Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Of IF Ronaldo in de spits. Idk of die nog te krijgen is, maar hij kost zo ongeveer 9/10 miljoen. :)

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mm, ik kocht FIFA 14 vorig jaar pas eind maart, maar ik speelde toen beter dan nu op FIFA 15 :7 Op de een of andere manier heeft FIFA 15 online mij nooit echt gelegen. Op FIFA 14 zat ik wel zo rond divisie 3, nu kom ik amper verder dan 7 ofzo :7

Maar sowieso speel ik nog amper FUT. Ik doe wel regelmatig managerscarrière op niveau wereldklasse.

Geplaatst:

Ik heb momenten dat ik onverslaanbaar ben en 5 potjes op rij win, en dan de andere keer degradeer ik van Divisie 1 naar 3. Ik zit nu geloof ik in 2.

Geplaatst:

Hoe kan ik spelers lenen? Heb 1 keer Sneider kunnen lenen maar nu vind ik de optie om het te doen niet meer... :7 Ik post mn team ook zo ff, maar daar moet je niet van onder de indruk zijn... :7

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook maar één keer lenen vanaf het begin. Wel kan je vanuit de EASFC-store bonussen kopen, waaronder ook leenspelers. Muntjes voor die EA catalogus kan je gewoon verdienen door FIFA te spelen.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Geplaatst:

Begin die wedstrijden waarin geen enkele open kans erin gaat echt danig beu te worden. Als ik tegen vrienden speel heb ik hier helemaal geen last van, maar online word ik gewoon constant genaaid.

Geplaatst:

Ziet er naar uit dat ik weer ga degraderen. Ongelofelijk hoeveel doelpunten uit het niets ik tegen krijg terwijl overpowered Neuer's en De Gea's telkens een 1 op 1 situatie voor m'n tegenstander weten te redden.

Geplaatst:

Heb je wel eens geprobeerd om bij 1 op 1-situaties lichtjes naar links of rechts met je speler te draaien, zodat de keeper minder kans maakt om de bal te pakken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...