Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou kunnen. Wat vind je van Road To Bayern?

Als je de coins hebt, prima. Is ook nog wel te doen met een team als Bayern. Op welk systeem speel je btw?

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dit weekend gescoord uit buitenspel, en hij telde gewoon. Heb een screenshot en een filmpje van het doelpunt. Echt bizar :7

Ik won wel met 8-0, op wereldklasse :bier:

Geplaatst:

Ik heb vandaag een gratis pakketje geopend: Xavi. Helemaal blij, want ik dacht dat hij wel zo'n 30K waard zou zijn. Toen ik op de transferlijst keek werd hij verkocht voor 6,5-8K. Wat een anti-climax :7

Geplaatst:

Ik heb vandaag een gratis pakketje geopend: Xavi. Helemaal blij, want ik dacht dat hij wel zo'n 30K waard zou zijn. Toen ik op de transferlijst keek werd hij verkocht voor 6,5-8K. Wat een anti-climax :7

Is als speler ook geen drol waard. In de laatste 30 minuten kan je er niks meer mee omdat ie moe is.
Geplaatst:

Probeer nu Dortmund na te bouwen. Heb al 3 spelers. (Immobile, Bender en Kehl) Heb ook het klassiek tenue gekocht. Nu sparen voor meer spelers, het logo, het thuis en uitshirt en het stadion.

Geplaatst:

Is zeker een leuk ploegje. Ik heb ze ook nog m.u.v. Reus.

Heb ook verder nog wat Bundesliga-spelers verkocht en voor een zacht prijsje een nieuw, Frans team opgesteld. Benzema en Lloris er nog even bij en het team is compleet.

lN18aZ5.png

Geplaatst:

Haha, ik heb het nu juist andersom. Een paar dagen geleden had ik hier verteld dat ik carrière ook veel leuker vind en geen tijd meer aan FUT zou besteden. Ik heb me niet aan mijn woord gehouden. Vandaag ben ik weer begonnen met FUT en ben ik bezig een Bundesliga-team te maken. Het is wel moeilijk om een echt goed Bundesliga-team de maken aangezien de echte toppers hartstikke duur zijn en de rest eigenlijk pure middelmaat is, maar de Bundesliga is mijn favoriete competitie, dus ik ga ermee door. :puh:

Geplaatst:

Je kunt er nog wel goede teams maken, maar een Bundesliga-team zonder Mandzukic voelt zo leeg aan. Verder zou ik de Serie A aan iedereen aanraden die weinig coins wilt spenderen aan een team. Het speelt uitstekend en kost niks :)

Geplaatst: (bewerkt)

Lol, ik wilde gister het Dortmund thuistenue kopen. Ik ging even kijken en elk tenue dat erop stond, was van een of andere dude die al die tenues heeft gekocht. Toen had ik maar het klassiek tenue gekocht, omdat ik te weinig coins had...

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Lol, ik wilde gister het Dortmund thuistenue kopen. Ik ging even kijken en elk tenue dat erop stond, was van een of andere dude die al die tenues heeft gekocht. Toen had ik maar het klassiek tenue gekocht, omdat ik te weinig coins had...

Ja, die kerel heeft dus de markt in handen hé en zo houdt hij de prijs hoog en zijn winst dus maximaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...