MegaPilot Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Wie weet trouwens wat je tegen Doumbia en Emenike kan doen? Volgens mij valt daar niets tegen te doen, helaas. Tijd om die twee zelf dan maar te kopen, kom ik toch nog uit divisie 10 Jep! De laatste pas onderscheppen. Zorg dat je niet al te trage CV's hebt(snelheid niet lager dan 66 bvb) en dat hun PHYS relatief hoog is(dat is de algemene rating van verschillende krachtfactoren tezamen). Iemand met een Doumnia-Emenike team heeft 2 sleutelspelers: Doumbia en Emenike. De rest van hun team stelt meestal niet veel voor omdat er niet veel goede spelers met hun matchen, je mag er bijna vanuit gaan dat ze bijna alleen maar met Doumbia en Emenike kunnen scoren(natuurlijk klopt dit niet 100%). Ze spelen vooral met steekpasses en lobballen. Wanneer je niet in balbezit bent, moet je op je hoede zijn. Schat in wanneer je tegenstander wat gaat doen, vooral het versturen van lobpassen moet je op voorhand inzien. Op voorhand al je CV laten sprinten naar achter is een goede manier om vele van hun lobpasses te onderscheppen.En ga zeker niet Aanvallen/Ultra-Aanvallend of Alles Op De Aanval spelen, dan verlies je zeker. Lobbal op Doumbia/Emenike, pace gebruiken en afwerken en dan ben je gezien. Dit kan je op gebalanceerd of lager voorkomen. PS: Speel hard tegen een Doumbia/Emenike team. Ik gebruik heel vaak rondje(voor een lichte tackle). Gebruik fysieke kracht. Hou je passingpercentage hoog, maar speel niet op zuiver balbezit. Speel op balbezit met het oog gericht naar voren. En vooral: pin je niet vast op "Doumbia/Emenike team". Ze zijn niet onverslaanbaar. Bewerkt: 6 december 2014 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ah, ik zal eens zien. M'n CV's zijn Hummels en Benatia, fysiek zit het prima dus (Hummels is vooral een enorme hulp tegen dit soort teams). In ieder geval bedankt voor de raad O ja, ik vergat bijna Musa Ook zo'n vreselijke speler. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Doumbia, Emenike, Musa, Ramos, Remy,... FIFA zet aan tot racisme. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Night men probeer altijd je middenvelders te gebruiken, laat je achterhoede in tact totdat je echt niet anders kan dan uitkomen met een verdediger. Als je als een dolle op doumbia af komt rennen kapt hij je uit of loopt hij je voorbij. Blijf dus gewoon achter de bal. Schieten kunnen die spelers niet als de beste dus laat ze lekker tot de 16 komen om dan de bal af te pakken in een bod vol verdedigers. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Was dat vergeten te zeggen, laat je centrale middenvelders veel verdedigend loopwerk verrichten. Truitje trekken en dergelijke buiten de 16 vertragen zo'n speler. Ook niet onbelangrijk om centrale middenvelders te hebben die wat kunnen verdedigen. Reageren
aron24 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 (bewerkt) Mijn Duitste team verkocht, een veel beter team al bij mijn BPL team Moest net tegen iemand met Messi, Ronaldo, Robben, Lahm, Ribéry, Ramos, Hummels en nog meer. Ik was nog beter ook, 1-2 verloren. Zo irritant Ik was Bale nog vergeten. Bewerkt: 7 december 2014 door aron24 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 (bewerkt) 451 spelen werkt prima tegen Doumbia & co voor mij. Al moet je dan wel 2 sterke cvm's hebben. Vooral Wanyama is echt een beest. Centraal moet je ook flink sterke spelers hebben voor mij werkten Subotic en Vlaar het besten tegen dit soort teams. En je moet zelf ook zorgen voor een snelle omschakeling in gebruik daarvoor Eriksen en Mirallas om vervolgens voor te geven op Bony of Lukaku. Ik ga trouwens eens wat beter sparen. Huntelaar IF moet ik echt hebben . Gelukkig is hij nog wel redelijk betaalbaar (op dit moment wel duurder dan mijn hele team bij elkaar). Bewerkt: 7 december 2014 door Crazy-Ghost Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 451 spelen werkt prima tegen Doumbia & co voor mij. Al moet je dan wel 2 sterke cvm's hebben. Vooral Wanyama is echt een beest. Centraal moet je ook flink sterke spelers hebben voor mij werkten Subotic en Vlaar het besten tegen dit soort teams. En je moet zelf ook zorgen voor een snelle omschakeling in gebruik daarvoor Eriksen en Mirallas om vervolgens voor te geven op Bony of Lukaku. Ik ga trouwens eens wat beter sparen. Huntelaar IF moet ik echt hebben . Gelukkig is hij nog wel redelijk betaalbaar (op dit moment wel duurder dan mijn hele team bij elkaar). Wacht tot woensdag, anders ga je te veel betalen. Nadat hij niet meer in packs zit, zal hij langzaam tot een vaste prijs komen. Je hebt geluk dat ie niet zo snel is waardoor hij betaalbaar is als IF Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Is De Gea een beetje een betere doelman dan Tim Howard? Howard pakt veel, maar kan geen bal klemmen, echt geen enkele... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Is De Gea een beetje een betere doelman dan Tim Howard? Howard pakt veel, maar kan geen bal klemmen, echt geen enkele... Te zien welke kaart je te pakken hebt. Die laatste IF van De Gea is volgens mij een god. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Ik koop sowieso nooit IF-doelmannen, maar welke is de betere tussen die twee? Of is er een andere diamant? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 (bewerkt) Ik koop sowieso nooit IF-doelmannen, maar welke is de betere tussen die twee? Of is er een andere diamant? Ik denk De Gea, heeft wel een hoge rating voor reflexen en dat is wel cruciaal. Bewerkt: 8 december 2014 door MegaPilot Reageren
Together Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 (bewerkt) Ik heb de gea, hij is echt zo goed. Hij pakt bijna alles en soms nog wel is klem. Zeker een aanrader! Btw is Reus in prijs gestegen? Bewerkt: 8 december 2014 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 (bewerkt) Donderdag of eerder PS4 met FIFA 15 binnen. Ik ben van plan een Nederlands, Duits, Belgisch, Spaans, Braziliaans, Engels en een random team te maken op FUT. Bewerkt: 8 december 2014 door Votair Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Euh... je weet toch wel hoeveel dat gaat kosten hè? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.