Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Doe ik zo vaak, je wilt niet weten hoe vaak ik afleg op een aanstormende medespeler en het dan paal of op de keeper is. Echt geschift. Onlangs 2-3 verloren en in slotfase 2 keer op paal getrapt en 1 keer een gemaakte goal op de keeper. Ik ben intussen in Divisie 4 gesukkeld, slaat echt nergens meer op.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Divisie 5, here I come.

Echt niks lukt nog. Krijg penalties tegen die echt geen penalties zijn, constant fout tegen, 9/10 keer buitenspel, 1 op 1 is keeper of paal, afstandsschot op doel met kans op goal is paal of redding(net als vrije trappen), echt verschrikkelijk.

Om nog maar te zwijgen van de vele blunders van m'n keeper.. :bonk:

Edit: Op de valreep stand kunnen houden in Divisie 4, naja. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Een vriend van me had Toure sanchez en motm Oblak -_-

Divisie 5, here I come. Echt niks lukt nog. Krijg penalties tegen die echt geen penalties zijn, constant fout tegen, 9/10 keer buitenspel, 1 op 1 is keeper of paal, afstandsschot op doel met kans op goal is paal of redding(net als vrije trappen), echt verschrikkelijk. Om nog maar te zwijgen van de vele blunders van m'n keeper.. crazy.gif Edit: Op de valreep stand kunnen houden in Divisie 4, naja. emo.gif

Zeer herkenbaar

Of ik heb brute pech, of er worden gewoon veel te weinig IF's, MOTM's en sterspelers in pakjes gestopt.

Geplaatst:

En nu ook weer Robben gehad. Uit het laatste pakketje heb ik helaas niks goed uit gehad. De andere 4 waren wel fenomenaal :puh:

Heb alles verkocht, packs gekocht, zat weer niks in. Heb nu m'n team verwijderd, ben FUT echt helemaal beu. Ik ga wel Seizoenen spelen ofzo. :7

Oja, ik heb overigens na meer dan 500k in packs gestopt te hebben wel een IF te pakken. Het was een kapotslechte IF, maar ik heb toch maar mooi eens een IF gehad uit een pack. :7 Een topper als Aguero(non-IF dus) oid heb ik er echter nooit uitgehaald. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...