Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Benzema is netjes hoor :puh:. Is het trouwens waar dat met de TOTY de prijzen dalen van spelers? Ik las zoiets op internet.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb zo'n 400k in pakketjes gestopt en ik had niks. Mede door het grote aantal hackers op de PC en doordat ik nooit aan een topspeler geraak met al m'n speeluren ben ik al m'n spelplezier kwijtgeraakt en speel ik geen FUT meer.

Nee, koop geen pakjes.

Geplaatst:

Mooi op de laatste speeldag in (online) divisie 2 kunnen promoveren naar de hoogste klasse. Na een start met 2 verliespartijen en een gelijkspel kon ik al geen kampioen meer spelen in divisie 1, maar heb wel mijn divisie kunnen handhaven met een mooie comeback. 5x winst, 1x gelijk en 2x verlies waren mijn statistieken. Niet slecht voor mijn debuut in (FUT15) divisie 1 :D

Verder staat de teller nu op 345k coins.

Ow ennuh, na 30 euro aan FIFA-points en tal van gratis packs heb ik nog steeds geen speler gekregen die hoger gerate is dan 84.. Niet veel geluk op FUT15, terwijl ik na 2 packs op FUT14 IMOTM James had.

That's life ^^

Geplaatst:

Dat is wel flink minder.. 400k aan pakketjes en helemaal niks krijgen, voor dat geld had je super goede spelers kunnen kopen. Heb je je hele team verkocht om aan 400K te komen of heb je nog wel gewoon een redelijk team over?

Geplaatst:

Dat is wel flink minder.. 400k aan pakketjes en helemaal niks krijgen, voor dat geld had je super goede spelers kunnen kopen. Heb je je hele team verkocht om aan 400K te komen of heb je nog wel gewoon een redelijk team over?

Heb nog 2 redelijke teams, ja. En nee, ik speel geen FUT meer. Ik vind dat ik op z'n minst 1 goede speler had mogen krijgen.
Geplaatst:

Ik heb in 2 dagen tijd 2x IF Young gehad (die van Man United) is niet veel waard, maar één verkocht en de andere zit lekker op m'n bank. Ik laat hem elke wedstrijd rond minuut 60 invallen om de hele linkerkant open te trekken. Hij is bloedsnel, heeft 4 star skill moves en kan heerlijk dribbelen. Hij heeft maar 36 verdedigen, maar ik laat mijn linksbacks niet echt verdedigen als mijn centrale, meer dreigen om in te stappen en op het juiste moment er vol op, kan met iedere speler.

Ik heb mijn nieuwe team gemaakt, wat speelt het lekker zeg! _O_ 5 gespeeld, 5 gewonnen op dit moment! :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand een team voor mij maken met Reus, Sanchez en Neuer? Het team mag 900k kosten inclusief de bovengenoemde spelers.

Playstation prijs.

Bewerkt: door Together
Geplaatst: (bewerkt)

4-3-3 vind ik wel goed. Het liefst de derde of vierde vorm. Bedankt!

Zal de prijs minder zijn door TOTY? En is het waar als iemand een TOTY kaart heeft dat zijn normale kaart ook duurder word?

Bewerkt: door Together
Geplaatst:

Ik had hier een paar weken geleden mijn team laten zien. Ondertussen is mijn team al flink geüpgraded. Ik heb namelijk de volgende spelers gekocht:

1RPT339.png2014-11-25-11_07_57-Paul-Pogba-FIFA-15-83-Ultimate-Team-FUT-Stats-_-Futhead.pngvmW7VBH.png?1

Ik heb ze alle drie voor de market crash gekocht. Ze spelen op dit moment echt super voor mijn team. Mijn aanval bestaat nu uit Lavezzi - Tevez - Cuadrado. Het zin stuk stuk voor stuk spelers met veel snelheid en een goede dribbel. Tevez heeft er voor mij al 55 goals in liggen na 44 wedstrijden, hij is dus lekker bezig. Cuadrado heeft er nu 14 gescoord in 33 wedstrijden en Lavezzi 11 uit 21 wedstrijden. Ook Pogba speelt echt als een beest op CAM waar hij nu staat. Ik ben van plan om tijdens TOTY nog Vidal en Marcelo te kopen. Waardoor dit mijn beste team wordt:

hvMGJWa.jpg?1

Later kan ik het uiteraard nog upgraden met een paar IF's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...