Jump to content

LIVE update mislukt


Chiellini

Recommended Posts

Ik heb gta 4 voor de pc en als ik hem opstart moet ik dus eerst inloggen op dat LIVE games, want anders kan het spel niet opslaan.

Als ik inlog staat er dat ik een update moet installeren en als ik die weiger wordt ik afgemeld van LIVE.

Dus dan klik ik op ja en begint een blauw balkje zich te vullen. Als die gevuld is sluit het spel zich af en verschijnt er een installatiewizard die het spel begint bij te werken.

Er staat een status balkje maar dat vult zich niet en dan stopt de wizard en verschijnt er een melding dat hij is mislukt en er staat iets over dat het systeem niet is aangepast.

Dus ik weet het niet. Kan iemand me helpen?

Bewerkt: door Chiellini
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de update ook handmatig installeren

Hier kun je hem downloaden

Nope, krijg dezelfde melding

Bumpp zelfde probleem hierzo.

Game net 2 dagen oud..

Ik heb hem vandaag binnen gekregen met de post. -_-

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd, bumps na minder dan een uurtje zijn nergens voor nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

XLiveLess is een modificatie die Games for Windows - LIVE uitschakelt. Je kan even proberen dit te installeren, dan zal je probleem waarschijnlijk opgelost zijn.

Het nadeel hiervan is wel dat je niet online kan, geen achievements kan halen en je oude savegames niet meer werken.

Het voordeel dan weer is dat je met XLiveLess savegames kan uitwisselen en dus eventueel een savegame in onze Download database kan downloaden van de missie waar je met je oude savegame zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...