LionOfHolland Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Sws krijgen Dost en De Bruyne een IF, had niet verwacht dat ze bayern zouden afmaken Reageren
Together Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Al die prijzen nu.. Ze zijn zo hoog geworden. Hopelijk gaan ze snel weer naar beneden. Of gebeurd dat pas met TOTS? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Ik verwacht een kleine crash als de geupgrade spelers uitkomen. Lacazette, Otamendi, Perisic, De Bruyne, Naldo, Fabregas, Costa, Kane zullen o.a. geupgrade worden. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 (bewerkt) Er zijn 3 35k pakketten beschikbaar. In mijn eerste pakket kreeg ik Man of the Match Bony (de oranje kaart) :D . Die gaat wel voor wat meer dan 35k denk ik zo. Edit: Op moment van schrijven 600-650k waard. Bewerkt: 3 februari 2015 door KaiSkillzz Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Ik verwacht een kleine crash als de geupgrade spelers uitkomen. Lacazette, Otamendi, Perisic, De Bruyne, Naldo, Fabregas, Costa, Kane zullen o.a. geupgrade worden. Zal ik mijn hele team verkopen? Ja of nee? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Mag ik je team zien? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Heb die gekke Bony inmiddels verkocht voor 510K. Had wat meer kunnen zijn, gezien de bedragen op de transfermarkt bij andere MOTM Bony's. Toch weer een mooie financiële meevaller. Reageren
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Wat een geluk weer, ik had alleen Emanuelson. Maar die verkoopt voor +- 20k. 15k verlies dus Reageren
Votair Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Ik zoek voor mijn BPL team een LA, RA, LM en RM. Iemand tips? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Waarvoor gebruik je je rechts en linksmidden. Vooral om op te komen over de vleugels of vooral om te passen? LA zou ik Baines kiezen en RA Walker of Coleman. Reageren
Together Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 LM- Schürlle? (Ja, ik vind Schürlle nu goed ) RM- Sanchez? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Het ligt een beetje aan je speelstijl. Maar ik vind ze beide erg fijn spelen, zou dat dus doen inderdaad. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Die Walker is echt niet normaal, gewoon vol op pace versus pacehoeren als Hazard, droomvleugelverdediger! Reageren
Together Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Die Walker is echt niet normaal, gewoon vol op pace versus pacehoeren als Hazard, droomvleugelverdediger! Klopt! Iedereen heeft een snelle aanval dus dan is Walker echt fijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.