je lang genoeg zaagt ontploft je auto. Lijkt me sterk hoor. Ik heb nog nooit een auto kunnen kapotzagen, hij krijgt bij mij alleen wat schade, meer niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik zal het is proberen nu. Hopelijk lukt maar dan wel op de PS2. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb bij dat hutje ten noorden van catalina's hut waar die kettinzaag ligt wel een keer iemand zien lopen met zoon schort die dat zij maar hij had geen kettingzaag in zijn hand en hij dee ook niet echt aanvallerig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch Waarom hebt ie jou dan niet vermoord. En als je lang genoeg zaagt ontploft je auto. Lijkt me sterk hoor. maar ik weet het eigenlijk niet op 4 uur tijd volgens mij zijn er gewoon paar auto's op mij geramd als hij er echt is moet je hem toch zo zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb bij dat hutje ten noorden van catalina's hut waar die kettinzaag ligt wel een keer iemand zien lopen met zoon schort die dat zij maar hij had geen kettingzaag in zijn hand en hij dee ook niet echt aanvallerig wrm komen der dan geen screens? <_< iedereen zegt ik heb ut gezien.. maar bewijs.. nooit.. eerder kun je het niet geloven!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts