Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dit word moeilijk. Allebei goede teams. Die van MP is goedkoper. Ik zal alle spelers nog is nakijken. Bedankt in ieder geval!

Geplaatst:

Ja daar heb je wel gelijk in ;) Ik ga m wel kopen, maar meer omdat ik een redelijk goedkope IF met goede stats wil hebben. Ach vergeet mijn opstelling maar ;)

Geplaatst:
Ik ga m wel kopen, maar meer omdat ik een redelijk goedkope IF met goede stats wil hebben. Ach vergeet mijn opstelling maar ;)

Zie niet in waarom je perse een IF wilt hebben, maar goed. ;)

Divisie 3 zal ik wel weer uitliggen(oja, was vergeten te zeggen dat ik alweer gepromoveerd was van 4 => 3 :puh: ), enorme pechmatchen achter de rug(kan zelfs nog de titel winnen hoor) en dat zal zich wel voortzetten

260k coins btw, prijzen moeten nog wat zakken alvorens ik m'n teams ga upgraden.

Geplaatst:

Ultieme prijscrash op de markt. Elke prijs daalt heel erg

Is al een tijdje aan de gang hoor. Soms zijn er dagen dat er bepaalde spelers enorm dalen en sommige spelers zoals Dani Alves op PC stijgen dan weer.

Gisteren had ik een handeltje in Toni Kroos, in het begin van de avond gingen ze tegen 9.9k minimum en op het einde moest ik tevreden zijn met maar 8.2k...

Toch een paar mooie k's winst geboekt hoor, daar niet van. Op sommige Kroos'en wel verlies geboekt met die enorme prijsdaling gisteren.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb besloten om MP's team te gebruiken. Maar zal ik Higuaín vervangen door Ibarbo? Thanks in ieder geval MP!

Bewerkt: door Together
Geplaatst:

Heb nu 71k. Enige speler die ik nodig heb is Reus, welke nu op 150k ligt.. Hoe kom ik aan dat geld? Het lukt me echt gewoon niet om meer te krijgen he..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...