KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 En dan te bedenken dat ie rond de 700K kost Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 (bewerkt) 811k betaald. Totally worth it. Geen last van hierzo.. Oké, hij heeft een redelijke acceleratie(88), maar met een sprintsnelheid van 79 geraak je toch echt niet ver hé. Ik kijk niet naar zulke stats, ik speel gewoon. Bewerkt: 23 februari 2015 door TekaLoca Reageren
Dippie Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Balotelli en Van Persie als spitsenduo werkt bij mij uitstekend Af en toe vervang ik Mata door Lukaku, komt Lukaku op Van Persie's positie te spelen en Van Persie op die van Mata, dan heb je ook een leuk aanvalstrio Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Balotelli en Van Persie als spitsenduo werkt bij mij uitstekend Af en toe vervang ik Mata door Lukaku, komt Lukaku op Van Persie's positie te spelen en Van Persie op die van Mata, dan heb je ook een leuk aanvalstrio Zeker een lekker duo. Ikzelf heb dan nu Van Persie en Falcao in de spits staan. Het middenveld dat aanvult met Di Maria, Ozil, Sanchez en Silva. Heerlijk <3 Verdediging is overigens: Courtois (Goal), Zabaleta, Kompany, Mertesacker en Luis. Heerlijk team! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 http://www.futhead.com/15/squads/24945245/ Dit is mijn team. Het moet mij in divisie 1 zien te houden. Ik heb nog niet met Ronney gespeeld, maar Mata viel mij erg tegen na een aantal wedstrijden dus heb ik hem vervangen, Ik heb momenteel nog zo'n 200k cash en nog wat investeringen dus ik ga wss nog wat versterkingen halen. Ideaal zou Sanchez en Toure zijn en dan Neuer op goal maar dan moet ik nog een hele tijd doorsparen/investeren. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 (bewerkt) Ja zou best kunnen, al heeft Durm mij nooit laten zitten Edit: het grootste probleem is eigenlijk de rechterflank. Lamela is beter dan ik had verwacht maar nog steeds een stuk minder dan Reus en Di Maria Bewerkt: 24 februari 2015 door LionOfHolland Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Met Mata en Rooney heb je wel een erg aanvallend middenveld. Beide spelers kunnen niet verdedigen en zullen dus ook vrijwel geen ballen onderscheppen. Reageren
Votair Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Vandaag maar weer eens 100k verspillen aan pakjes. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Met Mata en Rooney heb je wel een erg aanvallend middenveld. Beide spelers kunnen niet verdedigen en zullen dus ook vrijwel geen ballen onderscheppen. klik eens op de link Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Met Mata en Rooney heb je wel een erg aanvallend middenveld. Beide spelers kunnen niet verdedigen en zullen dus ook vrijwel geen ballen onderscheppen. Pas op met wat je daar zegt. Rooney is echt een beest als mijn CM. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 (bewerkt) Mata is echt waardeloos op alle vlakken. Kan zo 3 spelers opnoemen welke ik meteen verkies boven hem. Bewerkt: 24 februari 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Mata heeft zo zijn momenten. Soms is hij goed, soms is hij minder. Nooit 2 wedstrijden op rij echt top, helaas. Reageren
Votair Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 (bewerkt) Gepromoveerd naar divisie 8 en ja, ik speelde niet vaak FUT. Bewerkt: 24 februari 2015 door Votair Reageren
Dippie Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Een vraag: Mata vs. Barkley op CAM-positie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.