Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg het schijt van die foutmelding als de servers van EA er weer uit liggen, "controleer je netwerkverbinding". Wees gewoon eerlijk en geef toe dat je een bende incompetente randdebielen bij elkaar bent..:7

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Same problem here.. Mooie was dat ik geen internet had afgelopen zonder dus had ik carriere mode gedaan. Weet zeker dat ik alles opgeslagen had. Ik kom van de week weer online; Savegame van Carriere weg. Lol er gelijk weer af.. -.-

Geplaatst:

Ze hebben op twitter aangegeven dat er onderhoud aan de server bezig is. De vorige keer dat het zo lang duurde, werden de price ranges toegevoegd.

Geplaatst:

WTF EA???

De max prijs van Reus hebben ze nu WEER doen dalen, sinds gisteren met de vorige prijs waren er al geen exemplaren meer van, laat staan als je z'n waarde doet dalen met 40%....:bonk: :bonk: :bonk:

Geplaatst:

FUT gaat de kast in bij mij de komende maanden, als men met een SIF Aubameyang komt, IF De Bruyne, Neuer, etc, dan weet je gewoon dat je kansloos bent. Jammer. :(

Geplaatst:

Bij maar staat bij FUT altijd besturing vijf aan en aanpassen is onmogelijk. Maar ik speel daar nooit mee, dus sta ik gelijk weer achter hoe kan ik dit aanpassen?

Geplaatst:

FUT gaat de kast in bij mij de komende maanden, als men met een SIF Aubameyang komt, IF De Bruyne, Neuer, etc, dan weet je gewoon dat je kansloos bent. Jammer. :(

Nop, maakt in principe niets uit. Meestal zijn mensen met hele dure spelers gewoon slecht. Dan denken ze dat ze wel zullen winnen met betere spelers, maar als je zelf shit bent, maakt het niet uit welke spelers je hebt.

Geplaatst:

Linksachter Patrice Evra. Viola Chemistry 100. :)

Rechtsachter misschien vervangen door Lichtsteiner IF? Heb je daar ook 2 groene lijntjes.

LB en RB zijn beiden heel goed maar passen niet lekker in het team. Goede serie alternatieven zijn er niet.

Zelf heb ik insigne IF linksbuiten (veel Pace kan goed voorzetten) rechtsbuiten Cuadrado (veel Pace 5 star tricks en aardige voorzetten, kan zelf ook kopduels winnen.

Geplaatst: (bewerkt)
Nop, maakt in principe niets uit. Meestal zijn mensen met hele dure spelers gewoon slecht. Dan denken ze dat ze wel zullen winnen met betere spelers, maar als je zelf shit bent, maakt het niet uit welke spelers je hebt.

Als ze je helemaal wegtikken maakt het wel degelijk uit. Pas op, ik verdedig best wel sterk, zo zie je vaak dat mensen met Auba in de spits L1 + driehoekje proberen en dan vang je dat op, maar je kan niet alles voorzien en als je team OP als fuck is dan vind je meestal wel ergens een gaatje, zo ook bij mij.

http://www.futhead.c...quads/29109017/

Iemand nog verbeteringen?

Schmelzer op LB? Verder best wel irritante hybrid met Reus en Sanchez...Maar het kan werken, als het lekker speelt, gewoon blijven gebruiken. :Y Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...