Kaitjee98 Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Misschien dat ik Willian zou vervangen door Sanchez, al is dat natuurlijk iets duurder. Costa of Sturridge? Beide beesten. Reageren
Together Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Ik zou ook eerder Sanchez nemen, maar dan word het natuurlijk wel duurder . Costa zou je ook kunnen nemen, veel sterker aan de bal. Pace heb je niet echt nodig want je hebt twee snelle wingers. Bewerkt: 25 januari 2015 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Reus gekocht voor ongeveer: 172k. Dit is op dit moment mijn team. Ik ben nu van plan een BPL team te gaan maken. Iemand advies? Reageren
Together Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Hoeveel heb je te besteden? Reageren
Together Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Ik zal kijken wat ik kan maken! Welke formatie? Bewerkt: 25 januari 2015 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Maakt op zich niet veel uit. Reageren
Together Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Het is 30k meer geworden.. http://www.futhead.c...quads/18868040/ Er zijn nog een paar opties op de bank die je ook zou kunnen gebruiken. Van Persie zou een hele goede optie zijn, mede omdat je pace wingers hebt. Hij heeft een fantastisch schot. Bewerkt: 25 januari 2015 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Bedankt, ziet er goed uit! Reageren
Together Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Geen probleem! Als je ooit nog de coins krijgt, Agüero is een must have. Hij is zo ongelofelijk goed! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Als ik jou was zou ik de IF's eruit halen zodat je goedkoper uit bent. Enorme bedragen extra betalen voor een zwart randje en een paar upgrades is wel een waste of money, in mijn ogen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Het is 30k meer geworden.. http://www.futhead.c...quads/18868040/ Er zijn nog een paar opties op de bank die je ook zou kunnen gebruiken. Van Persie zou een hele goede optie zijn, mede omdat je pace wingers hebt. Hij heeft een fantastisch schot. Waarom Cazorla IF nemen? Neem dan Coutinho of Oscar, even goed en kosten geen drol.En die LW is ook een lachertje zeg, neem dan toch Schürrle of Hazard als je veel geld hebt. Ik zou overigens voor Vertonghen gaan als CB samen met Kompany, geeft veel groene lijnen. Bewerkt: 25 januari 2015 door MegaPilot Reageren
Together Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Het is 30k meer geworden.. http://www.futhead.c...quads/18868040/ Er zijn nog een paar opties op de bank die je ook zou kunnen gebruiken. Van Persie zou een hele goede optie zijn, mede omdat je pace wingers hebt. Hij heeft een fantastisch schot. Waarom Cazorla IF nemen? Neem dan Coutinho of Oscar, even goed en kosten geen drol.En die LW is ook een lachertje zeg, neem dan toch Schürrle of Hazard als je veel geld hebt. Ik zou overigens voor Vertonghen gaan als CB samen met Kompany, geeft veel groene lijnen. Heb jij die spelers dan ooit gebruikt? Doe dat eerst, dan praten we verder. Of is het omdat het een Nederlander is? Ik geef je wel gelijk dat Hazard beter is. Maar hij alleen is al 500k, wat wil je dan? Bewerkt: 25 januari 2015 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Klopt, de laagste Hazard op PS is 475.000. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Heb jij die spelers dan ooit gebruikt? Doe dat eerst, dan praten we verder.Ik heb gespeeld met Kompany en Vertonghen als CB's(toevallig ook met Walker), ja. Ik heb met Oscar en Coutinho gespeeld als CAM, ja. En met Schürrle ook, ja.Gaan we nu verder praten? Die IF's voegen niets toe, kosten alleen veel geld en zijn dan nog eens op veel vlakken slechter dan de goedkopere alternatieven.. Of is het omdat het een Nederlander is? Ik heb er tenminste geen moeite mee om een speler met mijn nationaliteit te zien als de kutspeler die hij is. Schürrle heeft misschien minder pace en minder dribbling skills, maar als je ziet wat ie heeft voor shooting en dat ie een ster meer heeft aan z'n zwakke been, zou je toch niet kunnen twijfelen. En hij is goedkoper. Ik heb gespeeld met een speler à la Elia(Deulofeu, ook veel pace en dribbling skills, maar net als Elia een kut schot) en het is verschrikkelijk frustrerend om kans na kans te missen. Ik geef je wel gelijk dat Hazard beter is. Maar hij alleen is al 500k, wat wil je dan? Schürrle, duuuuh. Bewerkt: 25 januari 2015 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.