TekaLoca Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Wat een dramatisch jaar voor mij qua packs. De duurste speler die ik uit een pack heb gekregen was Sturridge, toen het spel net uit was. Die kostte 18.000 coins.. Als je weet dat ik 540.000 coins in de min sta bij handel is dat best ruk. Snel FUT15 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Morgen maar voor 250k aan packs openen als het een grote competitie is met TOTS, helemaal zat dit spel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Morgen maar voor 250k aan packs openen als het een grote competitie is met TOTS, helemaal zat dit spel.. En.. Nog wat gekregen of weggegooid geld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 TOTS Sokratis na een paar pakketjes, toen verkocht voor 140k en alles opgemaakt, dus met niks geëindigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Ik heb iemand in m'n lijst die helemaal in het begin, toen FIFA 14 net uit was, Robben in een van zijn eerste packs heeft gehad. Die kerel heeft nu een Legend-team en een ander team vol inform-kaarten. Hij heeft ook 5 miljoen coins winst in handel. Elke keer als ik zijn teams bekijk, word ik gewoon ziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2014 (bewerkt) De FUT World Cup update die vorige week is aangekondigd, is een uur geleden helemaal uitgerold. Als je nog niet geheel week om welke update het gaat, klik dan hier om er alle details van te bekijken. FUT World Cup is nu beschikbaar op Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4 en PC. De update bevat ook nog een World Cup Kick-Off Mode voor PS4 en Xbox One. Bewerkt: 30 mei 2014 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2014 Heb bijna alleen maar slechte spelers bij FIFA 14 FUT World Cup op de PS4. De enigste goede speler die ik heb is de keeper, want dat is Victor Valdes. Voor de rest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2014 Ik heb al enkele goede spelers verkregen waaronder Sturridge (ja, hij blijft me achtervolgen), Soldado, Xabi Alonso, Santi Cazorla, Benteke, Fellaini, Vd Vaart, Feghouli, Lamela,... Niet helemaal top maar ik mag niet klagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2014 Ik heb hier al redelijk wat geluk gehad, mijn team: Mijn bank: Gisteren na 3 pogingen het WK gewonnen! Beloning: 30,000 coins + 3 pakketjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2014 Beste wat ik kreeg was Motta, Affelay, Vlaar en El Shaarawy Ik zal vanavond nog eens kijken, eerste indruk was niet heel bijzonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2014 In mijn begin pack kreeg ik Juan Mata. Da's mijn enige goede speler zowat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2014 Ik heb zojuist Di Maria uit een pakketje gekregen, ook lekker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 Eindelijk heb ik wat betere spelers gekregen, al is het nog steeds bagger. Mijn team: https://pbs.twimg.com/media/BpCRWRuIgAA6CCV.jpg:large Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 Gisteren een heel lekker pakketje: Daar kan ik wel wat mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 Chiellini :o. Wat een baas, wat een neus, wat een speler.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.