MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Paar wedstrijdjes FUT gedaan... Hoe ziet het eruit om als eerlijke speler FUT te spelen zonder overpowered kutspelers die niemand anders kan kopen behalve coinbuyers? Zo dus: De gelijkmaker van mijn kant kwam in de 89ste minuut overigens. Er sneuvelde wonderwel geen controller. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 In principe wilt dat niet zeggen dat je die wedstrijd moest winnen. Hoeveel van die 11 gemiste schoten op doel waren van binnen de 16? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 En zijn 4 schoten op doel? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 (bewerkt) Denk dat er eentje buiten de 16 was daarvan. Huidige teams overigens: Alle spelers die ik niet nodig had verkocht en wat items verpatst zodat ik Doumbia kon kopen. It's all bout dem pace. Ben aan 't sparen voor Thiago Silva. Bewerkt: 13 maart 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Op sommige vlakken zijn de vernieuwingen goed: je kunt spelers veel goedkoper aankopen dan voordien, maar het begint wel te irriteren dat sommige spelers hun minimumprijzen gewoon niet waard zijn, en zo dus niet verkocht raken. Ik zit al sinds woensdag met Brahimi en Pogba op mijn transferlijst, maar ik geraak er niet van af. Ook om Di Maria en Aguero door te verkopen zal het moeilijk zijn gezien die spelers allemaal voor hun minimumprijs gaan, dus iedereen verkoopt ze aan die prijs. EA zou dit dagelijks moeten kunnen veranderen... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Op sommige vlakken zijn de vernieuwingen goed: je kunt spelers veel goedkoper aankopen dan voordien, maar het begint wel te irriteren dat sommige spelers hun minimumprijzen gewoon niet waard zijn, en zo dus niet verkocht raken. Ik zit al sinds woensdag met Brahimi en Pogba op mijn transferlijst, maar ik geraak er niet van af. Ook om Di Maria en Aguero door te verkopen zal het moeilijk zijn gezien die spelers allemaal voor hun minimumprijs gaan, dus iedereen verkoopt ze aan die prijs. EA zou dit dagelijks moeten kunnen veranderen... EA zou een voorbeeld moeten nemen aan het oude runescape van een paar jaar geleden. Pak de gemiddelde marktprijs en zet daar een band van 10% om heen. Dus als Suarez 800k is kun je hem op het duurst krijgen voor 880k en het goedkoopst voor 720k. Zo hou je de inflatie op korte termijn tegen en heb je betere prijzen voor iedereen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Of gewoon coinbuyers en coinsellers verwijderen uit het spel, zonder hun had je normale prijzen. 800k bekom je nooit door normaal te spelen, ik heb maandenlang enkele uren/dag gespeeld en hard gespaard en verhandeld en kwam tot 300k..:') Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Of gewoon coinbuyers en coinsellers verwijderen uit het spel, zonder hun had je normale prijzen. 800k bekom je nooit door normaal te spelen, ik heb maandenlang enkele uren/dag gespeeld en hard gespaard en verhandeld en kwam tot 300k..:') Bullshit, ik zat begin januari aan +600k, zonder coins te kopen en zonder packs te kopen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 ik zit nu op ong 1m (als ik alles verkoop), heb nog nooit coins of fifa points gekocht Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Ja, na lang spelen kom je uiteraard wel aan zo'n bedrag. Na 1 maand kan je echter nooit dat bedrag hebben, toen ik net begon met FUT waren er echter al enkelen lustig aan het gooien met enkele honderden k's.. De markt was sowieso al helemaal naar de klote doordat de prijzen ongelofelijk hoog waren door deze coinbuyers. Reageren
aron24 Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 Die coinbuyers zijn gewoon triest. Spelbederf, ook een van de reden dat ik haast geen FUT omdat het onmogelijk is om een keer Messi of Ronaldo te kopen zonder coins. Je moet misschien een keer packluck hebben. Maar die kans 1 op 100000000000. Vrij kansloos dus. Ik heb een packluck gehad(dat was FUT op de Ipad) Lahm in topvorm. Verder nog nooit echt topspelers uit een pack gehaald. Ik zoek meestal gewoon koopjes. Zo heb ik Lucas, Lavezzi en Cavani voor nog geen 5k bij elkaar kunnen oprapen. Aan heb ik een Ligue 1-team kunnen kopen voor nog geen 15k. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 Same, ik heb ook een cheap Ligue 1 team en een Serie A team waar al wat meer geld in zit(rond de 40k schat ik..). En nog nooit een IF/topspeler uit pakjes gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.