TekaLoca Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Mijn eerste team: Zuid-Amerika, en mijn tweede: Europa (hier is de bank gevuld met de beste spelers die ik nog heb, maar momenteel niet bezig). Best tevreden, al kan het natuurlijk altijd beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 (bewerkt) Na 2 dagen FUTWC spelen is dit mijn team. Bewerkt: 2 juni 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Zo, da's zeker niet mis! Er zijn zeker een paar spelers die ik in mijn teams zou willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Mijn team: https://pbs.twimg.com/media/BpNNBlPIMAAAi6N.jpg:large Ik was nog wel vergeten, toen ik deze foto had gemaakt. Samaras te verwisselen met Ayew. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Mijn eerste team: Zuid-Amerika, en mijn tweede: Europa (hier is de bank gevuld met de beste spelers die ik nog heb, maar momenteel niet bezig). Best tevreden, al kan het natuurlijk altijd beter Persoonlijk vind ik je Europese team beter en dat lijkt me qua ratings van de spelers ook het geval. Wat is de reden dat de eerste team Zuid-Amerikaans is? Ik vind allebei de teams niet verkeerd hoor, maar als ik zou moeten kiezen krijgt Europa toch de voorkeur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Oh, je hoeft het niet te zien als een A-team of een B-team, hoor, ik heb gewoon 2 ploegen waar ik elke wedstrijd dus mee afwissel. Zo behoud ik mijn conditie en is er voor mij alsnog variatie in de spelers ondanks dat we geen 2 teams kunnen aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Wow, eerst al Sanchez in een pakje, nu Müller in een pakje van één persoon welke je krijgt na bijvoorbeeld een kwartfinale te winnen. Heerlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Ik heb daar de laatste paar keren ook toppers uit gehad. Höwedes, Guarin en gisteren Modric Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Na een paar pakketjes geopend te hebben is dit nu mijn team op FUTWK. De bank is ook niet mis, vind ik persoonlijk. Bewerkt: 7 juni 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Begint al ergens op te lijken! Ik wil zelf nog wat leuke verdedigers. Mijn team is dit: klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Alexis een positieswitch gekregen, potver zeg. Is hij een beetje goed als spits, Visser? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Voor mij werkt hij prima! Vooral sterk met assists! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Ik ben er vandaag achtergekomen dat 4-4-2 met Negredo en Michu in de spitspositie voor geen meter werkt...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Michu is inderdaad niet goed voor een 4-4-2. Kan je beter andere spitsen neerzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Mijn FIFA13 Ultimate Team team na 3 weekjes ofzo spelen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.