Crazy-Ghost Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Vandaag weer 50 aan pakjes uitgegeven. Uiteraard weer helemaal niets.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Heb ongeveer een miljoentje opgedaan vandaag en mijn beste spelers waren Lloris, Rooney en Kompany. Tenzij je IF Rolando ook als iets "goed" kunt opvangen, dan kan ik die ook laten tellen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Hoeveel geld heb je in die packjes gestopt visser? Ik denk dat ik maximaal op 1,5 miljoen kom. Dikke winst dus. Reageren
Votair Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Zal ik m'n 60k uitgeven aan pakketten? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 (bewerkt) IF Griezmann gekregen deze morgen! De speler die ik wou EDIT: Gareth Bale uit een pakje gehaald! Bewerkt: 4 maart 2015 door TekaLoca Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Hoe duur is MotM Milik ongeveer? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Prijs Milik, Futfocus is een van de weinige sites die de Playstation prijzen nog up to date heeft. Dat is dus een zeer handige site om te gebruiken als je de prijs van een speler wilt gebruiken. Ik open zelf al de hele week packs in de hoop een top spelers te krijgen. Vandaag ook alweer 50k uitgegeven aan packs. Maar helaas weer geen enkele goede. Hopelijk kan ik van dit Team Of The Week wel wat moois krijgen. Hummels of Ribery zou wel leuk zijn . Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 (bewerkt) Oh nice om re weteb!!!! Thx Hoe is Milik motm 1.2 Mil Bewerkt: 4 maart 2015 door KoningJesper Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 (bewerkt) Oh nice om re weteb!!!! Thx Hoe is Milik motm 1.2 Mil Veel mensen willen een zilver team en hij is simpelweg een van de beste zilveren spitsen. Ik vind het ook jammer want had hem graag gewild voor een Ajax team. Bewerkt: 4 maart 2015 door Crazy-Ghost Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Had net zo een mooie silver hybrid grmaakt. Ik dacht eerder aan 30 ofzo Reageren
Votair Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 60k aan pakketten uitgegeven. Allemaal shit gekregen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 60k aan pakketten uitgegeven. Allemaal shit gekregen. Lekker dan. Ik pakte vanavond Di Maria (200k) en vijf IF spelers: IF Rooney, IF Glik, IF Neto en IF Arango 2x. Gaat wel lekker. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Ik ga voor ongeveer 1 miljoen aan packs kopen (of misschien meer), mocht je het willen zien: Ik ben live op Twitch! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) Ik kijk mee, de chat laadt helaas wel niet(ligt aan het internet van de school en z'n firewall vermoed ik). Bewerkt: 5 maart 2015 door MegaPilot Reageren
Venzio Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) Cool, gaat tot nu toe nog niet echt lekker.. EDIT: En toen was er: Bewerkt: 5 maart 2015 door Venzio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.