Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hehe, vrijwel exact hetzelfde team waarvoor ik aan het sparen ben :7 Misschien Boateng nog op de plek van Benatia, maar Benatia is mij ook positief bevallen. Wat een tank!

Geplaatst:

Alleen Reus wordt nog even sparen. Neuer komt over 3 jaar wel.

Lewandowski zal ik binnenkort even kopen, heb al genoeg geld.

Geplaatst:

54a4a922c079b-Screen_Shot_2015-01-01_at_02.55.24.png

Mijn team op dit moment, speelt echt heerlijk. Helaas heb ik 350k aan packs gekocht en toen had ik nog 50k nodig om Robben te kopen, nu weer beginnen met 10k en weer sparen! SIF De Gea is overigens een geweldige keeper, ik heb Neuer en VD Sar gebruikt maar die kunnen beiden niet tippen aan De Gea. Hij wordt trouwens alleen maar beter, het is haast zeker dat hij een 'January-upgrade' krijgt en daarmee zullen zijn IF's ook beter worden (en in prijs stijgen). Kluivert, ja... geweldig! _O_

Geplaatst:

2 mil, schat ik?

Moet ik wel toegeven: aan een 1,5 mil Kluivert en een 300k De Gea heb je wel je geld verspild, zeg :7

Geplaatst:

2 mil, schat ik?

Moet ik wel toegeven: aan een 1,5 mil Kluivert en een 300k De Gea heb je wel je geld verspild, zeg :7

Ik heb De Gea voor 100k gekocht (tijd gelezen), maar die wil ik nu in elk team, beste keeper BY FAR. Hij wordt op dit moment alleen maar meer waard door zijn upgrade (die zeker gaat komen). Kluivert voor 1.8 mil gekocht (nu 2mil waard) is echt een geweldige spits, ik heb Agüero gehad maar dat is echt een enorm verschil. De rest van het team is ook zo'n 100k in totaal.

Geplaatst:

wf3TWL5.jpg?1

Ik heb nu al een tijdje mijn Serie-A team. Het is relatief goedkoop en speelt erg fijn, vooral Ibarbo speelt erg fijn en is een meerwaarde voor het team. Ik speel op dit moment alleen Offline omdat ik geen PS Plus heb. Ik speel daar nu volgensmij in de 5e divisie. Maar het valt mij wel ten hoeveel coins ik krijg. Ik ben wel van plan om binnenkort online te gaan. Ik wil dan wel eerst mijn team nog wat upgraden het is natuurlijk nog niet helemaal super. Ik ben nu aan het sparen voor de volgende spelers.

a4e82938029caf77032937c4379f7cc9.pngfifa%2015%20vidal.jpg2014-11-25-11_07_57-Paul-Pogba-FIFA-15-83-Ultimate-Team-FUT-Stats-_-Futhead.pngvmW7VBH.png?1

Ze staan in volgorde van wanneer ik ze ga kopen. Ik ga eerst voor Bonucci. Hij is inderdaad niet beter dan Barzagli en Chielinni qua punten maar zijn stats zien er goed uit. En natuurlijk heeft een IF in je team ook wel wat. Daarna ga ik voor Vidal, uiteraard is dat gewoon een van de beste betaalbare spelers van de Italiaanse competitie. Hij is een cm en dat heb ik niet in mijn team. Ik heb wel cvm en cam. En zijn stats lijken iets meer te nijgen naar cvm. Daarna ga ik voor Pogba, een beetje vergelijkbaar met Vidal maar wel een prijsklasse hoger. Zijn stats nijgen juist meer naar cam dus daar zal ik hem zetten. Vooral zijn 90 strength lijkt mij heerlijk spelen. En als vierde zal ik Cuardado kopen, een super goede spelers op FUT. Hij is snel heeft een goede dribbel en kan ook nog redelijk schieten en passen. Het zal denk ik nog wel even duren tot ik al die spelers heb :puh:.

Geplaatst: (bewerkt)

Je mist de belangrijkste Serie A-speler: Tevez.

1RPT339.png

Rond de 20k, één van de grootste beasts in FUT15. Ontzettend klein maar maakt ook soms nog kopgoals. Ik zou deze als eerste kopen.

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

wcofls.png

Dit is op dit moment mijn team. Ik weet dat Aubameyang op de verkeerde positie staat, maar hij speelt echt heerlijk op linksbuiten.

Geplaatst:

Je mist de belangrijkste Serie A-speler: Tevez.

1RPT339.png

Rond de 20k, één van de grootste beasts in FUT15. Ontzettend klein maar maakt ook soms nog kopgoals. Ik zou deze als eerste kopen.

Dat lijkt mij ook een goede. Maar weet niet of ik hem nodig heb. Ibarbo speelt echt super voor mijn team. Ik denk dat ik dus nog niet aan vervanging toe ben in de spits. Later misschien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...