_Night-Men_ Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Ik zit ondertussen in Divisie 2. Ik moest gister in divisie 3 maarliefst 26 punten halen. Hiervan had ik één wedstrijd op legendarisch (1-1 geworden), twee op prof (allebei winst) en de rest, zeven wedstrijden, op wereldklasse (eentje gelijk, rest gewonnen). Hierdoor kwam ik precies op 26 punten uit! Dortmund speelt gewoon echt heerlijk! Ik moet alleen nog steeds die Reus hebben. Heb nu 124k muntjes... Had echt zo'n vreselijke aanval (Mandzukic - Huntelaar - Blaszczykowski/Herrmann), had nog wat Dortmund op de bank liggen. Nu Aubameyang - Adrián Ramos - Blaszczykowski, werkt geweldig! Snel Piszczek kopen, is nu zo'n 15k, laatst nog 35k-40k. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Cyber Monday, het houd maar niet op met de pakketjes. Btw Visser met wat voor opstelling speel je met Dortmund, kan je miss een plaatje sturen? Uiteraard: Had echt zo'n vreselijke aanval (Mandzukic - Huntelaar - Blaszczykowski/Herrmann), had nog wat Dortmund op de bank liggen. Nu Aubameyang - Adrián Ramos - Blaszczykowski, werkt geweldig! Snel Piszczek kopen, is nu zo'n 15k, laatst nog 35k-40k. Klopt, Dortmund speelt echt fantastisch. Daarnaast is Piszczek zeker een speler die je moet hebben. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Speel je met Ramos op de Linksbuiten? Dat geeft toch enorm lage teamgeest? Reageren
Together Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Ramos zou ik op SP zetten. Hij speelt veel fijner naar mijn mening. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Precies wat Together zegt. Ik vind Ramos vele malen lekkerder spelen dan Immobile. Had echt zo'n vreselijke aanval (Mandzukic - Huntelaar - Blaszczykowski/Herrmann), had nog wat Dortmund op de bank liggen. Nu Aubameyang - Adrián Ramos - Blaszczykowski, werkt geweldig! Snel Piszczek kopen, is nu zo'n 15k, laatst nog 35k-40k. Klopt, Dortmund speelt echt fantastisch. Daarnaast is Piszczek zeker een speler die je moet hebben. Klopt, had hem op FUT14 ook. Geweldige RB. Speel je met Ramos op de Linksbuiten? Dat geeft toch enorm lage teamgeest? Teamgeest heeft voor mij nog nooit echt veel veranderd, en aangezien alle spelers toch van Dortmund zijn, valt het hier wel wat mee. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Teamgeest blijft gewoon 100. Ik heb Ramos in de spits gehad, maar bakt er geen pepernoot van. Immobile presteert veel beter. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Het gaat erom dat de individuele teamgeest 10 moet zijn voor maximale prestaties. je speelt wel heel erg offensief btw. 4 aanvallers en 1 aanvallend ingestelde middenvelder Reageren
Together Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Ik open een 15k packetje en heb helemaal niks. Geweldig. Nu weer sparen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Teamgeest blijft gewoon 100. Ik heb Ramos in de spits gehad, maar bakt er geen pepernoot van. Immobile presteert veel beter. Dat gevoel heb ik juist andersom Ik zal Immobile nog een kans geven. Piszczek is binnen! Reageren
MrIndependent Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Lekker hoor die Piszczek! Eindelijk mn squad compleet tijd om iedereen aan flarden te spelen Reageren
Together Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Dat is wel een goed team. Maar hoe kom je aan zoveel geld? :o Reageren
MrIndependent Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) Had in het begin packs gekocht en kwam toen op 690k uit... Alleen door gierige EA tax & prijsdalingen had ik daar maar 220k van over toen was ik het zat en heb ik stiekem maar coins bijgekocht. Helaas is het "illegaal" en dus een risico geworden dit jaar. Bewerkt: 2 december 2014 door Visser23 Gedeelte van de post aangepast ivm warez. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Zo, ik heb mijn FUT-comeback gemaakt. Geheel fresh terug gestart; badge en tenues van New York City FC, Allianz Arena als stadion en twee nieuwe teams: deze en deze hiero. Eerste wedstrijd met beide teams ging uitstekend met 8-0 en 3-0 als resultaten. Na 1 wedstrijd ben ik tevreden over mijn teams, maar we zullen zien hoe het uitpakt na een tiental wedstrijden ^^ Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) Ik speel niet meer zo heel veel fut aangezien ik mij vooral op mijn carrière met AS Monaco richt. Maar zag toevallig dit team op futhead. Erg creatief gemaakt . Wel super slecht, aangezien ik het zelf natuurlijk ook geprobeerd hebt. Met de name de verdediging is niet te doen. De aanval is nog wel redelijk voor zo'n team. Bewerkt: 2 december 2014 door Crazy-Ghost Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Zo, ik heb mijn FUT-comeback gemaakt. Geheel fresh terug gestart; badge en tenues van New York City FC, Allianz Arena als stadion en twee nieuwe teams: deze en deze hiero. Eerste wedstrijd met beide teams ging uitstekend met 8-0 en 3-0 als resultaten. Na 1 wedstrijd ben ik tevreden over mijn teams, maar we zullen zien hoe het uitpakt na een tiental wedstrijden ^^ Prachtige tenues van NY Red Bulls. In welke divisie speel je nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.