Froodooo Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Goede individuele kwaliteiten, maar qua teamspirit en samenspel zo te zien niet al te best nog (zie alle rode en oranje lijntjes tussen de spelers). Een beetje zoals het huidige Spaanse elftal op het wereldkampioenschap voetbal dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Goede individuele kwaliteiten, maar qua teamspirit en samenspel zo te zien niet al te best nog (zie alle rode en oranje lijntjes tussen de spelers). Een beetje zoals het huidige Spaanse elftal op het wereldkampioenschap voetbal dus. Tja, had er zelf ook last van tijdens het passen enzovoort. Dus ik heb er maar wat aan gedaan: AAlleen jammer dat Vidic rood heeft.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Wow, dat is echt een fantastisch team zeg! Hoe speelt het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Wow, dat is echt een fantastisch team zeg! Hoe speelt het? Op deze manier is 'ie inderdaad wel WK-waardig. Voor FIFA is dit denk ik zeker een goed systeem, aangezien je op het middenveld zo veel controle hebt. Twee vleugelspelers die mee naar voren komen en de spits helpen in de aanval. De potentie is zeker aanwezig, ik ben ook benieuwd hoe het speelt met dit team! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2014 Heb nu met FIFA World Cup Ultimate Team het volgende team: http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/13931588/ Ben er wel tevreden over, maar de verdediging kan wat beter. Ik heb overigens Louis van Gaal als manager. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Het team vam ManUnited speelt heerlijk, reageren snel enzo. Maar toch speel ik nu met me Bundeliga selectie. Al mijn selectie's: [ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Mijn team op FUT World Cup: http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/13980792/ Vind het zelf een goed team, vooral het middenveld is goed. Achterin vind ik het wat slapjes, maar ik hoop dat daar nog verandering in komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Zonet deze jongen gekregen in een pack: Eindelijk eens het geluk aan mij zijde op FIFA 14. Het mocht weleens, na bijna 900k gespendeerd te hebben aan packs op Xbox 360, nu met een investering van €10 aan FIFA-punten aan mijn eerste packs op PS4 begonnen. En wat een begin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik heb 2 vragen voor jullie die ik nergens kon vinden op Google. 1. Ik heb alle managertaken gedaan in Ultimate Team maar ik krijg mijn Gouden Pakket niet. Het zegt dat het in 'Mijn Pakketten' staat. Maar daar heb ik altijd gekeken en het staat er nergens. 2. Ik heb in de catalogus iets gekocht waarmee je nog een Ultimate Team kunt maken. Alleen weet ik niet waar je op moet klikken voor een nieuw team te maken. Ik heb hiervoor ook gekeken op YouTube maar helaas niks gevonden. Ik speel op de PC. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 1. Ik heb alle managertaken gedaan in Ultimate Team maar ik krijg mijn Gouden Pakket niet. Het zegt dat het in 'Mijn Pakketten' staat. Maar daar heb ik altijd gekeken en het staat er nergens. Heb je die taken al eens volbracht op hetzelfde account? Je krijgt ze namelijk geen twee keer op eenzelfde account. 2. Ik heb in de catalogus iets gekocht waarmee je nog een Ultimate Team kunt maken. Alleen weet ik niet waar je op moet klikken voor een nieuw team te maken. Ik heb hiervoor ook gekeken op YouTube maar helaas niks gevonden. Gewoon onder 'Selecties' (of in het Engels: 'Squads')... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 (bewerkt) Dit is mijn falende team(iPad) Bewerkt: 19 juli 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik heb het over een echt nieuw Ultimate Team, geen nieuwe selecties. Op YouTube heb ik dat al eens gezien. Bedankt voor je reacties! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik heb het over een echt nieuw Ultimate Team, geen nieuwe selecties. Op YouTube heb ik dat al eens gezien. Dan zul je je huidig team moeten verwijderen of een ander account aanmaken. Verder blijft het geluk naar me toe komen op PS4: gisteren 200.000 coins gekregen van een vriend. Normaal gezien regelt hij me er nog eens 500.000 in de loop van volgende week Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik heb een nieuwe Ultimate Team aangemaakt. Eerste wedstrijd met Messi's 11 tegen Falcao's 11 verloren met 0-3. Weet er iemand een naam voor mijn Ultimate Team? Ik ga het opnemen en op YouTube zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Maakt op zich niet zo veel uit. Ikzelf heb TekaLoca XI, had El Blaugrana, Jagiellonia,... Het is maar wat je leuk vindt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.