Foreigner97 Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 (bewerkt) Hoi mensen, Ik heb op YouTube een persoon gevonden die na de missie 'In The Beginning' alles heeft uitgespeeld wat hij maar uit kon spelen in de game, en zo 13.37% progress te behalen zonder ook maar de missie 'Big Smoke' te starten. Dit bevat dus: (In het Engels) C.J. has never been Wasted or Busted. C.J. has the following: 1) He is wearing the white shorts from the Chiliad Challenge, and is marked up with tattoos from both San Fierro and Las Ventures. He also has full muscles. 2) All available Safehouses have been purchased. The following side-missions have been completed: 1) Firefighter Mission 2) Paramedic Mission 3) Taxi Mission 4) Pimping Mission 5) Burglary Mission 6) Vigilante Mission 7) The Roboi's Food Mart Courier Mission in Los Santos 8 ) The Hippy Shopper Courier Mission in San Fierro 9) The Burger Shot Courier Mission in Las Venturas Also, the following Challenges have been completed: 1) BMX Challenge 2) Chiliad Challenge, Scotch Bonnet 3) Chiliad Challenge, Birdseye Winder 4) Chiliad Challenge, Cobra Run 5) NRG-500 Challenge And, all of the Stadium Events have been completed: 1) 8-Track 2) Blood Ring 3) Kickstart 4) Dirt Track In addition to all of that: 1) 100 out of 100 Tags have been sprayed 2) 50 out of 50 Snapshots have been taken 3) 50 out of 50 Oysters have been collected 4) 50 out of 50 Horseshoes have been collected The following Schools have been completed: 1) Bike School 2) Boat School All but four of the Street Races / Air Races have been completed. There are no failed missions. NO CHEATS were used. is de aflevering waar hij alles heeft behaald en de missie Big Smoke start.Persoonlijk vind ik dit een geweldige prestatie en wilde ik dit met jullie delen. Misschien een leuke uitdaging voor de fanatieke San Andreas gamer die eens iets nieuws wil proberen. (Je kunt de save zelf ook downloaden) Bewerkt: 15 augustus 2012 door Foreigner97 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 Onze eigen _KoE_Mzungu heeft deze prestatie al jaren geleden gehaald en ook als download beschikbaar gemaakt (klik hier). Maar het is inderdaad zeker eens een leuke uitdaging! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 (bewerkt) Onze eigen _KoE_Mzungu heeft deze prestatie al jaren geleden gehaald en ook als download beschikbaar gemaakt (klik hier). Maar het is inderdaad zeker eens een leuke uitdaging! Maar bij deze: "C.J. has never been Wasted or Busted." en "There are no failed missions." Baas boven baas! Wel toevallig trouwens dat het precies 1337 is. :O Dank je wel voor het topic, misschien probeer ik het ook eens. Bewerkt: 15 augustus 2012 door SpacyColours Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.