Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 veel mensen hebben het over blue hell,, nu heb ik dus daar over een vraag.. wta is blue hell en hoe kom ik er? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) veel mensen hebben het over blue hell,, nu heb ik dus daar over een vraag.. wta is blue hell en hoe kom ik er? blue hell is de ruimte onder san andreas dus als je er komt en je naar boven kijkt zie je de steden enzo van onderen. Er zijn bepaalde plaatsen in het spel waar je daar kunt komen, bv bij je save house in Mulholland (noorden van los santos) heb je achter een zwembad, als je vandaar naar het hoek van je huis gaat zie je dat je plots door het beeld valt....dan ben je er. je valt en valt tot je weer ergens op de weg wordt gespawned, je kunt ook met de jetpack gaan en dan het hele veld exploreren van onderen maar je komt niet zomaar weer boven tenzij je weet waar je er weer uitkan. Maar hierover is meer info voor te krijgen...moet je gewoon ff zoeken. Je hebt namelijk vele site's die over san andreas gaan...misschien vind je meer dingen die je leuk vind om te zien of doen. zoals de hidden interiors (plaatsen waar je in missie komt en later nooit meer terug kan en een tattooshop waar je wietbladeren kunt laten zetten wat je geloof ik nergens kan in het spel. :lol: Bewerkt: 10 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Bij de gym in LS gelijk links en met een jetpack omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juanji Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik :ph34r: :ph34r: :rolleyes: B) :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Gebruik de zoekfunctie, zijn al veel topics over: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...86&hl=blue+hell. @juanji:je bent nieuw,lees mss eerste de regels en post dan nutig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Bij de gym in LS gelijk links en met een jetpack omhoog Dit is niet naar de Blue Hell. :rolleyes: Bewerkt: 10 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Bij de gym in LS gelijk links en met een jetpack omhoog Dat gaat toch naar de Blue Hemel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Bij de gym in LS gelijk links en met een jetpack omhoog Dat gaat toch naar de Blue Hemel ? Kijk in het Topic van Renne daar staat alles uitgelegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Laat dit Topic maar gerust... dan kan 'ie lekker in z'n eentje naar benede zakke Bewerkt: 11 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 blue hell is de ruimte onder san andreas dus als je er komt en je naar boven kijkt zie je de steden enzo van onderen.Er zijn bepaalde plaatsen in het spel waar je daar kunt komen, bv bij je save house in Mulholland (noorden van los santos) heb je achter een zwembad, als je vandaar naar het hoek van je huis gaat zie je dat je plots door het beeld valt....dan ben je er. je valt en valt tot je weer ergens op de weg wordt gespawned, je kunt ook met de jetpack gaan en dan het hele veld exploreren van onderen maar je komt niet zomaar weer boven tenzij je weet waar je er weer uitkan. Maar hierover is meer info voor te krijgen...moet je gewoon ff zoeken. Je hebt namelijk vele site's die over san andreas gaan...misschien vind je meer dingen die je leuk vind om te zien of doen. zoals de hidden interiors (plaatsen waar je in missie komt en later nooit meer terug kan en een tattooshop waar je wietbladeren kunt laten zetten wat je geloof ik nergens kan in het spel. :lol: Ik heb een wietblad als tattoo :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 blue hell is de ruimte onder san andreas dus als je er komt en je naar boven kijkt zie je de steden enzo van onderen. Er zijn bepaalde plaatsen in het spel waar je daar kunt komen, bv bij je save house in Mulholland (noorden van los santos) heb je achter een zwembad, als je vandaar naar het hoek van je huis gaat zie je dat je plots door het beeld valt....dan ben je er. je valt en valt tot je weer ergens op de weg wordt gespawned, je kunt ook met de jetpack gaan en dan het hele veld exploreren van onderen maar je komt niet zomaar weer boven tenzij je weet waar je er weer uitkan. Maar hierover is meer info voor te krijgen...moet je gewoon ff zoeken. Je hebt namelijk vele site's die over san andreas gaan...misschien vind je meer dingen die je leuk vind om te zien of doen. zoals de hidden interiors (plaatsen waar je in missie komt en later nooit meer terug kan en een tattooshop waar je wietbladeren kunt laten zetten wat je geloof ik nergens kan in het spel. :lol: Ik heb een wietblad als tattoo :huh: Jah dat kan ook.. maar kijk eerst ff naar het bericht van Renne, zoals Goku al zei... Laat dit Topic tog gwoon rusten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Op deze site gaat Blue hell en interior hell echt helemaal door elkaar :blink: . Blue Hell: Plaats onder het normale level: Er is GEEN blue hell ingang bij de gym, er zijn er wel bij safehouse in Mulholland en nog paar. Interiors die hier in voorkomen zijn: 1.Area69 2.Plastics Factory 3.Gasstation Hidden Interior: Plaats ver ver boven de normale wereld: Ingangen zijn in Prickle Pine safehouse en de bekendste is Ganton Gym: Interiors die hier in voorkomen zijn: De rest van alle interiors waaronder interiors die alleen in Scenes te zien zijn en alle safe houses. Ook Liberty City komt hierin voor. en nu rust... Bewerkt: 11 juli 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Laat het topic nou maar rusten. EDIT: Ik had Firemans bericht niet gelezen. Bewerkt: 11 juli 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) nog even snel 1 vraag dan.. ik ben naar die "blue hell" geweest via dat zwembad ofzo maar ik val daarna gewoon ergens bij vinewood weer op straat? wat is er dan zo speciaal aan die blue hell Bewerkt: 11 juli 2005 door B-Dup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ok laat maar rusten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.