Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:
Pack gekocht, beste was kyle walker
Mega Pack van Black Friday?

Edit: Altijd hetzelfde liedje. Zulke wedstrijden heb ik dus bijna elk seizoen 5/6 keer met een gelijkspel of verlies voor mij. 3 x raden welk team ik ben. Ik moest winnen om niet te degraderen..

wedstrijd_zpsd2ee46bf.jpg

Dit soort wedstrijden zijn bij mij meer regel dan uitzondering.. Ik heb meestal 2x zoveel schoten nog, mn tegenstander heeft er dan 4 ofzo en dan 3 goals.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ze zijn weer aan het stijgen omdat bijna niemand meer packs koopt en iedereen nu weer spelers koopt

Geplaatst:

Prijzen stijgen echt enorm nu, koop alles wat je nodig hebt NU! Ik had paar uur geleden Chelsea team gekocht en ben nu al wat spelers aan het verkopen met winst omdat ik wat aanpassingen wil doorvoeren..

Geplaatst:

Welke spelers zijn goed om nu te kopen en later weer door te verkopen?

Op dit moment elke speler, ze stijgen zowat allemaal in waarde.

Er is niet echt een bepaalde speler die altijd goed is om in te kopen en weer door te verkopen. Ik heb overigens 235 850 coins uitgegeven aan een team en Cuadrado. Heb nu BPL, Liga BBVA en Serie A team. Het Liga BBVA team ga ik de contracten opspelen, verpatsen en dan verdergaan met BPL + Serie A(waar ik dus Cuadrado voor heb gekocht).

Maak kennis met m'n nieuwe topteam:

2laplwj.jpg

Snif snif, geen Hazard. :cry:

Geplaatst:

Welke spelers zijn goed om nu te kopen en later weer door te verkopen?

Op dit moment elke speler, ze stijgen zowat allemaal in waarde.

Er is niet echt een bepaalde speler die altijd goed is om in te kopen en weer door te verkopen. Ik heb overigens 235 850 coins uitgegeven aan een team en Cuadrado. Heb nu BPL, Liga BBVA en Serie A team. Het Liga BBVA team ga ik de contracten opspelen, verpatsen en dan verdergaan met BPL + Serie A(waar ik dus Cuadrado voor heb gekocht).

Maak kennis met m'n nieuwe topteam:

2laplwj.jpg

Snif snif, geen Hazard. :cry:

Hazard is overrated... Zonde van je geld!

Geplaatst:

Is er ook iemand die met mij catalogus bonussen wil uitwisselen? Dat ik bv een 1000 munten bonussen voor jou koop en jij voor mij. T liefst wel iemand met een hof lvl, ik zit zelf in de 50 dus ik kan de meeste bonussen wel kopen

Geplaatst: (bewerkt)
Hazard is overrated... Zonde van je geld!

Schürrle vind ik anders ook niet zo leuk. Costa is pas overrated zeg, kan ik dus echt niks mee aanvangen. :( Hopelijk is het een kwestie van wennen.

Edit: Ik ben nu al 2 keer na elkaar gedegradeerd, maar ik blijf maar in Divisie 3 zitten? :clown:

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...