Votair Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 (bewerkt) Dat weet ik inderdaad. Het zal ook een hele zware klus worden. Bewerkt: 8 december 2014 door Votair Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 (bewerkt) Donderdag of eerder PS4 met FIFA 15 binnen. Ik ben van plan een Nederlands, Duits, Belgisch, Spaans, Braziliaans, Engels en een random team te maken op FUT. Zelfs al neem je allemaal kutspelers, dan ben je nog maanden bezig.Het beste is om 2 actieve teams te hebben. Spelers houden loont niet, want de waarde is meestal aan het dalen(tenzij na black friday bijvoorbeeld, nu zijn de prijzen voor topspelers wat aan het stijgen). Bewerkt: 8 december 2014 door MegaPilot Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Wacht tot woensdag, anders ga je te veel betalen. Nadat hij niet meer in packs zit, zal hij langzaam tot een vaste prijs komen. Je hebt geluk dat ie niet zo snel is waardoor hij betaalbaar is als IF Waarom is hij dan goedkoper? Je zou toch denken dat hij dan duurder wordt aangezien hij zeldzamer wordt, hij is immers niet meer in pakjes te verkrijgen maar alleen op de markt. Ik heb trouwens mijn team weer verkocht . Ik ga toch voor een Italiaans 451 team. Reageren
Together Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Ik heb nu 2 teams. Heb nog 60k. Bpl: https://www.easports...i0xrU4nLEdx:ps3 Bundesliga: https://www.easports...x30L7qnLEdw:ps3 De managers zijn er gewoon voor de lol. Ron jans natuurlijk omdat hij baas is en die andere omdat ik die grappig vond BPL is mijn topteam, meningen? @Votair, ik zou 2 teams. Je hebt niks aan meerdere teams. Bewerkt: 9 december 2014 door Together Reageren
MrIndependent Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Nieuwe team of the week pfoe wat een spelers. Net voor 600k aan packs geopend krijg ik 2 keer IF Cisse voor de rest niks. Vriend van mij voor 1 miljoen maar die pakt wel 2x Ramos 3x Modric Rodriguez etc. pff.. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Maat van een maat van mij had 'gewone' Messi in pakketje, 3mil. ... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 (bewerkt) Die teamgeeststijlen, doet dat echt iets uit? Ik had een Fernandinho met als kaart Afmaker en die pikte toch geregeld z'n doelpuntje mee hoor.. Edit: Al m'n geld in packs gestopt. Ik had na 200+ speeluren nog steeds niet genoeg geld om een speler als Reus te kopen(terwijl ik 342k had, ja, op PC is het echt zo duur..), dus ik ging maar eens kijken wat packs opleverden. Meest waardevolle speler was Fernandinho. Jammer. Denk dat ik stop met deze mode, er is echt helemaal geen bal aan om het met een kutteam tegen een Reus/Aubameyang(spits IF)/Robben team op te nemen. Ben het echt kotsbeu. Na al mijn speeluren zou er toch al een Reus/Hazard in mijn team mogen staan. Sparen is geen optie, het is gewoon veel te duur. En packs? Packs levert je geen bal op tenzij je gewoon veel te veel geluk hebt. Ik heb ik-weet-niet-hoeveel premium gouden packs gekocht. Maar er zat dus echt NIKS in. Enkel Fernandinho zat er net in, en die is nu <10k ofzo. Jemig man. Leuk idee, dat FUT, maar verschrikkelijk slecht uitgewerkt dat kaartensysteem. Je bereikt(toch niet op de PC) in geen 100 jaar je dream team. Bewerkt: 10 december 2014 door MegaPilot Reageren
aron24 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 (bewerkt) Ik had Lahm in topvorm, verkocht voor 500 K en nu dit heldenteam: Dit is met een ander acc, dan met het sterrenhemel uit de BPL overigens Wat pakketjes gekocht gekregen met Adler en Höwedes. En nu nog 40K over. Bewerkt: 11 december 2014 door aron24 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Die teamgeeststijlen, doet dat echt iets uit? Ik had een Fernandinho met als kaart Afmaker en die pikte toch geregeld z'n doelpuntje mee hoor.. Edit: Al m'n geld in packs gestopt. Ik had na 200+ speeluren nog steeds niet genoeg geld om een speler als Reus te kopen(terwijl ik 342k had, ja, op PC is het echt zo duur..), dus ik ging maar eens kijken wat packs opleverden. Meest waardevolle speler was Fernandinho. Jammer. Denk dat ik stop met deze mode, er is echt helemaal geen bal aan om het met een kutteam tegen een Reus/Aubameyang(spits IF)/Robben team op te nemen. Ben het echt kotsbeu. Na al mijn speeluren zou er toch al een Reus/Hazard in mijn team mogen staan. Sparen is geen optie, het is gewoon veel te duur. En packs? Packs levert je geen bal op tenzij je gewoon veel te veel geluk hebt. Ik heb ik-weet-niet-hoeveel premium gouden packs gekocht. Maar er zat dus echt NIKS in. Enkel Fernandinho zat er net in, en die is nu <10k ofzo. Jemig man. Leuk idee, dat FUT, maar verschrikkelijk slecht uitgewerkt dat kaartensysteem. Je bereikt(toch niet op de PC) in geen 100 jaar je dream team. Als je je geld had bijgehouden was je nu wel een hele stap dichter bij Hazard of Reus, nu begin je weer vanaf de grond. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 (bewerkt) Als je je geld had bijgehouden was je nu wel een hele stap dichter bij Hazard of Reus, nu begin je weer vanaf de grond. Ik zat er nog steeds ver af hoor. De prijzen op PC zijn buiten proportie.Ik ga wel iets anders doen op FIFA, FUT heb ik echt geen zin meer in. Bewerkt: 11 december 2014 door MegaPilot Reageren
Together Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Carriere mode zou je kunnen uitproberen. Reageren
Votair Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Van plan een ''Road to'' te beginnen op FUT, maar welk team zal ik nabouwen? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Van plan een ''Road to'' te beginnen op FUT, maar welk team zal ik nabouwen? Eredivisie to division 1? Reageren
Votair Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Zou kunnen. Wat vind je van Road To Bayern? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.