Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mijn twee nieuwe teams. Ben er best tevreden mee, het speelt namelijk erg lekker. Ik weet alleen niet wat ik nog kan verbeteren buiten Alaba en Aguero. Maar die twee vind ik eigenlijk te duur, want 35k voor een linksback is een beetje overdreven vind ik.

QbXFTwx.jpg

qxYoJsF.png

Geplaatst:

Dit is nu ook een team van mij:

http://www.futhead.com/15/squads/30247745/

Ik heb ook nog een BPL team. Voor de price ranges was het ongeveer 3m. Nu nog 400/500k :/ . De price ranges worden ook steeds lager.. Touré is nu ongeveer 200k, gekocht voor 500k. Zo kan ik nog wel even doorgaan; Agüero, Hazard, Di maría. Tja..

Geplaatst: (bewerkt)
Dit is nu ook een team van mij: http://www.futhead.com/15/squads/30247745/ Ik heb ook nog een BPL team. Voor de price ranges was het ongeveer 3m. Nu nog 400/500k :/ . De price ranges worden ook steeds lager.. Touré is nu ongeveer 200k, gekocht voor 500k. Zo kan ik nog wel even doorgaan; Agüero, Hazard, Di maría. Tja..

Je kan in dat team ook Sahin vervangen voor Schweinsteiger. Is denk ik een stuk beter.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Zelfde opmerking als hierboven! Alaba vind ik persoonlijk ook verschrikkelijk overpriced, ik nam op het laatst Marcell Jansen van Hamburg in m'n team op, hij is groot, sterk, pacy en overall een goede verdediger. En hij kost werkelijk geen drol.

Geplaatst:

Schweinsteiger is inderdaad een goede suggestie! Ik zal hem halen.

@hierboven, wat maakt het uit als iemand NR is? Hij kan nog steeds gewoon goed zijn..

Geplaatst:

Sommige mensen zijn het met me eens, sommige niet. Blijkt een kwestie van smaak. Maar ik vind dan mn hele team verpest en ik zorg dsn ook dat ik nooit een non rare speler heb. Stel ik krijg gratis een kaart met de stats van TOTY ronaldo maar hij ziet er uit als een non rare gold doe ik m voor bijna niks weg

Geplaatst:

Sommige mensen zijn het met me eens, sommige niet. Blijkt een kwestie van smaak. Maar ik vind dan mn hele team verpest en ik zorg dsn ook dat ik nooit een non rare speler heb. Stel ik krijg gratis een kaart met de stats van TOTY ronaldo maar hij ziet er uit als een non rare gold doe ik m voor bijna niks weg

Wauw :7 . Als ik een kaart kon krijgen met de stats van TOTY Ronaldo, zelfs als hij nr bronze is, zou ik hem zelfs houden. Het kaartje boeit me dus echt niks. Eenmaal IG zie je er niks meer van.

Geplaatst:

Eerlijk is eerlijk. De enige non-rare die ik zou gebruiken is Gabi. Anders ga ik ook standaard voor de blinkend gouden kaartjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...