MegaPilot Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Niet echt goed voor de teamgeest, maar ach, het werkt prima. En dat is ook gewoon zo BS aan FUT. Iemand als Müller kan perfect als spits spelen, net als dat Origi even goed LB/RB of SP kan zijn door zijn tweebenigheid. En Neymar bijvoorbeeld, die can perfect CA of SP zijn, hij doet niet anders bij Brazilië. Vertonghen en Vermaelen speelden wel vaker op LA, Alderweireld op RA, iemand als Hazard kan perfect als CAM/CA spelen, etc...M'n punt is dat ze meerdere posities zouden moeten geven aan 1 bepaalde speler. Dat je een CM a.d.h.v. verschillende positiekaarten tot spits kan maken is echt onzin, maar Origi in de spits zetten ad.h.v. zo'n kaart lukt dan weer niet, fuck logic. Ja, ik heb al eens iemand gezien met Di Maria als spits. Reageren
aron24 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 James Rodriquez zo ook prima als spits kunnen, als je naar zijn stats kijkt en daarom staat hij daar ook. Na 191 wedstrijden(waaronder ook game crashes) heeft hij er 100 inliggen, Benzema heeft er 8 meer. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Zit nu in divisie 2 met (nog steeds) dezelfde teams als toen ik herbegon met spelen. Kon laatst mijn divisie nog handhaven na een slecht seizoen: 4W-1G-5V, dus die laatste wedstrijd was best mooi. Verder ben ik net de 300k coins voorbij. Het gaat goed! Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Dat gaat lekker Teka! Ikzelf zit nog rond de 2k. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) In die 15k packs zaten toch wat lekkere spelers in zeg. Van Persie, Sturridge en de hoofdprijs: Neuer. Binnen een klap was ik best rijk. Bewerkt: 27 december 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Together Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 En hoeveel heb je er aan besteed? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Er gaat niets boven sparen met echt verdiend geld d.m.v. wedstrijden om een goed team te verkrijgen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 (bewerkt) Het blijft een vreemd spel. Winnen van Barcelona met 5-1 en vervolgens door twee goals in de 90e minuut onderuit tegen Wolfsburg met 1-2 (ja, keeper Benaglio was man of the match met 11 reddingen). Zo frustrerend soms En nu win ik helemaal niets meer Was toch alweer maanden geleden dat ik tegen professioneel niet eens kon winnen. En steeds weer die keepers MOTM, alsof EA me wil naaien ofzo Bewerkt: 28 december 2014 door _Night-Men_ Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 (bewerkt) Ik speel de laatste 5 wedstrijden zo belabberd. Ik kan niemand meer passeren, ik kan slecht verdedigen, ik kan gewoon niks meer creëren. Mijn team: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=kdVICcehnLGIk:ps3 Bewerkt: 28 december 2014 door xCrazyShotgun Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Even pauze nemen dan maar. Heb ik net ook gedaan, vervolgens Bayern München met 4-0 en Borussia Dortmund met 11-0 verslagen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Doe ik ook. Morgen lekker verder. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Heb net nog twee keer FUTmas gedaan. Klose en Julio Cesar, verder niets bijzonders gekregen. Morgen start er een nieuw toernooi met een flink pakket als beloning! O ja, transgender FUT: Reageren
Together Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Waar kan je dat zien van dat toernooi? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Staat gewoon bij toernooien, het tweede toernooi staat als 'aankomend', heet iets van New Year. Reageren
Votair Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Gister en vandaag Drogba, Modric, Oscar en Valencia uit packs gekregen. Ik ben tevreden. Bewerkt: 29 december 2014 door Votair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.