Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb laatst een Eredivisie team gemaakt (ja, je hoort het goed.) en ik ging er vandaag een potje mee spelen in Online seizoenen. Kom tegen een BPL team, met een Sturridge in de spits. Eindstand: 1-1 :7 :7

Geplaatst: (bewerkt)

Gisteren Lukaku vervangen door Van Persie in de spits. Eerste wedstrijd is direct een doelpunt :)

Daarnaast Elia en Sanchez op de flanken, en Mata als CAM. Prima team, nu nog meer wedstrijden gaan winnen.

Mijn team (op- en aanmerkingen zijn altijd welkom): http://www.futhead.c...quads/24794771/

Hoe kun je het beste verdedigen? Ik heb het idee dat ik te vaak een (staande) tackle gebruik, maar dat ik anders niet goed kan verdedigen. Als iemand hier een antwoord op heeft, hoor ik dat graag :)

Bewerkt: door Dippie
Geplaatst: (bewerkt)

Gisteren Lukaku vervangen door Van Persie in de spits. Eerste wedstrijd is direct een doelpunt :)

Daarnaast Elia en Sanchez op de flanken, en Mata als CAM. Prima team, nu nog meer wedstrijden gaan winnen.

Mijn team (op- en aanmerkingen zijn altijd welkom): http://www.futhead.c...quads/24794771/

Hoe kun je het beste verdedigen? Ik heb het idee dat ik te vaak een (staande) tackle gebruik, maar dat ik anders niet goed kan verdedigen. Als iemand hier een antwoord op heeft, hoor ik dat graag :)

Schürrle(Chelsea editie ofc) ipv Elia, véél beter schot. Rechtsback Walker van Tottenham, in doel Courtois als je lekker veel geld hebt(optioneel), Costa als spits en dan Oscar ipv Mata. Linksback dan Filipe Luis natuurlijk om wat groene lijntjes erbij te hebben.

Ik verdedig meestal met een staande tackle, en buiten het strafschopgebied durf ik wel eens aan het truitje te gaan hangen, slidings doe ik alleen maar om een aanval af te stoppen en/of slim foutje te maken. ;)

Verdedigen op pacehoeren doe je door NIET op de man in te gaan, maar hem te laten komen en dan een tackle uit te voeren. NIET erin vliegen, maar rustig je kans afwachten op een tackle.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Schürrle(Chelsea editie ofc) ipv Elia, véél beter schot. Rechtsback Walker van Tottenham, in doel Courtois als je lekker veel geld hebt(optioneel), Costa als spits en dan Oscar ipv Mata. Linksback dan Filipe Luis natuurlijk om wat groene lijntjes erbij te hebben.

Ik heb dus eigenlijk nul geld, maar ik zal er aan denken bij een volgende mogelijke aankoop. Het is wel zo dat ik tegen een vriend speel (elke week wel twee of drie sesies) die een paar van die spelers ook heeft, het is dan natuurlijk leuker om met andere spelers aan te komen zetten. Twee dezelfde teams tegen elkaar is ook een beetje gay :puh:

Geplaatst:

Ik zou eerlijk gezegd spelen met 4121212 met wingers. Ook zou ik Kolarov inruilen voor Clichy of Moreno ;)

Geplaatst:

Ik kan Luis Suarez aanraden aan iedereen hier :Y

Te weinig pace om zelf iets uit te lokken. Is natuurlijk wel goddelijk als je'm een open schietkans kan laten trappen, maar dat is een RvP bijvoorbeeld ook.
Geplaatst:
Geen last van hierzo..

Oké, hij heeft een redelijke acceleratie(88), maar met een sprintsnelheid van 79 geraak je toch echt niet ver hé. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...