Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Al die prijzen nu.. Ze zijn zo hoog geworden. Hopelijk gaan ze snel weer naar beneden. Of gebeurd dat pas met TOTS?

Geplaatst:

Ik verwacht een kleine crash als de geupgrade spelers uitkomen. Lacazette, Otamendi, Perisic, De Bruyne, Naldo, Fabregas, Costa, Kane zullen o.a. geupgrade worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn 3 35k pakketten beschikbaar. In mijn eerste pakket kreeg ik Man of the Match Bony (de oranje kaart) :D :D . Die gaat wel voor wat meer dan 35k denk ik zo.

Edit: Op moment van schrijven 600-650k waard. :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Geplaatst:

Ik verwacht een kleine crash als de geupgrade spelers uitkomen. Lacazette, Otamendi, Perisic, De Bruyne, Naldo, Fabregas, Costa, Kane zullen o.a. geupgrade worden.

Zal ik mijn hele team verkopen? Ja of nee?

Geplaatst:

Heb die gekke Bony inmiddels verkocht voor 510K. Had wat meer kunnen zijn, gezien de bedragen op de transfermarkt bij andere MOTM Bony's. Toch weer een mooie financiële meevaller. :)

Geplaatst:

Waarvoor gebruik je je rechts en linksmidden. Vooral om op te komen over de vleugels of vooral om te passen?

LA zou ik Baines kiezen en RA Walker of Coleman.

Geplaatst:

Die Walker is echt niet normaal, gewoon vol op pace versus pacehoeren als Hazard, droomvleugelverdediger!

Klopt! Iedereen heeft een snelle aanval dus dan is Walker echt fijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...