Jump to content

Echte screen van The Killer???

W3sl3y

Recommended Posts

nog iets welke van die hutten moet je hebben want er staan er iets van 3 en ik ben die gast nog niet tegen gekomen en dat zal denk ik ook nooit gebeuren tenzij je gek word. <_<

Delen op andere websites

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Keepertje8

11

• W3sl3y

8

• eggie123

5

• BeatboxGamer

5

ik heb bij dat hutje ten noorden van catalina's hut waar die kettinzaag ligt wel een keer iemand zien lopen met zoon schort die dat zij maar hij had geen kettingzaag in zijn hand en hij dee ook niet echt aanvallerig

wrm komen der dan geen screens? <_< iedereen zegt ik heb ut gezien.. maar bewijs.. nooit.. eerder kun je het niet geloven!!!!!!

Inderdaad.. ik geloof er helemaal niks van...

Kijk uit met wat je zegt he mensen... je kunt permanent verbannen worden als je dingen begint te verzinnen op dit forum...

Dus ga nu niks verzinnen om in de belangstelling te staan...

Delen op andere websites

ik weet dat jullie en ik steeds hebben gezegt dat ie niet bestaat totdat ik deze screen tegen kwam.

*plaatje*

ik vind hem heel echt.

volgens mij is dat cj met een minigun.

Delen op andere websites

ik ben ook op die plek geweest maar ik zie aleen maar een rolstoel en een huisje en op de begraafplaats zijn geen enkele mensen of moet je er aleen snachts zijn

Ik heb er ook niemand gevonden... ben er toch wel s'nachts geweest...

Delen op andere websites

EDIT2 - Bekijk eens de link van Keepertje8, de panopticon killer bestaat dus WEL.Er staan diverse manieren op die site dat je hem kan zien.

Die kerel is goed maar 1 ding op die link bewijst dat het fake is en dat is zijn "filmpje" als je er op klikt komt er een bericht over dat hij om een of andere reden het filmpje even van de site moest halen en dat het terugkomt maar wedde dat het filmpje er zelfs nooit heeft gestaan.

Delen op andere websites

nu ik zo kijk zou het natuurlijk ook CJ kunnen zijn maar wie hebt die foto dan gemaakt.

Daar lopen geen homies.

2 player mode voor playstation 2 heh ;)

Dit is hoe hij er uit zou zien:

Leatherface

lijkt wel echt

ik zal voor veiligheid dan toch maar de ontsterfelijk cheat gebruiken en met eeen vlammenwerper ff afwerken ;)

Delen op andere websites

nu ik zo kijk zou het natuurlijk ook CJ kunnen zijn maar wie hebt die foto dan gemaakt.

Daar lopen geen homies.

2 player mode voor playstation 2 heh ;)

Dit is hoe hij er uit zou zien:

Leatherface

lijkt wel echt

ik zal voor veiligheid dan toch maar de ontsterfelijk cheat gebruiken en met eeen vlammenwerper ff afwerken ;)

En wat hebben wij hieraan???

Als je post... post dan ontopic!

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...