MrIndependent Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Pack gekocht, beste was kyle walkerMega Pack van Black Friday?Edit: Altijd hetzelfde liedje. Zulke wedstrijden heb ik dus bijna elk seizoen 5/6 keer met een gelijkspel of verlies voor mij. 3 x raden welk team ik ben. Ik moest winnen om niet te degraderen.. Dit soort wedstrijden zijn bij mij meer regel dan uitzondering.. Ik heb meestal 2x zoveel schoten nog, mn tegenstander heeft er dan 4 ofzo en dan 3 goals. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Me precies hetzelfde Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Als je nog geld wilt verdienen, koop nu! De prijzen zijn al weer aan het stijgen Reageren
Together Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Welke speler is goed voor handel? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Waarom zijn ze opeens weer aan het stijgen? Reageren
Together Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=fDzNM7WUnLCpb:ps3 Ga waarschijnlijk dit team maken. Wie kan ik nog veranderen etc? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Ze zijn weer aan het stijgen omdat bijna niemand meer packs koopt en iedereen nu weer spelers koopt Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Hmm oke. Welke zijn de beste om (goedkoop) mee te traden? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Prijzen stijgen echt enorm nu, koop alles wat je nodig hebt NU! Ik had paar uur geleden Chelsea team gekocht en ben nu al wat spelers aan het verkopen met winst omdat ik wat aanpassingen wil doorvoeren.. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Welke spelers zijn goed om nu te kopen en later weer door te verkopen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Welke spelers zijn goed om nu te kopen en later weer door te verkopen? Op dit moment elke speler, ze stijgen zowat allemaal in waarde. Er is niet echt een bepaalde speler die altijd goed is om in te kopen en weer door te verkopen. Ik heb overigens 235 850 coins uitgegeven aan een team en Cuadrado. Heb nu BPL, Liga BBVA en Serie A team. Het Liga BBVA team ga ik de contracten opspelen, verpatsen en dan verdergaan met BPL + Serie A(waar ik dus Cuadrado voor heb gekocht). Maak kennis met m'n nieuwe topteam: Snif snif, geen Hazard. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Welke spelers zijn goed om nu te kopen en later weer door te verkopen? Op dit moment elke speler, ze stijgen zowat allemaal in waarde.Er is niet echt een bepaalde speler die altijd goed is om in te kopen en weer door te verkopen. Ik heb overigens 235 850 coins uitgegeven aan een team en Cuadrado. Heb nu BPL, Liga BBVA en Serie A team. Het Liga BBVA team ga ik de contracten opspelen, verpatsen en dan verdergaan met BPL + Serie A(waar ik dus Cuadrado voor heb gekocht). Maak kennis met m'n nieuwe topteam: Snif snif, geen Hazard. Hazard is overrated... Zonde van je geld! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Is er ook iemand die met mij catalogus bonussen wil uitwisselen? Dat ik bv een 1000 munten bonussen voor jou koop en jij voor mij. T liefst wel iemand met een hof lvl, ik zit zelf in de 50 dus ik kan de meeste bonussen wel kopen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Zodat je er 2x zoveel hebt toch? Wil ik best doen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 (bewerkt) Hazard is overrated... Zonde van je geld! Schürrle vind ik anders ook niet zo leuk. Costa is pas overrated zeg, kan ik dus echt niks mee aanvangen. Hopelijk is het een kwestie van wennen.Edit: Ik ben nu al 2 keer na elkaar gedegradeerd, maar ik blijf maar in Divisie 3 zitten? Bewerkt: 30 november 2014 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.