NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Barclays/Brazil Serie A Zet Walker RB Walker RB in mijn Barclays/Brazil team neem ik aan? Lijkt me inderdaad wel een goede optie. Bedankt! Wat? Mertens heeft 92 voor acceleratie? Callejon voelt bij mij aan als een goedkope Messi/Ronaldo, alleen is afwerken redelijk moeilik bij hem. Ja, er was wel iets met hem waardoor ik hem niet fijn vond spelen. Had wel iets met zijn snelheid te maken. Ik weet niet meer precies wat. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 IF Fernando en opnieuw Di Maria gepacked. Net () geen Zlatan dus Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 (bewerkt) Heb dat FUT Birthday gedoe gewonnen, weer een pack kutspelers dat ik niet kan verkopen. Zucht. Ik begin toch wel serieus de grootste pechvogel van FUT te worden, nog nooit een IF of een leuke speler gepacked. Bewerkt: 28 maart 2015 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 (bewerkt) Heb dat FUT Birthday gedoe gewonnen, weer een pack kutspelers dat ik niet kan verkopen. Zucht. Ik begin toch wel serieus de grootste pechvogel van FUT te worden, nog nooit een IF of een leuke speler gepacked. Des te mooier is het als je er een packt. Your time will come, my young apprentice! Edit: Net potje gespeeld tegen KineticVermin79. 3-2 gewonnen! Bewerkt: 28 maart 2015 door NickOwnage Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 (bewerkt) Was wel een rare wedstrijd overigens, die finale. Heb nog nooit zo op balbezit moeten spelen. Jup, moeten. Ik speel van nature niet op balbezit, maar volgens mij stond ie op defensief te spelen ofzo, want ik werd keihard geblockt door z'n verdediging en altijd als ik wou aanvallen stond er een blok op me te wachten. Bewerkt: 28 maart 2015 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Gewonnen met penalty's? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Nope, 2-1. Eerst scoorden we elk door individuele fout en daarna een tiki-taka goal. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 (bewerkt) Lastig te verdedigen, die tiki-taka goals. Bewerkt: 28 maart 2015 door NickOwnage Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Lastig te verdedigen, die tiki-taka goals. Klopt, maar kon ook amper iets anders proberen tegen zijn blok. Was wel lekker hoor, letterlijk tiki naar Gundogan, taka naar Aubameyang en ik knal meteen met Aubameyang binnen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Lastig te verdedigen, die tiki-taka goals. Klopt, maar kon ook amper iets anders proberen tegen zijn blok. Was wel lekker hoor, letterlijk tiki naar Gundogan, taka naar Aubameyang en ik knal meteen met Aubameyang binnen. Bundesliga teams zijn gewoon overpowered. Ik verlies 90% van alle wedstrijden tegen Bundesliga teams. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Bundesliga teams zijn gewoon overpowered. Ik verlies 90% van alle wedstrijden tegen Bundesliga teams. Vind je?Persoonlijk vind ik mijn Doumbia-Emenike hybrid harder gaan dan m'n Bundesliga team, maar dat is natuurlijk mijn opvatting. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Vind je? Persoonlijk vind ik mijn Doumbia-Emenike hybrid harder gaan dan m'n Bundesliga team, maar dat is natuurlijk mijn opvatting. Die kom ik gek genoeg eigenlijk weinig tegen. Het is altijd Bundesliga of teampje met Lukaku. Weinig originele teams. Reageren
Votair Geplaatst: 29 maart 2015 Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 Ik krijg serieus helemaal niks uit die gratis packs, terwijl anderen IFs krijgen... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 maart 2015 Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 Ik krijg over het algemeen niets bruikbaars uit packs. Geen IF's, geen sterspelers en geen spelers die ik kan gebruiken. Elke speler in m'n team(s) is gekocht.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Heb nu 2 IF's uit packs gehad. Beetje jammer dat ik ze niet kan verkopen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.