aron24 Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Bij maar staat bij FUT altijd besturing vijf aan en aanpassen is onmogelijk. Maar ik speel daar nooit mee, dus sta ik gelijk weer achter hoe kan ik dit aanpassen? Iemand die hier wat voor weet? Ik speel op de PC voor de duidelijkheid. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Nop, maakt in principe niets uit. Meestal zijn mensen met hele dure spelers gewoon slecht. Dan denken ze dat ze wel zullen winnen met betere spelers, maar als je zelf shit bent, maakt het niet uit welke spelers je hebt. Als ze je helemaal wegtikken maakt het wel degelijk uit. Pas op, ik verdedig best wel sterk, zo zie je vaak dat mensen met Auba in de spits L1 + driehoekje proberen en dan vang je dat op, maar je kan niet alles voorzien en als je team OP als fuck is dan vind je meestal wel ergens een gaatje, zo ook bij mij. http://www.futhead.c...quads/29109017/ Iemand nog verbeteringen? Schmelzer op LB? Verder best wel irritante hybrid met Reus en Sanchez...Maar het kan werken, als het lekker speelt, gewoon blijven gebruiken. De voorhoede is geweldig dus ik ga er graag mee door. Schmelzer heb ik, maar als ik tegen walcott moet komt hij toch echt wat te kort. Hetzelfde heb ik met Debuchy, maar daar zijn geen betere alternatieven. Nick als ik in dit team http://www.futhead.com/15/squads/29109017/ Evra en Lichtsteiner zet dan hebben Reus en Sanchez nauwelijks nog chem Btw Aron ik zou even door de instellingen menu's scrollen, daar staat het vast wel ergens Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 (bewerkt) Nop, maakt in principe niets uit. Meestal zijn mensen met hele dure spelers gewoon slecht. Dan denken ze dat ze wel zullen winnen met betere spelers, maar als je zelf shit bent, maakt het niet uit welke spelers je hebt. Als ze je helemaal wegtikken maakt het wel degelijk uit. Pas op, ik verdedig best wel sterk, zo zie je vaak dat mensen met Auba in de spits L1 + driehoekje proberen en dan vang je dat op, maar je kan niet alles voorzien en als je team OP als fuck is dan vind je meestal wel ergens een gaatje, zo ook bij mij. Dan zijn dat goede FIFA-spelers, met goede in-game spelers. Zo zijn er niet veel, heb ik al gemerkt. Bewerkt: 5 april 2015 door TekaLoca Reageren
Votair Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Pff.. ik wil een speler van een maat van me kopen, maar kan 'm niet vinden.. Iedereen heet FUT Oprichter.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Om nog even mijn mening te versterken, vandaag tegen deze boy gespeeld: Verder dan dit kwam het niet: Reageren
Votair Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 (bewerkt) Die kerel was dus blijkbaar niet zo goed.. Zulke goede spelers... Bewerkt: 5 april 2015 door Votair Reageren
Votair Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 (bewerkt) MotM Ronaldo, 4 TOTY's, 3 IF's, Khedira, Bale, Alba en dan nog niet kunnen winnen... :7 Bewerkt: 5 april 2015 door Votair Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Nu komt een team met alleen maar TOTY-spelers. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Die wedstrijd speelde ik met dit team: Groetjes Frodo. Reageren
Together Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 http://www.futhead.c...quads/29109017/ Iemand nog verbeteringen? Linksachter Patrice Evra. Viola Chemistry 100. Rechtsachter misschien vervangen door Lichtsteiner IF? Heb je daar ook 2 groene lijntjes. LB en RB zijn beiden heel goed maar passen niet lekker in het team. Goede serie alternatieven zijn er niet. Zelf heb ik insigne IF linksbuiten (veel Pace kan goed voorzetten) rechtsbuiten Cuadrado (veel Pace 5 star tricks en aardige voorzetten, kan zelf ook kopduels winnen. Serieus? Evra op LA? Ooit over chemistry gehoord? Reus heeft dan 3 rode lijnen. Tactisch Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Groetjes Frodo. Haha, netjes hoor. Al met al wel een lekker teampje, natuurlijk. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Speelt wel fijn. Vooral Rooney op het middenveld is een van mijn beste zetten op FUT. Maar ik vind IF - en TOTS(Y) kaarten zo nutteloos als wat, dus zal ze nooit gebruiken tenzij ze een interessante positieswitch bevatten. IF Griezmann als spits is bijvoorbeeld wel leuk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Ja of RA Lahm. Wat heeft EA bezield om hem als CVM in het spel te zetten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.