Jump to content

Echte screen van The Killer???


W3sl3y

Recommended Posts

volgens mij houd R* ons gewoon voor de gek, ze laten ons rot zoeken naar iets wat er waarscheinlijk niet eens is, ik heb ook gezogt naar die boer met die kettingzaag, maar ik kon hem nergens vinden jammer genoeg, wel zat boeren, maar geen met een kettingzaag

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    11

  • W3sl3y

    8

  • eggie123

    5

  • BeatboxGamer

    5

kwist niet dat er een rol stoel is sa zat.. ene eerst geloofde ik het ook niet maare nu ik al deze screens zie denk ik dat ik leatherface nog maar is een keer ga zoeken

ene dat van die ufo's is volgens rockstar fals

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

Toch eigenlijk heel raar.... Bijna nog nooit heeft iemand wat gezien of gehoord..

maar nu we er naar op zoek gaan vinden we oppeens allemaal aanwijzingen en rare en mysterieuze dingen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch

Bewerkt: door chaos-power
Link to comment
Delen op andere websites

ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch

Waarom hebt ie jou dan niet vermoord.

En als je lang genoeg zaagt ontploft je auto.

Lijkt me sterk hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch

Waarom hebt ie jou dan niet vermoord.

En als je lang genoeg zaagt ontploft je auto.

Lijkt me sterk hoor.

Ik heb nog nooit een auto kunnen kapotzagen, hij krijgt bij mij alleen wat schade, meer niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij dat hutje ten noorden van catalina's hut waar die kettinzaag ligt wel een keer iemand zien lopen met zoon schort die dat zij maar hij had geen kettingzaag in zijn hand en hij dee ook niet echt aanvallerig

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het nu gedaan cheat no hunger ik ging in panoptican staan met een auto dan ik liet mijn ps2 aanstaan ging eten en ongeveer 4 uur later kwam ik terug en men auto was helemaal ineengzaagd dus volgens mij zit leatherface erwel in het bos en als je nu probeert cheat no hunger en dan oneindig leven kan hij toch blijven zagen op je en als je terugkomt zie je hem toch

Waarom hebt ie jou dan niet vermoord.

En als je lang genoeg zaagt ontploft je auto.

Lijkt me sterk hoor.

maar ik weet het eigenlijk niet op 4 uur tijd volgens mij zijn er gewoon paar auto's op mij geramd als hij er echt is moet je hem toch zo zien

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij dat hutje ten noorden van catalina's hut waar die kettinzaag ligt wel een keer iemand zien lopen met zoon schort die dat zij maar hij had geen kettingzaag in zijn hand en hij dee ook niet echt aanvallerig

wrm komen der dan geen screens? <_< iedereen zegt ik heb ut gezien.. maar bewijs.. nooit.. eerder kun je het niet geloven!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...