Crazy-Ghost Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Mijn twee nieuwe teams. Ben er best tevreden mee, het speelt namelijk erg lekker. Ik weet alleen niet wat ik nog kan verbeteren buiten Alaba en Aguero. Maar die twee vind ik eigenlijk te duur, want 35k voor een linksback is een beetje overdreven vind ik. Reageren
Together Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Dit is nu ook een team van mij: http://www.futhead.com/15/squads/30247745/ Ik heb ook nog een BPL team. Voor de price ranges was het ongeveer 3m. Nu nog 400/500k :/ . De price ranges worden ook steeds lager.. Touré is nu ongeveer 200k, gekocht voor 500k. Zo kan ik nog wel even doorgaan; Agüero, Hazard, Di maría. Tja.. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 (bewerkt) Dit is nu ook een team van mij: http://www.futhead.com/15/squads/30247745/ Ik heb ook nog een BPL team. Voor de price ranges was het ongeveer 3m. Nu nog 400/500k :/ . De price ranges worden ook steeds lager.. Touré is nu ongeveer 200k, gekocht voor 500k. Zo kan ik nog wel even doorgaan; Agüero, Hazard, Di maría. Tja.. Je kan in dat team ook Sahin vervangen voor Schweinsteiger. Is denk ik een stuk beter. Bewerkt: 18 april 2015 door Crazy-Ghost Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Zelfde opmerking als hierboven! Alaba vind ik persoonlijk ook verschrikkelijk overpriced, ik nam op het laatst Marcell Jansen van Hamburg in m'n team op, hij is groot, sterk, pacy en overall een goede verdediger. En hij kost werkelijk geen drol. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Maar hij is non-rare… Reageren
Together Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Schweinsteiger is inderdaad een goede suggestie! Ik zal hem halen. @hierboven, wat maakt het uit als iemand NR is? Hij kan nog steeds gewoon goed zijn.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Maar hij is non-rare… En dat boeit omdat? Reageren
aron24 Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Dat boeit dus helemaal niks. Als we het toch over non-rare hebben. Gibson die speelt fijn, zeg. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Sommige mensen zijn het met me eens, sommige niet. Blijkt een kwestie van smaak. Maar ik vind dan mn hele team verpest en ik zorg dsn ook dat ik nooit een non rare speler heb. Stel ik krijg gratis een kaart met de stats van TOTY ronaldo maar hij ziet er uit als een non rare gold doe ik m voor bijna niks weg Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Wat is het verschil tussen die donkergoude en de gewoon goude? Reageren
Together Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Sommige mensen zijn het met me eens, sommige niet. Blijkt een kwestie van smaak. Maar ik vind dan mn hele team verpest en ik zorg dsn ook dat ik nooit een non rare speler heb. Stel ik krijg gratis een kaart met de stats van TOTY ronaldo maar hij ziet er uit als een non rare gold doe ik m voor bijna niks weg Wauw . Als ik een kaart kon krijgen met de stats van TOTY Ronaldo, zelfs als hij nr bronze is, zou ik hem zelfs houden. Het kaartje boeit me dus echt niks. Eenmaal IG zie je er niks meer van. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Eerlijk is eerlijk. De enige non-rare die ik zou gebruiken is Gabi. Anders ga ik ook standaard voor de blinkend gouden kaartjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.