Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Vind dat er toch wel een hele hoop spelers vergeten zijn. Mathew Ryan had van mij part allang een IF moeten hebben, zeker na de glansprestatie tegen Torino(en niet te vergeten z'n rol in de Asia Cup, vorig jaar beste doelman, dit jaar beste doelman en altijd heel consistent).

Of Meunier, het ligt er zo vingerdik op dat hij de beste rechtsback van België is en dat hij de competitie zal verlaten, en op hem kan je ook een huis bouwen. Duarte was tot een paar weken terug ook een rots in de branding bij Club Brugge. Dan Dendoncker, op de CVM is Tielemans geen zak waard vergeleken met deze jongen..:N

Vormer van Club Brugge was overigens ook verschrikkelijk consistent..:Y

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Vind dat er toch wel een hele hoop spelers vergeten zijn. Mathew Ryan had van mij part allang een IF moeten hebben, zeker na de glansprestatie tegen Torino(en niet te vergeten z'n rol in de Asia Cup, vorig jaar beste doelman, dit jaar beste doelman en altijd heel consistent).

Benulux TOTS is waarschijnlijk terug dit jaar, daar zal hij vast wel inzitten. Zal dan wel zilver zijn.

Geplaatst:
Benulux TOTS is waarschijnlijk terug dit jaar, daar zal hij vast wel inzitten. Zal dan wel zilver zijn.

Zolang z'n rating maar boven die van Proto uitstijgt, echt een schande dat Proto > Ryan is op FIFA. :7

Er komt toch alleen TOTM TOTS, geen Bene lux toxh?

@Megapilot:

Hoger dan 74 kan niet bij TOTS Silver

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

@Megapilot:

Er zullen ongeveer 10-12 teams (schatting) zijn geloof ik. De grote competities apart (Bundesliga, Serie A, BBVA, Barclays, etc) en dan een aantal verzamel teams, bijvoorbeeld een Benelux team. Als Ryan in TOTS Benelux zit zal hij geen gouden versie krijgen omdat hij nog zilver is, wordt hij zeer waarschijnlijk 74.

Geplaatst:

@Megapilot:

Er zullen ongeveer 10-12 teams (schatting) zijn geloof ik. De grote competities apart (Bundesliga, Serie A, BBVA, Barclays, etc) en dan een aantal verzamel teams, bijvoorbeeld een Benelux team. Als Ryan in TOTS Benelux zit zal hij geen gouden versie krijgen omdat hij nog zilver is, wordt hij zeer waarschijnlijk 74.

Nee dat snap ik, maar ik dacht dat alleen ROTW TOTS kwam zoals vorig jaar

Geplaatst:

@Megapilot:

Nee dat snap ik, maar ik dacht dat alleen ROTW TOTS kwam zoals vorig jaar

Nope, dit jaar 2 extra teams en een team van FIFA 13 keert terug. Dat is 99% zeker het Benelux team (was in 13).

YESSSSSSSSSSS! !!!!

Wat zijn die extra teams?

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

YESSSSSSSSSSS! !!!!

Wat zijn die extra teams?

Vorig jaar waren dit de teams:

• Rest of the World
  • La Liga BBVA
  • Ligue 1
  • Serie A
  • Bundesliga
  • Football League
  • BPL
  • MC Gold
  • MC Silver
  • MC Bronze

Dit jaar komt daar zeer waarschijnlijk de Benelux (Eredivisie + Pro League) bij en nog 1 team, mogelijk iets met een Ligue 1, Russische en/of Portugese competitie. De Turkse competitie zou ook kunnen. Die extra twee teams zijn overigens nog niet officieel bekend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...