Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik hoop op Milik ^_^ Maar dat evrwacht ik niet, al heeft hij het wel verdiend. Ook El Ghazi , Klaassen en Serero. Maar nu ff mijn Ajax-bril af. Sowieso De Gea, Young, Bojan, Tadic, Pelle, Kane, De Bruyne, Bernat, Tevez denk ik. Verder zullen we het wel zien

Geplaatst:

Ik hoop op Milik ^_^ Maar dat evrwacht ik niet, al heeft hij het wel verdiend. Ook El Ghazi , Klaassen en Serero. Maar nu ff mijn Ajax-bril af. Sowieso De Gea, Young, Bojan, Tadic, Pelle, Kane, De Bruyne, Bernat, Tevez denk ik. Verder zullen we het wel zien

Van Beek, sowieso. Serero verdient het niet, net als Klaassen. El Ghazi mss één

Geplaatst:

Serero neit, Klassen niet?!!? El Ghazi kan ik nog snappen, niet constant genoeg. Maar vooral Serero is echt dé schakel van Ajax

Geplaatst:

Serero neit, Klassen niet?!!? El Ghazi kan ik nog snappen, niet constant genoeg. Maar vooral Serero is echt dé schakel van Ajax

Ik vind hem maar een speler van niks.

Geplaatst:

Eredivisie serieus nemen. :7

Dus omdat het nieveau niet altijd even hoog is, mag het niet serieus worden genomen. Ik snap dat het niet altijd even goed is, maar een competite die ook altij wel leuk is en soms ook echt wel goede wedstrijden heeft mag echt wel serieus worden genomen. Kan er echt niet tegen als mensen denken dat alleen de hoogste comeptities goed en fantastisch zijn en dat de rest mag stikken. Zij horen net zo goed bij het voetbal en toevallig komen daar ook hele goede spelers vandaa. Zlatan, Huntelaar, Suarez etc..

Geplaatst:

Worden er ook spelers omlaag gehaald qua algemeen? Dat zou wel terecht zijn voor flink wat Eredivisie keepers.. wat een blunders de laatste tijd.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ze naar een andere club zijn gegaan zou het toch wel kunnen? Maar weet niet hoe dat voorgaande jaren was?

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:
Wel naar de hoogste Belgische Leugue?

De Eredivisie is qua niveau gelijk aan de JPL tegenwoordig, dus neen.

En wie het tegendeel beweert, kijk er maar de UEFA ranking op na waar België al een tijdje aan het inlopen is op Nederland of pandoeringen zoals de 1-3 van Anderlecht op Ajax(en waarom die pandoering? Omdat er een speler in België speelde die veel te goed was voor onze competitie: Lukaku. Op dit moment spelen er zo'n hoop té talentvolle spelers voor de Belgische competitie: Praet, Mitrovic, Meunier, Ryan, Vazquez, Tielemans, Defour. Dat maakt de competitie beter. Volgend seizoen zal de Belgische competitie weer niet veel waard zijn, want ze zullen zowat allemaal stuk voor stuk weggekocht worden. ;) )

Dus omdat het nieveau niet altijd even hoog is, mag het niet serieus worden genomen. Ik snap dat het niet altijd even goed is, maar een competite die ook altij wel leuk is en soms ook echt wel goede wedstrijden heeft mag echt wel serieus worden genomen. Kan er echt niet tegen als mensen denken dat alleen de hoogste comeptities goed en fantastisch zijn en dat de rest mag stikken. Zij horen net zo goed bij het voetbal en toevallig komen daar ook hele goede spelers vandaa. Zlatan, Huntelaar, Suarez etc..
En die spelers verlaten allemaal stuk voor stuk die competitie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...