jodi850 Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 ik heb gta sa en heb er cleo 3 erop geinstaleerd en een paar mods nu zie ik zelden een politie motor en nooit een politie auto en soms al schiet ik de motorrijder dood dan nog geen wanted level(find het juist leuk om achtervolgd te worden) alleen met een mod kan ik mijn wanted level hoger zette.en het komt nooit boven 5 sterren uit.maar zet ik hem hoger komen de politie autos wel. enig idee hoe ik het kan maken? Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Door de mods er weer af te gooien kan je dit oplossen. Reageren
jodi850 Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Door de mods er weer af te gooien kan je dit oplossen. al geprobeerd.werkte niet kunnen cleo 3 mods bestanden veranderen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Heb je toevallig Vista? Start eens je GTA op, druk op pauze en kijk linksonder hoeveel CLEO mods actief zijn.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.