Votair Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ramos en Mkhitaryan gekocht. Reageren
Together Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Crazy-Ghost je weet dat die IF van Fifa 14 is? Ik zal zo mijn team is posten. @hierboven Ramos is echt god in deze game. Bewerkt: 2 januari 2015 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik ben best benieuwd naar je team, Together. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Oeps verkeerde plaatje.. Ik heb trouwens mijn plan een beetje gewijzigd. Ik ga eerst voor de IF en daarna voor Tevez. Voor de rest blijft het hetzelfde. Reageren
Venzio Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Jullie hebben mijn huidige team gezien, ik twijfel echter om dit team te kopen: Doen of niet? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Gelijk doen. Martinez vind ik wel een matige verdediger, maar helaas is er qua teamgeest geen andere keuze. Maar hopen dan dat Hummels in de komende transferperiode naar ManU gaat Reageren
Venzio Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Gelijk doen. Martinez vind ik wel een matige verdediger, maar helaas is er qua teamgeest geen andere keuze. Maar hopen dan dat Hummels in de komende transferperiode naar ManU gaat Martinez is redelijk, maar weinig speciaals inderdaad. Ik heb het wel nodig voor teamgeest met De Gea, die wil ik echt niet weg doen. Hummels naar United zou zeker niet verkeerd zijn nee, Ramos mag ook wel trouwens! Reageren
Together Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 http://www.futhead.com/15/squads/14788680/ Dit is mijn 'tijdelijke' team. TOTY komt er aan dus de prijzen gaan dalen. Ik heb nu nog 160k en dit team kan ik met winst verkopen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Jullie hebben mijn huidige team gezien, ik twijfel echter om dit team te kopen:*afbeelding* Doen of niet? Wow, dat is een super mooi team. Maar het kost wel bijna 6 miljoen :o. Omdat ik het ook altijd leuk vind om een duur team samen te stellen heb ik ook een teampje gemaakt. Het lijkt heel erg op jouw team, het heeft dezelfde opstelling en ook op ongeveer dezelfde plekken rode lijnen. Dat team kost 5,4 miljoen. Misschien vind je dat wat? Reageren
Venzio Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Jullie hebben mijn huidige team gezien, ik twijfel echter om dit team te kopen:*afbeelding* Doen of niet? Wow, dat is een super mooi team. Maar het kost wel bijna 6 miljoen :o. Omdat ik het ook altijd leuk vind om een duur team samen te stellen heb ik ook een teampje gemaakt. Het lijkt heel erg op jouw team, het heeft dezelfde opstelling en ook op ongeveer dezelfde plekken rode lijnen. Dat team kost 5,4 miljoen. Misschien vind je dat wat? Niet echt, ik heb liever Ronaldo. Ik speel overigens op de Xbox One, daar zijn de prijzen wat minder hoog. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Niet echt, ik heb liever Ronaldo. Ik speel overigens op de Xbox One, daar zijn de prijzen wat minder hoog. Ohw, ik dacht dat je een heel duur team had maar het valt dus hartstikke mee . Weet je al of je dat andere team gaat maken? Reageren
Venzio Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Niet echt, ik heb liever Ronaldo. Ik speel overigens op de Xbox One, daar zijn de prijzen wat minder hoog. Ohw, ik dacht dat je een heel duur team had maar het valt dus hartstikke mee . Weet je al of je dat andere team gaat maken? Jup, ik ben de spelers van m'n vorige team aan het verkopen. Het is best wel duur hoor, met 4 miljoen coins als prijs.. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Ohw, ik dacht dat je een heel duur team had maar het valt dus hartstikke mee . Weet je al of je dat andere team gaat maken? Jup, ik ben de spelers van m'n vorige team aan het verkopen. Het is best wel duur hoor, met 4 miljoen coins als prijs.. Het was uiteraard sarcastisch bedoelt . Ik ben trouwens best benieuwd wat jullie uit pakketjes hebben gekregen tot nu toe in FIFA15. Ik heb nu rond de 15k, dat is gespaard om IF Bonucci te kopen. Maar de verleiding is toch best groot om een keertje te kijken hoeveel geluk ik heb. Helemaal omdat een vriend van mij super veel winst heeft gemaakt met pakketjes. Ik heb dit jaar nog geen pakketjes geopend, maar ik heb wel die 2 gratis pakketjes gekregen bij kerst. Mijn beste speler was Cavani (qua rating) maar die is helaas geen ene reet waard.. . Dus.. wat hebben jullie uit pakketjes gekregen en vooral hoeveel hebben jullie er aan uitgegeven . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Benzema uit dat gratis pakketje. Had in FUT14 een TOTS Immobile van 90k, maar ik had meer dan 90k in pakketjes gestoken, denk ik Over het algemeen is het het niet waard. Mocht je toch pakketjes gaan kopen, doe dat dan met Team of the Year, over zo'n 2 weken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.