NickOwnage Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Heb nu 2 IF's uit packs gehad. Beetje jammer dat ik ze niet kan verkopen... Welke? Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Raffael en Kane. Niet hele goede helaas. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Visser, waar heb jij die packluck van je vandaan? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Raffael en Kane. Niet hele goede helaas. Valt inderdaad wel mee. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Ach, Visser, zelfs als je Raffael uit een gewoon packje had kon je hem nog niet verkopen. Hij staat al 3 dagen op mijn transferlijst zonder dat hij gekocht wordt. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Mijn overgebleven coins maar eens geïnvesteerd. Robben uit pakje gehaald een paar dagen geleden en dit is het resultaat. Basis + bank http://www.futhead.com/15/squads/28593458/ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Mijn overgebleven coins maar eens geïnvesteerd. Robben uit pakje gehaald een paar dagen geleden en dit is het resultaat. Basis + bank http://www.futhead.c...quads/28593458/ Switch je CV's van plaats en je krijgt er 2 groene lijnen bij. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Nog even aan het werk geweest met mijn club: 90k coins aan spelers gequickselled. Allemaal overbodig dus die mochten weg. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 (bewerkt) Na 2 maanden weer eens Ultimate Team gespeeld. Had ik een klote dip, verloor vaak en maakte mijn kansen niet af. Nu win ik met een simpele premier league team van ploegen met veel IF's. Ben nu weer naar divisie 6 gepromoveerd (ik weet heel slecht ). Zat 2 maanden geleden nog in divisie 4. Maar ik ben zeer onderuitgezakt, daardoor kapte ik er een tijdje mee. Had trouwens IF Giroud uit een gratis pack. Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/28612904/ Bewerkt: 30 maart 2015 door xCrazyShotgun Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 (bewerkt) Ja, ken dat. Van Divisie 1 naar 3 gesukkeld, nu terug in 2. Ik heb nu Reus - Lewandowski - Müller Götze - Gundogan Schweinsteiger Schmelzer Boateng Hummels - Piszczek Weidenfeller Vraag: Wat denken jullie ervan dat ik dit middenveld gebruik(als ik gespaard heb): Götze - Schweinsteiger Lahm(als CVM) Of toch maar mijn huidige middenveld behouden? Schweini heeft niet veel pace, dus als CM is het niet ideaal denk ik.. Bewerkt: 30 maart 2015 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Als je dan ook nog Leno op doel hebt, heb je exact hetzelfde als ik. Schweinsteiger is god op CM, zijn snelheid maakt niet erg veel verschil. Lewandowski in spits en Müller op rechts vind ik zelf matig spelen, heb daar nog weleens Sturridge en Sterling staan. Werkt veel beter en nogsteeds 100 teamgeest. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Als je dan ook nog Leno op doel hebt, heb je exact hetzelfde als ik. Schweinsteiger is god op CM, zijn snelheid maakt niet erg veel verschil. Lewandowski in spits en Müller op rechts vind ik zelf matig spelen, heb daar nog weleens Sturridge en Sterling staan. Werkt veel beter en nogsteeds 100 teamgeest. Ik heb Müller nog niet uitgeprobeerd(heb er hem nog maar net in geplaatst), ik ben wel fan van Aubameyang om eerlijk te zijn. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 Ik heb Müller nog niet uitgeprobeerd(heb er hem nog maar net in geplaatst), ik ben wel fan van Aubameyang om eerlijk te zijn. Aubameyang is kneiters. Alleen valt me echt tegen van zijn algemene rating. Scheelt haalt wel je Teamrating lichtelijk naar beneden waardoor je minder goede tegenstanders tegenkomt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 Aubameyang valt inderdaad te proberen. Probleem met Aubameyang is dat ik hem té snel vind, waardoor ik hem totaal niet wendbaar vind. 't Is geen acrobaat, zeg maar. Daarom heb ik liever een speler als Sterling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.