Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Op de pc werkt het ook niet. En de prijzen zijn echt gigantisch laag.. Pogba is nog maar de helft waard van wat hij eerst was. Jammer want was eigenlijk van plan mijn team te verkopen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Gisteren TOTT Bony, Lahm en (opnieuw) Sergio Ramos uit packs gehengeld. Vandaag TOTT Atsu en IF Busquets. Niet zo veel bijzonders.

Ik heb mezelf overigens weer in divisie 2 geknokt met 22 punten (6-1-2), en het begon veelbelovend met 9/9, maar ondertussen heb ik er niks meer gewonnen en heb ik 9/18 :(. Hopelijk kan ik mijn divisie nog handhaven..

Geplaatst:

De COO van EA Sports heeft gezegd dat de web app wel terug komt, hij heeft nog niet gezegd wanneer. Het is dus goed om nu spelers in te kopen als je winst wil maken

Geplaatst:

Zoveel chille upgrades :D Overal

Bojan --> CAM

Can --> CB met 4* skills

Clyne --> Gold Rare

Willems --> ""

Etc.

Geplaatst:

Er zitten heel veel spelers van mij tussen. Betekent dit dat verkopen zinloos is aangezien er nu betere 'versies' van die spelers op de markt zijn? Voor mijn spelers zou ik praktisch bijna niets meer krijgen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...