Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Uittenue van Dortmund kun je ook wel voor 150 krijgen.

Je kunt er nog wel goede teams maken, maar een Bundesliga-team zonder Mandzukic voelt zo leeg aan.

Klopt. Goede goedkope spitsen zijn er helaas niet in de Bundesliga. Uit nood heb ik Müller er maar heengezet :7

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, die kerel heeft dus de markt in handen hé en zo houdt hij de prijs hoog en zijn winst dus maximaal.

Al die shirts stonden er voor 1700 coins op. :puh:

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Tsja, 't is wel een slimme manier om geld te maken aangezien er ook echt mensen zijn die zo veel coins over hebben voor bepaalde tenues. Ikzelf heb bijvoorbeeld ook iets van een 2k betaald voor het uittenue van NY City FC. Het heeft gewoon wat :puh:

Geplaatst:

Hoe kan je eigenlijk 2 teams/selecties hebben? :$

Klik op Mijn teams/selecties en daar kan je dan je selectie kiezen of de optie eronder kiezen: "nieuwe selectie" of iets dergelijks en dan kan je van nul of met wat hulp van het spel een selectie bouwen.
Geplaatst:

Is zeker een leuk ploegje. Ik heb ze ook nog m.u.v. Reus.

Heb ook verder nog wat Bundesliga-spelers verkocht en voor een zacht prijsje een nieuw, Frans team opgesteld. Benzema en Lloris er nog even bij en het team is compleet.

lN18aZ5.png

Ik zou gRiezman ipv nasri nemen

Geplaatst:

Heb het geprobeerd, maar Nasri is sowieso wel handig voor de vrije trappen ;) Dus daarom heb ik hem nog instaan.

Geplaatst:

Zit hier ook iemand die FUTmas toernooien te doen? Zat net in online in de finale, dikke fissa. Kom ik daar Hazard, Kompany, Falcao en de rest van de top van de BPL tegen.

6-1 verloren.

Geplaatst:

Vanmiddag mijn Dortmund team verder uitgebreid met Aubameyang en Großkreutz. Heb nu nog een linksback, keeper en rechtsbuiten nodig.

Geplaatst:

Mijn FUT-team na een weekje spelen:

sR1OwwA.jpg?1

Wat een geluk dat ik Schweinsteiger vandaag uit een van de twee gratis Mega-Packs had! Helaas zijn de andere items niet verhandelbaar, maar mijn Bundesliga team begint zo aardig vorm te krijgen. Großkreutz moet vervangen worden door Piszczek en voor LB weet ik het nog niet. Verder moet ik nog een redelijke bank zien te krijgen wat allemaal Bundesliga is. Jullie mening? :)

Geplaatst:

Rodriguez of Alaba op LB. LM Farfan, RM Blaszczy, CB Boateng naast Sokratis en spits Lewa.

Here you go.

Zou eerst voor Benatia + Hummels (gouden duo, werkt perfect) gaan in de verdediging, later Pisczcek ernaast. Lewandowski is ook veel te duur om gelijk te kopen. Blasczcykowski is een must, Aubameyang vind ik maar een stijve hark (pijlsnel maar niet lenig).

Evt. Leno op doel en Gündogan + Götze (i.p.v. Alonso en Kagawa) op middenveld. Zelf heb ik Müller (RM) in spits. Niet echt goed voor de teamgeest, maar ach, het werkt prima.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...