Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij maar staat bij FUT altijd besturing vijf aan en aanpassen is onmogelijk. Maar ik speel daar nooit mee, dus sta ik gelijk weer achter hoe kan ik dit aanpassen?

Iemand die hier wat voor weet? Ik speel op de PC voor de duidelijkheid.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Nop, maakt in principe niets uit. Meestal zijn mensen met hele dure spelers gewoon slecht. Dan denken ze dat ze wel zullen winnen met betere spelers, maar als je zelf shit bent, maakt het niet uit welke spelers je hebt.

Als ze je helemaal wegtikken maakt het wel degelijk uit. Pas op, ik verdedig best wel sterk, zo zie je vaak dat mensen met Auba in de spits L1 + driehoekje proberen en dan vang je dat op, maar je kan niet alles voorzien en als je team OP als fuck is dan vind je meestal wel ergens een gaatje, zo ook bij mij.

http://www.futhead.c...quads/29109017/

Iemand nog verbeteringen?

Schmelzer op LB? Verder best wel irritante hybrid met Reus en Sanchez...Maar het kan werken, als het lekker speelt, gewoon blijven gebruiken. :Y

De voorhoede is geweldig dus ik ga er graag mee door. Schmelzer heb ik, maar als ik tegen walcott moet komt hij toch echt wat te kort. Hetzelfde heb ik met Debuchy, maar daar zijn geen betere alternatieven.

Nick als ik in dit team http://www.futhead.com/15/squads/29109017/ Evra en Lichtsteiner zet dan hebben Reus en Sanchez nauwelijks nog chem

Btw Aron ik zou even door de instellingen menu's scrollen, daar staat het vast wel ergens

Geplaatst: (bewerkt)
Nop, maakt in principe niets uit. Meestal zijn mensen met hele dure spelers gewoon slecht. Dan denken ze dat ze wel zullen winnen met betere spelers, maar als je zelf shit bent, maakt het niet uit welke spelers je hebt.

Als ze je helemaal wegtikken maakt het wel degelijk uit. Pas op, ik verdedig best wel sterk, zo zie je vaak dat mensen met Auba in de spits L1 + driehoekje proberen en dan vang je dat op, maar je kan niet alles voorzien en als je team OP als fuck is dan vind je meestal wel ergens een gaatje, zo ook bij mij.

Dan zijn dat goede FIFA-spelers, met goede in-game spelers. Zo zijn er niet veel, heb ik al gemerkt.

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst: (bewerkt)

MotM Ronaldo, 4 TOTY's, 3 IF's, Khedira, Bale, Alba en dan nog niet kunnen winnen... :7 :7

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

http://www.futhead.c...quads/29109017/

Iemand nog verbeteringen?

Linksachter Patrice Evra. Viola Chemistry 100. :)

Rechtsachter misschien vervangen door Lichtsteiner IF? Heb je daar ook 2 groene lijntjes.

LB en RB zijn beiden heel goed maar passen niet lekker in het team. Goede serie alternatieven zijn er niet.

Zelf heb ik insigne IF linksbuiten (veel Pace kan goed voorzetten) rechtsbuiten Cuadrado (veel Pace 5 star tricks en aardige voorzetten, kan zelf ook kopduels winnen.

Serieus? Evra op LA? Ooit over chemistry gehoord? Reus heeft dan 3 rode lijnen. Tactisch :D

Geplaatst:

Speelt wel fijn. Vooral Rooney op het middenveld is een van mijn beste zetten op FUT. Maar ik vind IF - en TOTS(Y) kaarten zo nutteloos als wat, dus zal ze nooit gebruiken tenzij ze een interessante positieswitch bevatten. IF Griezmann als spits is bijvoorbeeld wel leuk :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...