TekaLoca Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Prachtige tenues van NY Red Bulls. In welke divisie speel je nu? Niet de Red Bulls, maar echt gewoon NY City FC, de nieuwste club in de MLS. Verder waren die resultaten in een offline bekertoernooi, op professioneel. Online draai ik mee in divisie 5 of 6, maar het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik het gespeeld heb. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ah sorry, vind die van de red bulls toch mooier. David Villa is wel een geweldenaar btw. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik vind ze echt prachtig, maar ook heel duur, helaas Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Heb toch flink mogen afdokken voor de Chelsea shirts. Uitshirt was paar honderd coins, thuisshirt een dikke 2.5k. Hiervoor had ik Barça thuisshirt en Barça derde tenue. Liga BBVA team is verkocht, speel nu met BPL team en Serie A team(mét Cuadrado ). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Jezus Christus, ik heb al m'n geld in een BPL team gestopt hé... Voor Courtois heb ik 77k betaald, nu wordt ie verkocht aan maar liefst 135k. Andere spelers zijn ook in waarde gestegen, maar niet zo ongelofelijk veel als Courtois. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Jezus Christus, ik heb al m'n geld in een BPL team gestopt hé... Voor Courtois heb ik 77k betaald, nu wordt ie verkocht aan maar liefst 135k. Andere spelers zijn ook in waarde gestegen, maar niet zo ongelofelijk veel als Courtois. Haha was vast 1 uitschieter want hier gaat hij voor 85k.. Ik heb zojuist mn hele team verkocht 200k profit Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Jezus Christus, ik heb al m'n geld in een BPL team gestopt hé... Voor Courtois heb ik 77k betaald, nu wordt ie verkocht aan maar liefst 135k. Andere spelers zijn ook in waarde gestegen, maar niet zo ongelofelijk veel als Courtois. Haha was vast 1 uitschieter want hier gaat hij voor 85k.. Ik heb zojuist mn hele team verkocht 200k profit Ik game op PC hé schat, hogere prijzen. Ik ga ook maar m'n BPL team verkopen, komende weken ga ik toch niet zoveel meer spelen. Reageren
Together Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik heb nu de gea op doel. Is Courtais zijn geld waard? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Ik heb nu de gea op doel. Is Courtais zijn geld waard? Ondanks dat ik 'm verkocht heb(samen met de rest van het BPL team), ja. Grote keeper, zieke reflexen. Heeft wedstrijden voor me gewonnen. Tevens heb je zulke klotegoals die je o zo vaak hebt met keepers die niet Neuer/Courtois zijn niet meer. Huidige teams: Ligue 1 team(vooral PSG team eigenlijk) kostte me een kleine 20k. Ik heb nu 333k btw. Bewerkt: 6 december 2014 door MegaPilot Reageren
aron24 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Net online gespeeld tegen iemand met precies hetzelfde team als hierboven, ik heb twee blessures gegeven en twee onterechte rode kaarten gekregen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Vinden jullie online FUT te doen? Ik heb nu zes wedstrijden gedaan, maar in elke wedstrijd zit alles mij tegen. 1x gewonnen, 1x verloren, 4x gelijk. Steeds in de 90e minuut nog een keer een doelpunt tegen In elke wedstrijd was ik vele malen beter, maar winnen komt er niet van. Best zuur. Kom trouwens ook alleen maar teams met 83 rating/bovengemiddelde pace tegen, en dat in divisie 10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Vinden jullie online FUT te doen? Ik heb nu zes wedstrijden gedaan, maar in elke wedstrijd zit alles mij tegen. 1x gewonnen, 1x verloren, 4x gelijk. Steeds in de 90e minuut nog een keer een doelpunt tegen In elke wedstrijd was ik vele malen beter, maar winnen komt er niet van. Best zuur. Kom trouwens ook alleen maar teams met 83 rating/bovengemiddelde pace tegen, en dat in divisie 10 Heb dat ook vaak. Echt super irritant.Als ik 100 coins kreeg per wedstrijd dat ik domineerde en niet won, dan had ik nu al een miljoen coins. Enja, ik kom wel heel erg vaak tegen topteams uit...Da's kut ja. Bewerkt: 6 december 2014 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Wie weet trouwens wat je tegen Doumbia en Emenike kan doen? Volgens mij valt daar niets tegen te doen, helaas. Tijd om die twee zelf dan maar te kopen, kom ik toch nog uit divisie 10 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Is toich vreemd. Altijd heeft iemand pech, nooit iemand geluk. Maar aan jullie verhalen te horen, zijn er dus ook heel veel mensen die geluk hebben Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Altijd pech wil ik niet zeggen, het is maar een resultaat over zeven wedstrijden. Maar wel vaak pech, ja Dat bij de meeste wedstrijden de keeper van de tegenstander man of the match is, zegt volgens mij wel genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.