Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Thx, hoop op cillessen TOTS

Ik verwacht TOTS Cillessen & TOTS Ryan. Verder verwacht ik ook Depay en Luuk de Jong en mogelijk TOTS Guardado. Die laatste zou ik het allerbest vinden, zou dan een middenvelder zijn. Al acht ik de kans op 5 PSV spelers niet zo heel erg groot.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ben goed op weg om online divisie 1 voor het eerst op FUT15 te winnen. Mijn beste prestatie was 16 punten, maar die heb ik nu al gehaald met nog 3 wedstrijden te spelen. Het wordt enorm moeilijk om alsnog de titel te pakken aangezien ik minstens 2 wedstrijden moet winnen en 1 mag gelijk spelen. Als ik het toch kan halen zal ik toch wel tevreden mogen zijn :puh:

Zijn er overigens al spelers die een TOTS heeft kunnen pikken uit een pack? Ikzelf heb er al 3 gehad, maar die waren niks waard. Het ging om 2x Natkho en Erkin.

Geplaatst:

Haha, heb hier ook zo'n maat die dat geluk heeft gehad. Hij heeft wel bijna 10mil opgedaan aan packs, sinds woensdag.. :7

• 3 weken later...
Geplaatst:

Vanavond mogelijk de Benelux TOTS, met hopelijk Guardado, Memphis, Wijnaldum, De Jong en Cillessen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net van een team met 3 TOTS gewonnen. 6-4. :puh: Ik heb zelf 3 brons spelers, maar in de aanval heb ik Lukaku en Immobile staan. Na 3 minuten had hij al een goal, al had ik in de 18e minuut een mooi afstandsschot recht in de kruising met Lukaku. Ook heeft Immobile voor wat mooie voorzetten gezorgd. M'n verdediging (Jefferson, C. Kenna, Miranda, en S. Chorchia) is eigenlijk best slecht, maar het is ontzettend goed gegaan. Ook heeft Tim Krul voor wat mooie reddingen gezorgd.

Mijn complete team:

Keeper: Tim Krul

Verdediging: Jefferson, Kenna, Miranda, Corchia

Middenveld: Blind, Gutierrez, Bibilov, Steuble

Aanval: Lukaku, Immobile

Ook even zijn team:

Keeper: Diego Alves

Verdediging: Naldo, David Luiz, Dante

Middenveld: Lahm, Gustavo, Bellarabi, Gotze, Gervinho

Aanval: Doumbia, Herrmann

Laat ik het zo zeggen: Hij was tering slecht. :7

Jammer dat ik er maar 623 coins voor krijg...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Nope het is Latijns Amerika geworden

Die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen, maar dan wachten op volgende week.

Geplaatst:

Ik heb toch geen coins meer om zulke spelers te kopen, dus eerlijk gezegd interesseren mij zulke kaarten helemaal niets. :7

Nadat ik een offline toernooi had gewonnen kreeg ik TOTS Castro uit een pakje, één waarmee ik uiteraard erg blij mee ben, aangezien hij een van de betere TOTS is qua stats. Door de dalende price ranges kon ik dit team eromheen bouwen:

sv6VkmI.jpg?1

Maar uiteindelijk wil eigenlijk naar dit toe:

YGa277e.jpg?1

Ik heb nu nog 250k over maar denk niet dat ik aan die upgrades van de tweede screen ga uitgeven, aangezien ik altijd twee teams wil hebben in verband met de conditie van spelers, dat wordt dan denk ik een Serie A team met wat IF's en TOTS.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Die ziet er inderdaad heel goed uit met 91 schieten en 89 passen, is toch wel een flinke upgrade tegenover Götze.

Ik plaatste hier een paar dagen geleden mijn nieuwe team en ben er erg blij mee, het speelt voor mij echt als een Ultimate Team. En is simpelweg het beste team waarmee ik gespeeld heb. Ik maak er super veel mooie acties mee en heb nu van de zes wedstrijden vier gewonnen, één verloren en één gelijkgespeeld. Het leek mij leuk om een recensie per speler van het team te schrijven om mensen te helpen die op zoek zijn naar nieuwe spelers. Daar ben ik dus vandaag druk bezig geweest. Alle recensies staan in de spoiler

:D.

Robben

robben_signature_by_bex21-d3i0d45.png

Laat ik maar beginnen met de sterspeler van het team, 90 rated Arjen Robben. Is gewoon simpelweg de beste rechtsbuiten van het spel. Hij heeft er in vijf wedstrijden al vijf goals in liggen en heeft 1 assist geven. Het is de speler waar de meeste dreiging van uit gaat. Je kan heerlijk met hem dribbelen en eenmaal op snelheid is hij eigenlijk door geen enkele back nog te achterhalen. Ook heeft hij een geweldig afstandsschot, ik heb er nog niet mee kunnen scoren in die vijf wedstrijden maar het heeft al velen corners opgeleverd. Als je Robben kan betalen zou ik het dus zeker doen, het is namelijk zo leuk om met hem te spelen.

Lewandowski

DQjAVth.png?1

In de spits heb ik onze grote vriend Robert Lewandowski. Hij is een echte afmaker en pakt bijna elke wedstrijd wel een goaltje mee. Ook geeft hij regelmatig een assist aan een medespeler. Zijn kop is opzich wel redelijk maar toch wint hij niet zoveel kopduels omdat de tegenstander eigenlijk altijd wel een goede kopper achterin heeft, hij kan dus wel scoren met de kop als het moet maar als je veel op voorzetten speelt is hij niet ideaal. Opzich kan je ook nog wel redelijk een actie met hem maken gezien zijn snelheid en dribbel. Het is dus een goede spits maar als je het geld hebt zou ik gaan voor IF/SIF/TOTS Müller.

Hazard

2hyjqcl.jpg

Dan hebben we links natuurlijk nog onze Belgische vriend Eden Hazard. Qua acties is hij wel een stuk minder dan Robben, je kan natuurlijk wel een aantal man passeren met hem maar zo goed als Robben is hij niet. Ook zijn afstandsschot is niet zo goed als zijn Nederlandse collega. Het valt mij wel op dat hij altijd op de goede plak lijkt te staan. Hij schiet namelijk veel afvallende ballen binnen. Ook heeft hij goede corners en is hij de persoon die mijn vrije trappen neemt. In zes wedstrijden heeft hij vier goals en drie assists. Prima statistieken dus.

Götze

3d00d4319f89ef58e876a051f52129c1-d7sddrh.jpg

Als CAM heb ik Götze. Hij is bij lange na niet zo goed als Kevin de Bruyne maar speelt oké. Zijn hoge dribbel zorgt ervoor dat hij een goede actie in de been heeft en dus gemakkelijk een mannetje kan passeren. Zijn actie zal hij zelf niet altijd makkelijk bekronen met een doelpunt. Hij heeft immers maar 76 schieten en dat is ingame soms wel te merken. Speel er dus een mannetje mee voorbij en leg de bal dan af. Als je het geld hebt zou ik hem vervangen voor IF/SIF/TOTS Müller. Götze is dus oké, niet slecht maar ook niet echt bijzonder.

TOTS Castro

0T6SiMo.png?1

Dan zijn we nu gekomen bij de eerste speciale kaart, Team of The Season Gonzalo Castro die ik kreeg uit een gratis pack. Hij is zoals je op zijn kaartje kan zien heel erg all-round. Op het middenveld kan hij makkelijk de bal onderscheppen en hij heeft een verschrikkelijk goede pass in de benen waarmee hij goed de aanvallers kan aansturen. Ook heeft hij een goed afstandsschot in zijn benen. Het is dus eigenlijk gewoon de perfecte CM. Ik heb drie assists met hem gegeven en een goal gemaakt. Die was met zijn kop uit een corner.

Ramires

NDxDm0C.png?1

Dan zijn we nu aangekomen bij de stofzuiger van het team. Ramires is erg snel en kan redelijk goed verdedigen. Hij onderschept dus veel ballen op het middenveld. In de wedstrijden valt hij niet heel erg op, dat komt omdat ik hem vooral achter laat blijven bij aanvallen en Castro meer mee naar voren laten gaan. Ondanks dat hij bijna nooit opvalt haalt hij bijna altijd goede cijfers. Een erg solide speler dus.

TOTS Verhaegh

YOwmi4w.png?1

Dan zijn we nu aangekomen bij de aanvoerder van Augsburg, de Nederlander Verhaegh. Om eerlijk te zijn heb ik hem vooral in het team gedaan omdat hij Nederlands is en een leuk kleurtje toevoegt, maar tot nu toe is hij echt heel solide. Hij is redelijk snel, sterk en kan gewoon goed verdedigen. Hij is echter soms net wat te traag aangezien tegenstander bijna altijd met snelle buitenspelers spelen. Gelukkig kan ik dat vaak opvangen met David Luiz en Thiago Silva. Hij heeft helaas niet een super goed afstandsschot. Het heeft dus vaak niet zo veel zin om te schieten met hem bij bijvoorbeeld een afvallende bal van een corner. Ik raad dus zeker aan om hem te kopen voor die 15K. Dat is namelijk weinig geld voor zo'n goede TOTS. Als rechtsback speel ik persoonlijk liever met Walker voor de pace maar als je moet kiezen tussen Piszczek en Verhaegh zou ik voor Verhaegh gaan.

IF David Luiz

oiIm7u9.png?1

In Form David Luiz is de beste centrale verdediger die ik tot nu toe heb gebruikt in FIFA. Hij is heel sterk en kan makkelijk tegenstanders van de bal zetten. Ook is hij relatief snel en is hij ook in aanvallend opzicht goed. Vooral koppend is hij verschrikkelijk goed. Hij komt met alle corners mee en heeft in vijf wedstrijden nu al twee goals met zijn hoofd gemaakt. Ik raad hem dus zeker aan voor de 40K die hij kost.

Thiago Silva

0HT9JhK.png?1

Naast Luiz heb ik de andere Braziliaan Thiago Silva staan. Hij is aanvallend niet zo goed als Luiz maar is verdedigend erg goed. Hij voelt ook niet zo sterk aan als Luiz maar heeft wel super goede onderscheppingen achterin die erg belangrijk zijn. Hij kost maar 2k en is dus super goedkoop voor een verdediger van 87(!) algemeen.

Filipe Luis

]

WW8Ztzd.png?1

Als linksback heb ik Filipe Luis. Ik heb eigenlijk niet zoveel over hem te zeggen. Hij speelt wel gewoon goed maar is gewoon niet echt een speler die erg opvalt aangezien het 'slechts' een linksback is.

SIF Diego Alves

bkS9mH3.png?1

In het goal heb ik Valencia keeper Diego Alves. Hij staat natuurlijk vooral bekend om zijn geweldige reflexen en duiken, allebei over de 90. Dat maakt hem een keeper die erg goed is met kopballen en afstandsschoten. Hij heeft dus al veel belangrijke reddingen voor mij gedaan. Eén op één is hij ook oké maar simpelweg niet de beste keeper, voor zulke situaties. Ik raad hem zeker aan als je het geld hebt, al is 40K voor een keeper voor sommige mensen natuurlijk wel veel.

Geplaatst:

Ooit nagedacht over Aguero? Heb nu sinds een tijdje Reus - Aguero - Sanchez, werkt goddelijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...