Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zit nu een wedstrijd al voor de derde keer te herspelen, ben het echt zat om puntenverlies te leiden door flaterende keepers. Net weer een kopballetje van 5 km/h dat binnenvalt, kom op zeg. Een kopbal die vanop 5 meter komt met zo'n snelheid haal ik er met m'n dwerggestalte nog uit. Aan de overkant pakt de keeper dan wel schoten van op 5/10 meter afstand en een penalty binnentrappen is natuurlijk ook onmogelijk. Jemig zeg, moet je nu echt Neuer hebben vooraleer je keeper normaal kan doen? :7

Edit: Vierde keer...Kom op zeg, een balletje dat recht op je afkomt aan 20 km/h mag je toch wel hebben als keeper op het hoogste niveau, niet? :7

Edit2: Zucht, wat is FUT toch een slecht uitgewerkte gamemode. EA servers 2 seconden niet bereikbaar? Je gewonnen wedstrijd telt niet. Meteen erna kan ik weer op FUT...Seriously EA?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat laatste heb ik zovaak! Ik erger me er echt aan. Al 2x een wedstrijd moeten spelen, allebij in de rust 2-0. De servers waren eens niet bereikbaar.. zucht

Ik kan die wedstrijd nu ook weer opnieuw doen. Geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht EA, GET YOUR SHIT TOGETHER. :duh:

Kan niet eens meer een wedstrijd uitspelen zonder dat die kutservers eruit flikkeren. Ipv je de kans te geven te reconnecten flikkeren ze je uit de wedstrijd, welke mongool programmeert nu zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, gisteren ook weer iets grappigs meegemaakt. Ik speel gelijk, ik verlies, ik speel opnieuw gelijk en de volgende wedstrijd sta ik 3-1 te winnen in de 70e minuut en daar flikkerden de servers ook opeens weg, even terug op R3 klikken en we waren weer vertrokken. Mijn DNF-aanpassing is weer naar de ruk door iets waar ik niks aan kan doen. FIFA 14 (en zijn voorgangers) all over again.

Het is overigens zielig om te zien hoeveel mensen Park The Bus aanzetten en met pace-spitsen gaan counteren. Jammer allemaal. Het gaat weer helemaal om de pace :(

Link to comment
Delen op andere websites

Is inderdaad raar, want je zou eigenlijk verwachten dat het niet meer voorkomt aangezien pace in FIFA 14 geen enorm belangrijke factor meer was. Erg jammer dat het dan weer gebeurt. Bovendien speel je elke keer tegen bijna identieke teams, omdat iedereen voor enorme pace kiest en er maar een beperkt aantal écht snelle spelers is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al voor de 10de keer tegen Malaga te spelen. :7 Elke spits/middenvelder schiet vanop 6 meter afstand falikant naast, begint echt m'n keel uit te hangen hoe random het schieten is in 15. Tevens kan je speler vanaf Wereldklasse geen bal meer uithalen, op doel schieten is quasi onmogelijk(zelfs van SUPERdicht is het zowat altijd naast).

Edit: Nja, heb dan maar een verlies opgeslaan. Is gewoon niet normaal 15. Wereldklasse, 4-3-3 aanval met "alles op de aanval" en zit al zeker 3 wedstrijden na elkaar zonder doelpunt. Slaat gewoon nergens op.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...