KoningJesper Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Dat klopt maar je doet alsof de eredivisie een competitie is waar niet over gepraat mag worden maar als je dat wel doet dan ben je zielig want o wee, straks ben je meer fan van de eredivisie dan van een hele goede fantastische competitie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Dat klopt maar je doet alsof de eredivisie een competitie is waar niet over gepraat mag worden maar als je dat wel doet dan ben je zielig want o wee, straks ben je meer fan van de eredivisie dan van een hele goede fantastische competitie Niet als je het vergelijkt met topcompetities. Als Depay en Sterling een goede wedstrijd gespeeld hebben en slechts 1 van de 2 past in het Team Van De Week kies ik steevast voor Sterling. Dat bedoel ik dus. Reageren
aron24 Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Eredivisie serieus nemen. Dus omdat het nieveau niet altijd even hoog is, mag het niet serieus worden genomen. Ik snap dat het niet altijd even goed is, maar een competite die ook altij wel leuk is en soms ook echt wel goede wedstrijden heeft mag echt wel serieus worden genomen. Kan er echt niet tegen als mensen denken dat alleen de hoogste comeptities goed en fantastisch zijn en dat de rest mag stikken. Zij horen net zo goed bij het voetbal en toevallig komen daar ook hele goede spelers vandaa. Zlatan, Huntelaar, Suarez etc.. Alleen maar Ajax-spelers noemen. Robben, Van Persie, Kuyt och noem ze allemaal maar op. De Eredivisie is qua niveau gelijk aan de JPL tegenwoordig, dus neen. En wie het tegendeel beweert, kijk er maar de UEFA ranking op na waar België al een tijdje aan het inlopen is op Nederland of pandoeringen zoals de 1-3 van Anderlecht op Ajax(en waarom die pandoering? Omdat er een speler in België speelde die veel te goed was voor onze competitie: Lukaku. Op dit moment spelen er zo'n hoop té talentvolle spelers voor de Belgische competitie: Praet, Mitrovic, Meunier, Ryan, Vazquez, Tielemans, Defour. Dat maakt de competitie beter. Volgend seizoen zal de Belgische competitie weer niet veel waard zijn, want ze zullen zowat allemaal stuk voor stuk weggekocht worden. ) De vetgedrukte is sowieso niet waar, Standard ging keihard de pan in tegen Feyenoord. De Jupiler League(zo heet ie toch?) is slechter dan de Eredivisie. In de eredivisie vind je goede spelers als Depay, Wijnaldum, Clasie, Guadrado, Van Beek, Kongolo, Toornstra, Milik, Uth, Kramer dat soort spelers. Depay heeft meer potentie dan die door jou genoemde spelers. En nou weer OT: Dit team van de week is echt heel erg goed, tjonge wat een team. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 (bewerkt) Tuurlijk is het niveau een stuk lager dan in de top competities. Maar waarom vind je dat EA er niet eens naar moet kijken. Als een speler dit seizoen super goed speelt in de eredivisie verdient hij toch ook gewoon een upgrade? Ik denk namelijk dat er ook in Nederland en Belgiè spelers zijn die bewezen hebben dat ze een hoger algemeen verdienen. Bewerkt: 22 januari 2015 door Crazy-Ghost Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 (bewerkt) De vetgedrukte is sowieso niet waar, Standard ging keihard de pan in tegen Feyenoord. Wauw, prachtig argument! Kijk eens even waar Standard staat in de ranking tov Feyenoord. Precies, dat bedoel ik dus. Vergelijking die overigens nergens op slaat, want Standard was Europees al uitgeschakeld.De Jupiler League(zo heet ie toch?) is slechter dan de Eredivisie. Als je al de naam van de competitie niet eens weet(de Jupiler PRO League), hoe kan je dan in godsnaam een vergelijking maken? In de eredivisie vind je goede spelers als Depay, Wijnaldum, Clasie, Guadrado, Van Beek, Kongolo, Toornstra, Milik, Uth, Kramer dat soort spelers. Depay heeft meer potentie dan die door jou genoemde spelers. Tuurlijk joh, in België vind je geen goede spelers. We praten na de zomer als de Belgische competitie leeggekocht is wel verder. Depay zijn potentie valt niet te betwisten, maar of dat perse meer is dan Mitrovic en Praet hun potentie is een ongefundeerde schatting die je maakt puur uit chauvinistische beweegredenen. Oh, en de topschutter van de Nederlandse competitie een aantal jaar geleden(Bjorn Vleminkx, 24 goals) kwam daarna 2 seizoenen ballen in België, dat verliep niet zo goed. Tuurlijk is het niveau een stuk lager dan in de top competities. Maar waarom vind je dat EA er niet eens naar moet kijken. Als een speler dit seizoen super goed speelt in de eredivisie verdient hij toch ook gewoon een upgrade? Ik denk namelijk dat er ook in Nederland en Belgiè spelers zijn die bewezen hebben dat ze een hoger algemeen verdienen. Tuurlijk verdient ie een upgrade(naar een volgende FIFA toe dan), maar om in het Team Van De Week te komen moet je in een minderwaardige competitie wel veel uitvreten om dat plaatsje te verdienen.Meunier(beste rechtsback van België, ik zou zelfs durven zeggen beste Belgische rechtsback) maakte afgelopen wedstrijd maar liefst 3 assists(als rechtsBACK!!), dan verdien je een plaatsje in het Team Van De Week, ja. Praet of Mitrovic die er een paar inkegelen, nee, dat is niet goed genoeg. Bewerkt: 22 januari 2015 door MegaPilot Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 (bewerkt) Tuurlijk is het niveau een stuk lager dan in de top competities. Maar waarom vind je dat EA er niet eens naar moet kijken. Als een speler dit seizoen super goed speelt in de eredivisie verdient hij toch ook gewoon een upgrade? Ik denk namelijk dat er ook in Nederland en Belgiè spelers zijn die bewezen hebben dat ze een hoger algemeen verdienen. Amen Maar megapilot waarom zet je deze smiley erbij als ik "serieus" over de eredivisie praat? >>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve volgende keer de 'bewerk'-knop te gebruiken.<<< Bewerkt: 22 januari 2015 door Visser23 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 (bewerkt) Megapilot, we hebben het over winter upgrades. Niet over het TOTW? Tuurlijk verdienen spelers in top competities een plek meer in het TOTW. Zij hebben immers meer weerstand. Maar voor de winter upgrades geldt dat toch niet? E: Of moet je in het team van de week komen om die upgrade te krijgen. Nee toch? Bewerkt: 22 januari 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Waarom zou EA moeite doen voor Eredivisie en JPL spelers terwijl mensen uit andere landen er toch geen ene fuck om geven? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Waarom zou EA moeite doen voor Eredivisie en JPL spelers terwijl mensen uit andere landen er toch geen ene fuck om geven? Omdat je een zo breed mogelijk wilt bereiken met je games. Ik denk dat er alleen in Nederland en Belgie al een paar miljoen mensen fifa bezitten. Het lijkt mij dat je die mensen tevreden wil houden, ookal geven Engelsen niks om de Eredivisie. Maar er zullen vast ook weer Spanjaarden zijn die niks om de BPL geven. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Ik heb het voorlopig weer gehad met deze modus. Constant word je tegen teams gesmeten met een voorlinie als Hazard - Aguero - Alexis. Wat valt daar aan te doen als jij met verdedigers aan komt zetten a la Debuchy, Matic, Evra, Barzagli, De Rossi en noem maar op. Mensen pacen gewoon naar je doel en gaan wat zigzaggen. Jezus man, ik kan beter maar met dit spel kappen. Gedegradeerd naar divisie 3 overigens. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Waarom zou EA moeite doen voor Eredivisie en JPL spelers terwijl mensen uit andere landen er toch geen ene fuck om geven? Omdat je een zo breed mogelijk wilt bereiken met je games. Ik denk dat er alleen in Nederland en Belgie al een paar miljoen mensen fifa bezitten. Het lijkt mij dat je die mensen tevreden wil houden, ookal geven Engelsen niks om de Eredivisie. Maar er zullen vast ook weer Spanjaarden zijn die niks om de BPL geven. De markt in Nederland en Belgie is gewoon heel klein. miss dat samen 1 miljoen mensen is(waarschijnlijk niet), maar echt geen paar miljoen. Bovendien kijkt er nauwelijks een buitenlander naar de eredivisie, laat staan de jupiler league. Spelers van het WK zullen wel populair zijn, zoals Depay die ook veel in UT gebruikt wordt. EA gaat gewoon voor het geld. Dat is de reden waarom ze bijna niks aan de andere modes doen en wel veel tijd in FUT steken waar ze extra aan verdienen. Het is ook de reden waarom er geen jupiler league in het spel zit. Als er nog competities worden toegevoegd binnen een paar jaar denk ik dat de braziliaanse weer terug komt en misschien de oekrainse of griekse. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Heb weer wat UT gespeeld en wat spelers en items verkocht. Ik zit nu denk ik aan 400k in packs(en 15 euro gekochte packs), nog steeds geen sterspeler eruit gehaald. Ook nog geen enkele IF. En het spelen is gewoon ronduit kut, zoals Teka al zei is het constant tegen overpowered teams dat je mag spelen... Leuke mode als je een keer een Robben ofzo uit een pakket haalt, maar voor mensen met weinig geluk is deze modus gewoon ronduit kut en zwaar oneerlijk. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Ik speel momenteel met 2 teams. : Bundesliga: http://www.futhead.com/15/squads/18659105/ Serie A: http://www.futhead.com/15/squads/18659831/ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Dat zijn helemaal geen verkeerde teampjes Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Idd, ziet er prima uit. Vooral die Bundesliga. Hoe speelt Lewandowski? Is hij niet te traag tegen de chiellini's mangala's koscielny's en cahills ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.